mapa strony   |   kontakt   |

Zakończone

ZDP-TZ-4701/19/PN/2010 - Przebudowa drogi nr 1488D Bąków- Klonów, 1,5 km, gm. Międzybórz.

ZDP-TZ-4701/ 19 /PN/2010

Oleśnica, 2010-09-29


Oleśnica:

"Przebudowa drogi nr 1488D Bąków- Klonów, 1,5 km, gm. Międzybórz".

Numer ogłoszenia: 311542 - 2010; data zamieszczenia: 29.09.2010


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy , ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, tel. 071 3981667, 3993244.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi nr 1488D Bąków- Klonów, 1,5 km, gm. Międzybórz.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

  1. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest remont drogi transportu rolnego o nawierzchni asfaltowej relacji Bąków – Kamień – Klonów etap II długości 1,700 km. Obejmuje on remont istniejącej nawierzchni asfaltowej poprzez wyrównanie jej profilu masą asfaltową oraz ułożenie nowej warstwy ścieralnej grubości 5,0 cm oraz wymianę krawężnika betonowego w ramach jego regulacji pionowej na odcinku 0,846 km.

Parametry techniczne:

Stan istniejący i projektowany

W stanie istniejącym przedmiotowy odcinek drogi powiatowej posiada przekrój drogowy o zmiennej szerokości od 4,0 m do 5,2 m. Jezdnia w przekroju drogowym posiada pobocza gruntowe oraz rowy odwadniające na przemian z obniżeniami terenowymi. Na odcinku od km 0+854 ÷ 1+700 występuje krawężnik betonowy 15x30 cm w złym stanie technicznym. Nawierzchnia jezdni na odcinku objętym remontem jest w bardzo złym stanie technicznym. Występują nierówności profilu, łaty, spękania (głównie przy krawężnikach), odcinkowo również koleiny i ubytki.

Na długości opisywanego odcinka występuje sześć łuków pionowych, których lokalizacja i parametry są opisane na mapie sytuacyjno-wysokościowej i na profilu podłużnym.

Pobocza miejscami są zawyżone co powoduje zastoiska wody. Projektowany remont drogi określony przez Inwestora jako Etap II rozpoczyna się na końcowym odcinku krawędzi jezdni asfaltowej Etap I tj. km 0+000 a kończy się w km 1+700 za zabudowaniami miejscowości Kamień na zakończeniu istniejącego krawężnika betonowego i tablicy oznaczającej koniec miejscowości Kamień. Na przeważającej długości droga przebiega wśród luźnej zabudowy mieszkalno-zagrodowej z na przemian występującymi łąkami, polami i stawami hodowlanymi. W granicy opracowania występują skrzyżowanie z drogami gruntowymi śródpolnymi i indywidualne. Po obu stronach drogi występują publiczne i indywidualne zjazdy bezpośrednio włączone do jezdni zasadniczej.

Zjazdy na istniejące drogi gruntowe, śródpolne projektuje się wykonać w ramach ewidencyjnego pasa drogowego o nawierzchnio asfaltowej na podbudowie z tłucznia kamiennego sortowanego.

Zjazdy indywidualne do zabudowań zagrodowych przewiduje się wykonać z tłucznia kamiennego niesortowanego.

Niweleta

Nie przewiduje się zasadniczych zmian istniejącej niwelety na całym odcinku uwzględniając jedynie korektę wynikającą z profilowania istniejącej nawierzchni oraz ułożenia nowej warstwy ścieralnej z masy mineralno-asfaltowej grubości 5 cm. Projektowaną niweletę dowiązuje się do istniejącej nawierzchni bitumicznej. Szczegółowy przebieg niwelety jej rzędne i spadki przedstawia profil podłużny.

Przekroje normalne

Przyjęto przekroje normalne o następujących parametrach:

Konstrukcja nawierzchni jezdni na istniejącej nawierzchni bitumicznej:

Konstrukcja nawierzchni jezdni na poszerzeniu

Konstrukcja nawierzchni jezdni na zjazdach na drogi gruntowe

  1. Górna podbudowa z mieszanki kamiennej o granulacji 0/31,5 mm gr. 10 cm

  2. Skropienie podbudowy emulsją asfaltową 50% w ilości 1,2 kg/m2

  3. Warstwa wiążąca z masy mineralno-asfaltowej grubości 4 cm

  4. Warstwa ścieralna grubości 5 cm z betonu asfaltowego 0/12,8 mm

Zjazdy indywidualne do zabudowań zagrodowych

Odwodnienie

Odwodnienie jezdni zabezpiecza się poprzez nadanie jezdni spadków podłużnych i poprzecznych oraz nadanie spadków poboczom. Wodę projektuje się odprowadzić na pobocza i do istniejących obniżeń terenowych. Na odcinku regulacji pionowej krawężnika betonowego w km 0+854 ÷ 1+700 należy w miejscach obecnych wpustów ułożyć ściek korytkowy betonowy 60x50 x15 cm z podwójnych odwróconych betonowych elementów prefabrykowanych korytkowych. Ilość odpływów – 12 szt. o długości jednostkowej 1,2m.

Powierzchnia projektowanej inwestycji drogowej

Powierzchnia prac remontowych składa się z następujących elementów:

Zjazdy na drogi gruntowe gminne

Łączna powierzchnia zjazdów P = 272 m2

Zjazdy indywidualne do zabudowań zagrodowych

Powierzchnia jednostkowa zjazdów wynosi P1 = 25m2 i jest o kształcie trapezu o podstawie przy jezdni szerokości b = 6 m i szerokość b = 4 m na poziomie wjazdu do zabudowań. Średnia długość zjazdu L = 5 m.

Ilość zjazdów – 20 szt. w tym:

- prawostronne – 8 szt.

- lewostronne – 12 szt.

Razem powierzchnia zjazdów – P = 20 szt. x 25 m2 = 500 m2

Droga główna

Powierzchnia jezdni drogi głównej wliczona jest w tabeli nr 1 i wynosi P = 8690,03 m2 Łącznie powierzchnia inwestycji drogowej wynosi P = 9.462,03 m2 w tym:

Uzbrojenie podziemne

W rozpatrywanym pasie drogowym występuje: podziemna sieć wodociągowa, telefoniczna i energetyczna oraz napowietrzna linia elektryczna, ich lokalizacja nie koliduje z projektowanymi robotami przy budowie drogi jednakże przed wystąpieniem do robót drogowych należy w porozumieniu z ich właścicielami szczegółowo określić ich przebieg postępując zgodnie z ustaleniami. Nie stwierdzono istnienia innych urządzeń obcych kolidujących z projektowaną drogą.

Organizacja i zabezpieczenie robót

O terminie rozpoczęcia prac należy powiadomić organa nadzoru budowlanego, jednostki będące właścicielami urządzeń obcych oraz służby geodezyjne, które powinny przekazać w dozór wykonawcy na okres trwania robót elementy uzbrojenia oraz stałe punkty geodezyjne. Należy pamiętać o właściwym oznakowaniu robót w trakcie wykonawstwa, zgodnie z opracowanym w tym celu projektem organizacji ruchu.

Roboty rozbiórkowe

Do rozbiórki przewidziano:

Materiał pochodzący z rozbiórki należy wywieźć na odkład, na zawodowe wysypiska odpadów.

Podstawowe materiały

Zestawienie podstawowych materiałów

- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera – załącznik do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 8 000,00 zł,

słownie:osiem tysięcy 00/100.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:

A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę - zał. do SIWZ,

A.2) dowód wniesienia wadium,

A.3) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - zał. do SIWZ,

A.4) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - zał. do SIWZ.

B. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust 1 Prawa zamówień publicznych Wykonawca składa następujące dokumenty:

B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 Ustawy PZP - wzór oświadczenia dot. osób fizycznych z którego Wykonawca może skorzystać stanowi załącznik do niniejszej SIWZ,

B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień - pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych.

C. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1) do 3) ustawy PZP, należy złożyć następujące dokumenty:

C.1) Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat licząc od dnia złożenia oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (np. referencje), tj. 1 zadanie odpowiadające rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - przebudowa drogi, przy czym wartość zrealizowanego zamówienia powinna być nie mniejsza niż 70% zaoferowanej ceny ofertowej brutto. - zał. do SIWZ,

C.2) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, niezależnie od tego, czy są one zatrudnione bezpośrednio przez Wykonawcę, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, tj.: co najmniej 1 osoba na stanowisku Kierownika Budowy, posiadająca wykształcenie techniczne i uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz będący członkiem właściwej terytorialnie Izby Inżynierów Budownictwa. - zał. do SIWZ,

C.3) Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - zał. do SIWZ.

D. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:

D.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. D.2) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. D zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. D. E. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: E.1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. E.2) Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. A3, A4, B1, B2 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia lub do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu oraz zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. Pełnomocnictwo, z którego powinien wynikać zakres umocowania dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, należy dołączyć do oferty. - Jeżeli pełnomocnik w imieniu mocodawców podpisuje także oświadczenie wiedzy o spełnieniu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, w tym określone w art. 22 ust. 1 Ustawy PZP oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy PZP, udzielone pełnomocnictwo ma zawierać wyraźnie wyartykułowane umocowanie do złożenia oświadczeń w tym zakresie. F. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów: F.1) Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w pkt. C, D polega na zasobach innych podmiotów zobowiązany jest wykazać, że w stosunku do tych podmiotów brak jest podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia poprzez złożenie razem z ofertą dokumentów wymienionych w pkt. od B.1) do B.2) dotyczących każdego z tych podmiotów, o ile podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia. F.2) Dokumenty w niniejszym postępowaniu mogą być składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę - osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. F.3) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w pkt. F.1), kopie dokumentów dotyczących każdego z tych podmiotów winny być poświadczane za zgodność z oryginałem przez te podmioty. F.4) Oferta, składane dokumenty oraz oświadczenia podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy wymagają załączenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego. F.5) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. F.6) Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Istotne postanowienia zawiera projekt umowy - załącznik do SIWZ.

2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy mogą być dokonywane jedynie w formie pisemnej w postaci aneksu do umowy podpisanego przez obydwie strony, pod rygorem nieważności.

3. Dopuszcza się możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:

3.1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy:

    a) zmiany przepisów powodujących konieczność innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia,

    b) zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, geologicznymi, archeologicznymi, w szczególności:

    b.1) klęski żywiołowe,

    b.2) niewypały, niewybuchy,

    b.3) wykopaliska archeologiczne,

    b.4) odmienne od przyjętych w dokumentacji warunki geologiczne (kategorie gruntu, kurzawka, itp.),

    b.5) warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, w szczególności: niedopuszczalne temperatury powietrza, wiatr uniemożliwiający pracę maszyn budowlanych, gwałtowne opady deszczu (oberwanie chmury), gradobicie , burze z wyładowaniami atmosferycznymi.

    c) zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności:

    c.1) przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy adm. decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp.,

    c.2) odmowa wydania przez organy adm. wymaganych decyzji, zezwoleń.

    3.2. Zmiana sposobu spełniania świadczenia – zmiany technologiczne a w szczególności:

      a) pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy,

      b) pojawienie się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonanych prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy,

      c) konieczność zrealizowania robót przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych / technologicznych lub materiałów niż wskazane w dokumentacji, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem robót,

      d) konieczność zrealizowania robót przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa.

      3.3 Pozostałe zmiany:

      a) zmiany stawki podatku VAT wynikającej z odrębnych przepisów,

      b) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy,

      c) inna niż wymienione „siła wyższa” (zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i do zapobieżenia) uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ i dokumentacją.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp-olesnica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica, Pokój nr 7.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:

a) Miejsce i termin składania ofert:

Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie (opakowaniu) w siedzibie Zamawiającego, tj.: Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy

ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica, Pokój nr 3 – I piętro – Sekretariat

nie później niż dn. 15-10-2010r. do godz. 10:00

b) Miejsce i termin otwarcia ofert:

Otwarcie ofert nastąpi dnia 15-10-2010r , godz. 10.15 w siedzibie Zamawiającego, tj.:

Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy

ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica, Pokój nr 8 – I piętro sala konferencyjna


IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


________Grzegorz Zagórny______

Kierownik Zamawiającego

ZAŁĄCZNIKI


Uwagi:

Oleśnica , 2010-10-26

ZDP-TZ-4701/ 19 /PN/2010

ZAWIADOMIENIE

O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Nazwa zadania:

Przebudowa drogi nr 1488D Bąków- Klonów, 1,5 km, gm. Międzybórz”.


1. Działając na podstawie art. 92 Prawa zamówień publicznych ,Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:

PRZEDSIĘBIORSTWO

USŁUGOWO- HANDLOWE

CARBON”

Jan Kuropka

ul. Kusocińskiego 1A

56-500 Syców

Uzasadnienie wyboru:

- spośród czterech nieodrzuconych i niewykluczonych ofert wybrano ofertę z najkorzystniejszą ceną.:

Oferta nr 4- PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO- HANDLOWE „CARBON”

Jan Kuropka, ul. Kusocińskiego 1A, 56-500 Syców

- wybór najkorzystniejszej oferty tj. z najniższą ceną.

Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny.

W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:

Oferta nr 1:

POL-DRÓG OLEŚNICA S.A

56-400 Oleśnica

Cieśle 44

Cena oferty brutto: 986 731,46 zł

Liczba pkt.: 95,81

Oferta nr 2:

REMDRO S.A

Kamień, ul. Granitowa 10

55-095 Mirków, gm. Długołęka

Cena oferty brutto: 1 645 855,84 zł

Liczba pkt.: 57,44

Oferta nr 3:

Heilit+Woerner Budowlana Sp. z o.o.

Wysoka, ul. Lipowa 5a

52-200 Wrocław

Cena oferty brutto: 1 103 174,24 zł

Liczba pkt.: 85,70

Oferta nr 4:

PRZEDSIĘBIORSTWO

USŁUGOWO- HANDLOWE

CARBON”

Jan Kuropka

ul. Kusocińskiego 1A

56-500 Syców

Cena oferty brutto: 945 418,43 zł zł

Liczba pkt.: 100

2. Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostały odrzucone ani wykluczone żadne oferty.

3. Umowa na w/w zadanie zostanie zawarta w Zarządzie Dróg Powiatowych w Oleśnicy, ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica, z zachowaniem terminów określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych.

Środki ochrony prawnej

Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g (tekst jednolity z 2010 r. Dz. U. Nr 113, poz. 759)

_____Grzegorz Zagórny____

Kierownik Zamawiającego

Otrzymują:

1.

POL-DRÓG OLEŚNICA S.A

56-400 Oleśnica

Cieśle 44

2.

REMDRO S.A

Kamień, ul. Granitowa 10

55-095 Mirków, gm. Długołęka

3.

Heilit+Woerner Budowlana Sp. z o.o.

Wysoka, ul. Lipowa 5a

52-200 Wrocław

4.

PRZEDSIĘBIORSTWO

USŁUGOWO- HANDLOWE

CARBON”

Jan Kuropka

ul. Kusocińskiego 1A

56-500 Syców

Pokaż metryczkę tego dokumentu drukuj 
Dokument z dnia: 29.09.2010, 15:13
Dokument oglądany razy: 273
Przetarg zakończony i rozstrzygnięty
Przetarg podlega Ustawie: tak
Opublikował: Małgorzata Piętos
Publikacja dnia: 29.09.2010, 15:13
Termin: 15.10.2010, 10:00
 
Ukryj metryczkę tego dokumentu     drukuj 


bip.gov.pl