Zakończone
ZDP-TZ-4701/30/PN/ZP/2009 - Budowa drogi powiatowej nr 1469D w miejscowości Cieśle, odc. 550mb.
ZDP – TZ-4701/30/PN/ZP/2009
Oleśnica, 2009-12-03
Numer ogłoszenia w BZP: 416068 – 2009
Oleśnica: Budowa drogi powiatowej nr 1469D w miejscowości Cieśle, odc. 550mb.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy, ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, tel. 071 3981667, 3993244.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi powiatowej nr 1469D w miejscowości Cieśle, odc. 550mb..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem inwestycji jest przebudowa drogi na odcinku 350 mb w miejscowości Cieśle gmina Oleśnica – Etap I.
Teren objęty opracowaniem to część działek nr 175/2; 74/17; 176 będących pasem drogowym drogi powiatowej o łącznej powierzchni zagospodarowania – 3 973,15 m2 i użytkowanej jako droga z nawierzchnią asfaltową.
Ponadto znajdują się w nim następujące urządzenia:
- sieć energetyczna niskiego napięcia – nie przewiduje się zmian,
- sieć wodociągowa – nie przewiduje się zmian,
- sieć kanalizacji deszczowej – nie przewiduje się zmian,
- sieć telefoniczna – nie przewiduje się zmian.
Zestawienia powierzchni.
- Powierzchnia jezdni – 2 426,05 m2,
- Powierzchnia chodnika wraz ze zjazdami – 534,60 m2,
- Powierzchnia plantowania – 1 012,50 m2,
Powierzchnia zagospodarowania łącznie 3 973,15 m2.
Przyjęto następujące parametry projektowe:
- klasyfikacja drogi – droga powiatowa – Z,
- szybkość projektowa – 60 km/h,
- szerokość jezdni – 6,00 m,
- jednostronny chodnik o szerokości – 1,50 m,
- szerokość pobocza – 1,00 m,
- przewidywany ruch – KR2,
- grupa nośności podłoża – G1,
- moduł sprężystości podłoża pod konstrukcją nawierzchni – E=min 100 MPa.
Długość projektowanego odcinka – 350,00 m.
Stan istniejący.
Projektowany odcinek drogi znajduje się w miejscowości Cieśle gmina Oleśnica i stanowi drogę powiatową o dość zużytej asfaltowej nawierzchni jezdni. Początek projektowanego chodnika znajduje się przy posesji nr 21 a koniec około 65 m za skrzyżowaniem z drogą o nawierzchni brukowej. Odcinek objęty przebudową do 350 mb drogi.
Projektuje się:
-
skorygować trasę drogi przeprowadzając ją na odcinku od 0+165 do 0+280 przez działkę nr 74/17 (wyłączony odcinek istniejącej drogi projektuje się jednostronnie zamknąć barierą stalową sprężystą i przeznaczyć go na dojazdową drogę do posesji) z wykonaniem nowej konstrukcji jezdni,
-
wykorytować jednostronne a miejscami dwustronne o średniej szerokości 1,50 m poszerzenie istniejącej jezdni,
-
wykonać roboty ziemne na długości 350 mb – koryto pod chodnik wraz z wyprofilowaniem skarpy rowu odwadniającego,
-
na poszerzeniu jezdni wykonać warstwę konstrukcyjną nawierzchni,
-
istniejącą nawierzchnię jezdni wyrównać betonem asfaltowym w miejscach i ilości pokazanych w „Tabeli wyrównania przekroju poprzecznego”,
-
wykonać na całym odcinku drogi warstwę wiążącą gr. 6 cm i warstwę ścieralną gr. 5 cm z betonu asfaltowego,
-
pas chodnika utwardzić kostką betonową na odcinku 350,00 m z opornikiem 12x25 cm z jednej strony i krawężnikiem betonowym 20x30 z drugiej strony,
-
wykonać odwodnienie w postaci wpustów ulicznych w ilości 4 szt. z odprowadzeniem przykanalikami z rur PCV 160 mm do istniejącego rowu przydrożnego z umocnieniem wylotu kruszywem na zaprawie cementowej,
-
na odcinku od 0+030 do 0+170 zakryć istniejący rów rurami PCV 300 mm z trzema betonowymi studniami rewizyjnymi o średnicy 1000 mm,
-
w km 0+187 wykonać przepust z rur żelbetowych VIPRO o średnicy 600 mm i długości 22,00 mb,
-
wydłużyć o 7,00 mb rurami żelbetowymi VIPRO o średnicy 600 mm istniejący przepust w km 0+285 wraz ze studnią rewizyjną betonową o średnicy 1000 mm,
-
wykonać odwodnienie drogi w postaci wyprofilowanego pobocza drogi z rowem odwadniającym,
-
wykonać oznakowanie pionowe drogi.
Przekrój normalny.
Nawierzchnię jezdni w części poszerzonej i na odcinku 0+165 do 0+280 tworzy:
-
Istniejące podłożę gruntowe wg PN-S-02205;
-
Warstwa gruntu stabilizowanego cementem B-5 MPa o gr. 15 cm wg PN-S-96012;
-
Dolna warstwa podbudowy pomocniczej z kruszywa łamanego 0/63 mm gr. 15 cm wg PN-S-06102;
-
Górna warstwa podbudowy pomocniczej z kruszywa łamanego 0/31,5 mm gr. 12,00 cm wg PN-S-06102;
-
Warstwa podbudowy zasadniczej gr. 7 cm z betonu asfaltowego 0/20 mm wg PN-S-96025;
-
Warstwa wiążąca gr. 6,00 cm z betonu asfaltowego 0/16 mm wg PN-S-96025;
-
Warstwa ścieralna gr. 5,00 cm z betonu asfaltowego 0/12,8 mm wg PN-S-96025.
Na pozostałym odcinku nawierzchnię jezdni tworzy:
-
Istniejące podłoże gruntowe;
-
Istniejąca podbudowa;
-
Istniejąca nawierzchnia bitumiczna;
-
Warstwa wyrównawcza;
-
Warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego 0/16 mm wg PN-S-96025 – ilości wg „Tabeli wyrównania przekroju poprzecznego”
-
Warstwa wiążąca gr. 6,00 cm z betonu asfaltowego 0/16 mm wg PN-S-96025;
-
Warstwa ścieralna gr. 5,00 cm z betonu asfaltowego 0/12,8 mm wg PN-S-96025.
Nawierzchnię chodnika tworzy:
-
Istniejące podłoże gruntowe wg PN-S-02205;
-
Podsypka piaskowa gr. 10,0 cm wg BN-84/6774-04;
-
Nawierzchnia chodnika z kostki brukowej betonowej gr. 6,0 cm.
Nawierzchnię wjazdów tworzy:
-
Istniejące podłoże gruntowe wg PN-S-02205;
-
Podbudowa z betonu B 10 gr. 12 cm wg PN-S-96013;
-
Warstwa ścieralna gr. 8 cm z kostki brukowej betonowej wibroprasowanej ułożonej na podsypce z kruszywa łamanego 0/4 mm gr. 4 cm.
Przyjęto nawierzchnię chodnika o jednostronnym nachyleniu 2,00 % do krawężnika.
Projektuje się oprzeć nawierzchnię chodnika na całej swej długości o opornik betonowy 12x25 cm z jednej strony i krawężnik betonowy 20x30x100 cm z drugiej strony.
Odwodnienie.
Odwodnienie nawierzchni jezdni zabezpiecza się poprzez nadanie jej spadków poprzecznych i podłużnych. Wody opadowe z powierzchni jezdni spływać będą do istniejących rowów odwadniających poprzez wpusty uliczne w ilości 5 szt. – 4 szt. nowoprojektowanych i 1 istniejący wymagający regulacji.
W zakresie prac znajdują się w szczególności:
Branża drogowa
- Roboty przygotowawcze
- Roboty ziemne
- Podbudowa na poszerzeniu
- Podbudowa na odcinku od 0+165 do 0+280
- Warstwa wyrównawcza i nawierzchnia
- Krawężniki, obrzeża i chodniki
- Oznakowanie i bariery ochronne
- Roboty wykończeniowe
- Roboty inne
Branża sanitarna
- Sieć kanalizacji deszczowej
- Przykanaliki
- Przepusty
Wspólny słownik zamówień, KOD CPV:
45.23.31.21-3, 45.23.32.20-7
Szczegółowy opis przedmiotu- zał. nr 6 do siwz, zawiera:
-Dokumentacja projektowa
-Przedmiar robót
-Decyzje i uzgodnienia
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.23.31.21-3, 45.23.32.20-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.07.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
-
Informacja na temat wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium dla całości przedmiotu
zamówienia w wysokości: 12 000,00 zł , słownie: dwanaście tysięcy 00/100.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
-
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 3.1 jest niezgodną z ustawą 3.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych. 3.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 3.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 3.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny 3.7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych 3.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia-nie spełna.
-
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
A.1) formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę
-zał. nr 1 do siwz
A.2) parafowany wzór umowy – zał. nr 4 do siwz
A.3) dowód wniesienia wadium (dowód wniesienia wadium w postaci kserokopii
potwierdzonej za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty)
A.4) kosztorys ofertowy (w celu uzyskania ogólnej informacji o sposobie ustalenia ceny
przez Wykonawcę, Zamawiający wymaga dołączenia kosztorysu ofertowego).
B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty:
B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
B.3) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
B.4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
B.5) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych- zał. nr 2 do siwz
C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:
C.1) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie tj. co najmniej 1 zadanie o podobnym charakterze (budowa, przebudowa lub remont dróg i ulic ), przy czym wartość zrealizowanego zamówienia powinna być nie mniejsza niż 70% zaoferowanej ceny ofertowej brutto - zał .nr 3 do siwz
C.2) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności lub pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie tym wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. tj. co najmniej jedna osoba o kwalifikacjach w zakresie branży drogowej – załącznik nr 5 do SIWZ.
C.3) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia – aktualna kopia uprawnień drogowych z aktualną kopią zaświadczenia o zrzeszeniu we właściwej Izbie Zawodowej.
D.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:
D.1) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
E. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
E.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1),B.4) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
E.2) Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. B.3) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. „E" zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. „E".
F. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej:
F.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
- Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. VI dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie
G. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów
G.1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".
G.2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp-olesnica.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica Pokój nr-3-p I- sekretariat..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
__Grzegorz Zagórny_
podpis Zamawiającego
Uwagi:
znak sprawy ZDP – TZ-4701/30/PN/ZP/2009 Oleśnica, 2009-12-29
ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
nr ZDP-TZ-4701/30/PN/2009
z dnia 2009-12-03, numer ogłoszenia w BZP: 416068 – 2009
dot. udzielenia zamówienia publicznego na:
„Budowa drogi powiatowej nr 1469D w miejscowości Cieśle, odc. 550mb”.
Działając na podstawie art. 93 ust.3 pkt. 2 Prawa zamówień publicznych, Zamawiający informuje o unieważnieniu przedmiotowego postępowania.
Uzasadnienie faktyczne:
W toczacym się postępowaniu złożono cztery oferty. Cena najkorzystniejszej oferty przewyzsza kwotę, którą Zamawiajacy przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.
Uzasadnienie prawne:
art. 93 ust.1 pkt. 4 - Pzp.
Środki ochrony prawnej
Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z p. zm.) - dział VI "Środki ochrony prawnej".
_____Grzegorz Zagórny_____
Z-ca Dyrektora
Zarządu Dróg Powiatowych
w Oleśnicy
Otrzymują:
1. EUROVIA POLSKA S.A , Bielany Wrocławskie, ul. Szwedzka 5, 55-040 Kobierzyce.
2. Mota-Engli Polska S.A, ul. Wadowicka 8W, 30-415 Kraków.
3. POL-DRÓG OLEŚNICA S.A ,56-400 Oleśnica, Cieśle 44.
4. P.H.U.P. "ELEKTRO-MEX" s.c Stanisław Przybylski i Grzegorz Sowa
63-600 Kępno, ul. Broniewskiego 16.
Sporządził:
M. Piętos
Dokument z dnia: 03.12.2009, 11:03 Dokument oglądany razy: 84 Przetarg zakończony - unieważniony Przetarg podlega Ustawie: tak |
Opublikował: Małgorzata Piętos Publikacja dnia: 03.12.2009, 11:03 Termin: 28.12.2009, 10:00 |