mapa strony   |   kontakt   |

Zakończone

ZDP-TZ-4701/1/PN/2012 - Sprzedaż i dostawa materiałów drogowych ? betonowych dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy - Obwody drogowe w Oleśnicy i Sycowie w okresie do 31.12.2012 r.

Oleśnica: Sprzedaż i dostawa materiałów drogowych - betonowych dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy

- Obwody drogowe w Oleśnicy i Sycowie w okresie do 31.12.2012 r.
Numer ogłoszenia: 442262 - 2011; data zamieszczenia: 29.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy , ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, tel. 071 3981667, 3993244.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzedaż i dostawa materiałów drogowych - betonowych dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy - Obwody drogowe w Oleśnicy i Sycowie w okresie do 31.12.2012 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa materiałów drogowych - betonowych dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy - Obwody drogowe w Oleśnicy i Sycowie w okresie do 31.12.2012 r. w ilości do: 1) kostka betonowa, szara, gr.6 cm - 3000 m2 2) kostka betonowa, szara, gr. 8 cm - 3000 m2 3) kostka betonowa kolorowa - czerwona, gr. 8cm - 500 m2 4) krawężnik prosty - 15x30x100 - 2000 szt. 5) krawężnik najazdowy - 15x22x100 - 500 szt. 6) krawężnik skośny - 15x22 / 30x100 - 150 szt. 7) krawężnik prosty - 15x30x50 - 200 szt. 8) obrzeże - 20x6x100 - 2000 szt. 9) obrzeże - 25x6x100 - 1000 szt. 10) obrzeże - 30x8x100 - 2000 szt. 11) płyty ażurowe - 60x40x10 - 400 szt. Wymagania organizacyjne Kostka betonowa o kształcie prostokąt lub kość. a) Punkty dostawy: - Obwód drogowy Oleśnica - ul. Wojska Polskiego 52 c - Obwód drogowy Syców - ul. Kolejowa 17 - Plac budowy - teren powiatu oleśnickiego b) Zamówienie obejmuje zakup materiałów, transport i rozładunek - sukcesywnie, według aktualnego zapotrzebowania Kupującego, po pisemnym zgłoszeniu (faksem) ilości, miejsca i terminie dostaw - jednak nie później niż 2 dni od złożonego zamówienia. c) Kupujący wymaga, aby dostarczone materiały posiadały stosowne dokumenty dopuszczające je do stosowania w budownictwie np. atesty, aprobaty, certyfikaty, świadectwa. Kopię dokumentu należy załączyć do oferty. Oferowane materiały winny być wykonane zgodnie z obowiązującymi normami. d) Kupujący zastrzega sobie możliwość wykonania (na koszt Sprzedającego) badania mrozoodporności, ścieralności oraz innych badań związanych z przedmiotem zamówienia. e) Najpóźniej na jeden dzień przed dostawą Sprzedający powiadomi Kupującego o terminie (dzień, godzina) dostawy. f) Kupujący zastrzega sobie prawo do ograniczenia ilości przedmiotu zamówienia. Kod Wspólnego Słownika Zamówień: 44 11 31 00-6.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.31.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Kupujący nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Sprzedającego - zał. do SIWZ A.2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - zał. do SIWZ A.3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - zał. do SIWZ A.4) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych - zał. do SIWZ B. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust 1 Prawa zamówień publicznych Sprzedający składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 Ustawy PZP - wzór oświadczenia dot. osób fizycznych z którego Sprzedający może skorzystać stanowi załącznik do niniejszej SIWZ. C. W celu wykazania spełnienia przez Sprzedającego warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1) do 3) ustawy PZP, należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw / usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat licząc od dnia złożenia oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu (np. referencje) potwierdzającego, że te dostawy / usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Szczegółowy opis wymaganego doświadczenia dla Sprzedających: co najmniej 1 zadanie o podobnym charakterze (sprzedaż i dostawa materiałów drogowych - betonowych), przy czym wartość zrealizowanego zamówienia powinna być nie mniejsza niż 50% zaoferowanej ceny ofertowej brutto.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Istotne postanowienia do umowy zawiera projekt umowy stanowiący załącznik do SIWZ. 2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Sprzedającego chyba, że Kupujący przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany. 3. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Kupujący może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim wypadku Sprzedający może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy. 4. Kupujący przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Sprzedającego, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. 4.1 Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy: a) przyczyny zewnętrzne niezależne od Kupującego oraz Sprzedającego skutkujące niemożliwością dostawy przedmiotu umowy z uwagi na brak możliwości dojazdu oraz transportu materiałów na teren obwodów drogowych spowodowany awariami, remontami, przebudową dróg dojazdowych oraz protestami mieszkańców z blokadą dróg. 4.2 Zmiana sposobu spełnienia świadczenia, zmiany technologiczne, w szczególności: a) niedostępność na rynku materiałów wskazanych w SIWZ spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów, b) pojawienie się na rynku materiałów nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy. 4.3 Zmiany osobowe: a) zmiany osób reprezentujących Kupującego lub Sprzedającego. 4.4 Pozostałe zmiany: a) zmiany stawki podatku VAT wynikającej z odrębnych przepisów, b) rezygnacja przez Kupującego z realizacji części przedmiotu umowy - w takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Sprzedającemu zostanie pomniejszone, przy czym Kupujący zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Sprzedający poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami, c) inna niż wymieniona siła wyższa (zdarzenia zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i do zapobieżenia) uniemożliwiające wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zdp-olesnica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica Pokój nr 7 - I piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.01.2012 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica Pokój nr 3 - I piętro - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


__Grzegorz Zagórny__

Kierownik Kupującego

ZAŁĄCZNIKI


Uwagi:

Oleśnica, 2012-01-18

ZDP-TZ-4701/ 1 /PN/2012

ZAWIADOMIENIE

O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Nazwa zadania:

Sprzedaż i dostawa materiałów drogowych – betonowych dla

Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy

- Obwody drogowe w Oleśnicy i Sycowie w okresie do 31.12.2012 r.”

  1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1) Prawa zamówień publicznych Kupujący informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Sprzedającego:

Nazwa wybranego Sprzedającego (firma), adres Sprzedającego:

BETARD” Sp. z o.o.

Artur Dziechciński

ul. Polna 30

Długołęka, 55-095 Mirków

Uzasadnienie wyboru:

Oferta nr 2 – „BETARD” Sp. z o.o. Artur Dziechciński,

ul. Polna 30, Długołęka, 55-095 Mirków

Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 PZP oraz Kodeks Cywilny.

2. W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:

Oferta nr 1:

ZAKŁAD PREFABRYKACJI BUDOWLANYCH

KOBET” Henryk Kogut

ul. Grunwaldzka 70

41-945 Piekary Śl.

Cena oferty brutto: 280 641,72 zł

Liczba pkt.: 0

Oferta nr 2:

BETARD” Sp. z o.o.

Artur Dziechciński

ul. Polna 30

Długołęka, 55-095 Mirków

Cena oferty brutto: 247 223,85 zł

Liczba pkt.: 100

3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3) Prawa zamówień publicznych Kupujący informuje, że w prowadzonym postępowaniu zostali wykluczeni Sprzedający:

Oferta nr 1:

ZAKŁAD PREFABRYKACJI BUDOWLANYCH

KOBET” Henryk Kogut

ul. Grunwaldzka 70

41-945 Piekary Śl.

Art. 24 ust. 2 pkt. 4

Uzasadnienie: Złożone zaświadczenie potwierdzające dane z ewidencji powinno być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Uzasadnienie: Sprzedający nie wykazał wykonania dostaw / usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat licząc od dnia złożenia oferty co najmniej 1 zadania o podobnym charakterze (sprzedaż i dostawa materiałów drogowych – betonowych) o wartości nie mniejszej niż 50% zaoferowanej ceny ofertowej brutto.

4. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2) Prawa zamówień publicznych Kupujący informuje, że w prowadzonym postępowaniu zostały odrzucone oferty:

Oferta nr 1:

ZAKŁAD PREFABRYKACJI BUDOWLANYCH

KOBET” Henryk Kogut

ul. Grunwaldzka 70

41-945 Piekary Śl.

Art. 89 ust.1 pkt. 5

Kupujący odrzuca oferty złożone przez Sprzedających wykluczonych z postępowania o udzielenie zamówienia.

Art. 89 ust.1 pkt. 2

Kupujący odrzuca ofertę, jeżeli jej treść nie odpowiada treści SIWZ.

5. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 4) Prawa zamówień publicznych Kupujący informuje, że podpisanie umowy z wyłonionym Sprzedającym możliwe będzie po dopełnieniu wszelkich formalności po upływie 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Środki ochrony prawnej

Od niniejszej decyzji Kupującego, Sprzedającemu przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu) wobec czynności:

1) wykluczenia Sprzedającego z postępowania o udzielenie zamówienia;

2) odrzucenia oferty Sprzedającego.

W pozostałych przypadkach odwołanie nie przysługuje.

Sprzedający może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować Kupującego o:

1) niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez Kupującego w niniejszym postępowaniu, lub

2) zaniechania czynności, do której Kupujący jest zobowiązany na podstawie ustawy, na które nie przysługuje w niniejszym postępowaniu odwołanie.

Termin wniesienia odwołania: 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia faksem lub drogą elektroniczną, lub 10 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, jeżeli zostało ono przesłane pisemnie.

Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g (tekst jednolity z 2010 r. Dz. U. Nr 113, poz. 759).

________Jacek Przybył_______

                                                                           Kierownik Kupującego

Pokaż metryczkę tego dokumentu drukuj 
Dokument z dnia: 29.12.2011, 14:27
Dokument oglądany razy: 113
Przetarg zakończony i rozstrzygnięty
Przetarg podlega Ustawie: tak
Opublikował: Irmina Grudzień-Piątek
Publikacja dnia: 29.12.2011, 14:27
Termin: 09.01.2012, 10:00
 
Ukryj metryczkę tego dokumentu     drukuj 


bip.gov.pl