mapa strony   |   kontakt   |

Zakończone

ZDP-TZ-4701/10/PN/2010 - Wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego- linii segregacyjnych, przejść dla pieszych- na drogach powiatowych i wojewódzkich dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy w 2010 roku

Oleśnica, 2010-04-08

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

Numer sprawy: ZDP-TZ-4701/ 10 /PN/2010.

Oleśnica:

"Wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego- linii segregacyjnych, przejść dla pieszych- na drogach powiatowych i wojewódzkich dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy w 2010 roku".


Numer ogłoszenia: 98328 - 2010; data zamieszczenia: 08.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy , ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, tel. 071 3981667, 3993244.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego- linii segregacyjnych, przejść dla pieszych- na drogach powiatowych i wojewódzkich dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy w 2010 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

2. Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego - linii segregacyjnych, przejść dla pieszych- na drogach powiatowych i wojewódzkich dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy w 2010 roku.

Łączna powierzchnia oznakowania poziomego przewidywana do realizacji w 2010 roku wynosi do 15000 m2 , w tym :

- drogi powiatowe do 5000m2

-drogi wojewódzkie do 10000 m2

Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia: Obwód drogowy w Oleśnicy Obwód drogowy w Sycowie .Kody Wspólnego Słownika Zamówień: 45.23.32.21-4

3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

4. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej.

5. Zamawiający nie dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.

6. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom: Wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.

7. Wymagania stawiane Wykonawcy:

7.1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.

7.2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.

7.3 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.

7.4 Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.

7.5 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.

7.6 Zakres świadczonych usług będzie ustalany sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego. 7.7.Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót zgodnie z SST, oraz warunkami określonymi przez Zamawiającego każdorazowo w zleceniu (pisemnym, lub ustnym) dotyczącymi lokalizacji, zakresu robót i terminu ich wykonania.

7.8. Najpóźniej na 2 dni przed realizacją zamówienia Wykonawca powiadomi Zamawiającego o terminie realizacji zamówienia. Czas prac zależeć będzie od stopnia trudności i zakresu robót.

7.9 Ilości robót określonych przetargiem są ilościami orientacyjnymi (przewidywanymi) i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego.

7.10 Dostawę wszelkich materiałów niezbędnych do wykonania zamówienia zapewnia Wykonawca..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.21-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

A. Na ofertę składają się następujące załączniki :

A.1) formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - zał nr 1 do SIWZ,

B. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca winien przedłożyć:

B.1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zał nr 2 do SIWZ,

B.2) wykaz usług Wykonawca winien wykazać wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw/ usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat licząc od dnia złożenia oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu ( np. referencje ) potwierdzającego, że te dostawy/ usługi zostały wykonane lub są wykonane należycie, - tj. co najmniej 1 zadanie o podobnym charakterze (należy wykazać co najmniej jedno zadanie polegające na wykonaniu oznakowania poziomego dróg), przy czym wartość zrealizowanego zamówienia powinna być nie mniejsza niż 70% zaoferowanej ceny ofertowej brutto - zał nr 3 do SIWZ,

B.3) Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzone działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

C) W celu wykazania przez wykonawcę braku podstaw do wykluczenia zgodnie z art.24 ust.1 Ustawy Wykonawca winien przedłożyć:

C.1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - zał nr 4 do SIWZ,

C.2) aktualny odpis z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 uPzp wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust.1 pkt 2 uPzp, -zał 4A do SIWZ,

C.3) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.

- Wykonawca zgodnie z art. 26 ust. 2b uPzp może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Postanowienia umowy zawarto we: wzorze umowy, który stanowi zał nr 5 do siwz.

2. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Pzp przewiduje wprowadzenie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:

a) zmiana obowiązującej stawki podatku VAT - jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę,

b) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy skutkujące niemożliwością wykonania części przedmiotu zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp-olesnica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Zarządzie Dróg Powiatowych w Oleśnicy ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica Pokój nr 7- I piętro.



IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:

19.04.2010 godzina 10:00, miejsce: w Zarządzie Dróg Powiatowych, ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica , Pokój nr 3- I piętro- Sekretariat.

Oferty zostaną otwarte dnia:

2010- 04-19 o godz. 10:15 w siedzibie Zamawiającego:

w Zarządzie Dróg Powiatowych , ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica, Pokój nr 8- I piętro sala konferencyjna

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


______Grzegorz Zagórny_____

Kierownik Zamawiającego

ZAŁĄCZNIKI


Uwagi:

Oleśnica , 2010-04-20

Numer sprawy: ZDP-TZ-4701/10 /PN/2010

Wszyscy oferenci

ZAWIADOMIENIE

O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Nazwa zadania:

Wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego

linii segregacyjnych, przejść dla pieszych- na drogach

powiatowych i wojewódzkich dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy w 2010 roku".

1. Działając na podstawie art. 92 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:

Konsorcjum firm:

Lider: Zakład Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego ZABERD S.A., 54-215 Wrocław, ul. Bystrzycka 24;

Partner: TEMPO Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Drogownictwa Ryszard Rafajłowicz, 50-320 Wrocław, ul. Oleśnicka 15B

Uzasadnienie faktyczne: spośród nieodrzuconych i niewykluczonych ofert wybrano ofertę z najkorzystniejszą ceną.

Uzasadnienie prawne: art. 91 ust.1- wybór najkorzystniejszej oferty tj. z najniższą ceną

Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny.

W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:

Oferta nr 1:

PPUH „PERFEKT” Małgorzata Nowara,

41-902 Bytom, ul. Witczaka 44

Cena oferty brutto: 127 368,00 zł

Liczba pkt.: 91,67

Oferta nr 2:

Przedsiębiorstwo Robót Drogowo – Mostowych

Sp. z o.o., 97-300 Piotrków Trybunalski, ul. Południowa 17/19

Cena oferty brutto: 132 675,00 zł

Liczba pkt.: 88

Oferta nr 3:

ELEKTROTIM S.A.,

54-156 Wrocław, ul. Stargardzka 8

Cena oferty brutto: 159 210,00 zł

Liczba pkt.: 73,33

Oferta nr 4:

ROTOMAT Sp. z o.o.,

54-062 Wrocław, ul. Stabłowicka 134

Cena oferty brutto: 179 340,00 zł

Liczba pkt.: 65,10

Oferta nr 5:

Konsorcjum firm:

Lider: FENIKS GT Ponitka i Wspólnicy sp.j., 44-230 Bełk, ul. K. Miarki; Partner: DUCTUS Sp. z o.o., 63-400 Ostrów Wielkopolski, ul. Chodkiewicza 3

Cena oferty brutto: 129 015,00 zł

Liczba pkt.: 90,50

Oferta nr 6:

CLEANOSOL POLSKA” Sp. z o.o.,

81-540 Gdynia, Al. Zwycięstwa 250

Cena oferty brutto: 131 394,00 zł

Liczba pkt.: 88,86

Oferta nr 7:

Konsorcjum firm:

Lider: Zakład Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego ZABERD S.A., 54-215 Wrocław, ul. Bystrzycka 24; Partner: TEMPO Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Drogownictwa Ryszard Rafajłowicz, 50-320 Wrocław, ul. Oleśnicka 15B

Cena oferty brutto: 116 754,00 zł

Liczba pkt.: 100

2. Zamawiający informuje, że w prowadzonym postepowaniu nie zostały odrzucone ani wykluczone żadne oferty.

3. Zamawiający informuje, że podpisanie umowy z wyłonionym Wykonawcą możliwe będzie po dopełnieniu wszelkich formalności po upływie 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Środki ochrony prawnej

Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z p. zm).

    ___Grzegorz Zagórny__

Kierownik Zamawiającego

Pokaż metryczkę tego dokumentu drukuj 
Dokument z dnia: 08.04.2010, 14:09
Dokument oglądany razy: 190
Przetarg zakończony i rozstrzygnięty
Przetarg podlega Ustawie: tak
Opublikował: Małgorzata Piętos
Publikacja dnia: 08.04.2010, 14:09
Termin: 19.04.2010, 10:00
 
Ukryj metryczkę tego dokumentu     drukuj 


bip.gov.pl