mapa strony   |   kontakt   |

Zakończone

ZDP-TZ-4701/3/PN/2012 - Dostawa emulsji asfaltowej kationowej EK1-65 dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy ? obwód drogowy: Oleśnica i Syców w ilości do 200 ton

Oleśnica: Dostawa emulsji asfaltowej kationowej EK1-65 dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy - obwód drogowy: Oleśnica i Syców w ilości do 200 ton
Numer ogłoszenia: 442644 - 2011; data zamieszczenia: 29.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy , ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, tel. 071 3981667, 3993244.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa emulsji asfaltowej kationowej EK1-65 dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy - obwód drogowy: Oleśnica i Syców w ilości do 200 ton.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa emulsji asfaltowej kationowej EK1-65 w ilości do 200 ton dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy - obwód drogowy: Oleśnica i Syców. Jeżeli przedmiot zamówienia został opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia należy rozumieć że zawsze w takim przypadku dopuszcza się oferty równoważne (to znaczy nie gorsze pod względem technicznym i jakościowym od wskazanych w opisie). Punkty dostawy emulsji: - obwód drogowy Oleśnica - ul. Wojska Polskiego 52c - obwód drogowy Syców - ul. Kolejowa 17 Wymagania: a) zawartość lepiszcza od 63 do 67% b) lepkość wg Englera °E>6 c) wyrób powinien posiadać certyfikat zgodności z Aprobatą Techniczną IBDiM lub deklarację zgodności z Aprobatą Techniczną IBDiM, itp. 2. Kupujący nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Kody Wspólnego Słownika Zamówień: Kod CPV: 44 11 37 00-2.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.37.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Kupujący nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Sprzedającego - zał. do SIWZ, A.2) Certyfikat zgodności z Aprobatą Techniczną IBDiM lub deklarację zgodności z Aprobatą Techniczną IBDiM, itp., A.3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - zał. do SIWZ, A.4) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - zał. do SIWZ. B. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust 1 Prawa zamówień publicznych Sprzedający składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w przypadku osób fizycznych oświadczenie wymienione w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy; - zał do SIWZ, B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. C. W celu wykazania spełnienia przez Sprzedającego warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy do oferty należy dołączyć: C.1) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat licząc od dnia złożenia oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu (np. referencje) potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. - tj. co najmniej 1 zadanie o podobnym charakterze (dostawy emulsji asfaltowej), przy czym wartość zrealizowanego zamówienia powinna być nie mniejsza niż 50% zaoferowanej ceny ofertowej brutto - zał. do SIWZ. D. W celu wykazania spełnienia przez Sprzedającego warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 4) ustawy PZP, należy złożyć następujące dokumenty: D.1) Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Sprzedający jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Istotne postanowienia do umowy zawiera projekt umowy stanowiący załącznik do SIWZ. 2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Sprzedającego chyba, że Kupujący przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany. 3. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Kupujący może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim wypadku Sprzedający może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy. 4. Kupujący przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Sprzedającego, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. 4.1 Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy: a) przyczyny zewnętrzne niezależne od Kupującego oraz Sprzedającego skutkujące niemożliwością dostawy przedmiotu umowy z uwagi na brak możliwości dojazdu oraz transportu materiałów na teren obwodów drogowych spowodowany awariami, remontami, przebudową dróg dojazdowych oraz protestami mieszkańców z blokadą dróg. 4.2 Zmiana sposobu spełnienia świadczenia, zmiany technologiczne, w szczególności: a) niedostępność na rynku materiałów wskazanych w SIWZ spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów, b) pojawienie się na rynku materiałów nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy. 4.3 Zmiany osobowe: a) zmiany osób reprezentujących Kupującego lub Sprzedającego. 4.4 Pozostałe zmiany: a) zmiany stawki podatku VAT wynikającej z odrębnych przepisów, b) rezygnacja przez Kupującego z realizacji części przedmiotu umowy - w takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Sprzedającemu zostanie pomniejszone, przy czym Kupujący zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Sprzedający poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami, c) inna niż wymieniona siła wyższa (zdarzenia zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i do zapobieżenia) uniemożliwiające wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zdp-olesnica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy ul. Wojska Polskiego 52 c 56-400 Oleśnica Pokój nr 7 - I piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.01.2012 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy ul. Wojska Polskiego 52 c 56-400 Oleśnica Pokój nr 3 - I piętro - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie



__Grzegorz Zagórny__

Kierownik Kupującego

ZAŁĄCZNIKI


Uwagi:

Oleśnica, 2012-01-12

znak sprawy ZDP – TZ-4701/ 3 /PN/2012


ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

nr ZDP-TZ-4701/3/PN/2012

z dnia 29.12.2011 r., numer ogłoszenia w BZP: 442644 – 2011

dot. udzielenia zamówienia publicznego na:

Dostawa emulsji asfaltowej kationowej EK1-65 dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy – obwód drogowy: Oleśnica i Syców w ilości do 200 ton”.

Działając na podstawie art. 93 ust. 3 pkt. 2 Prawa zamówień publicznych, Kupujący informuje o unieważnieniu przedmiotowego postępowania.

Uzasadnienie faktyczne:

W toczacym się postępowaniu złożono 4 oferty. Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Kupujący zamierza przeznaczyć na sfinasowanie zamówienia.

Uzasadnienie prawne:

art. 93 ust.1 pkt. 4 – PZP.

Środki ochrony prawnej

Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2010 r. Dz. U. Nr 113, poz. 759) – dział VI "Środki ochrony prawnej".

____Jacek Przybył______

Z-ca Dyrektora Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy

Otrzymują:

1. "ŚPRD – TRAKT Sp. z o.o. Kielce", 26-065 Piekoszów k. Kielc, Górki Szczukowskie 1

2. Przedsiębiorstwo Drogowo – Inżynieryjne "KAREX", 62-800 Kalisz, ul. Piwonicka 12

(siedziba: Ociąż, ul. Torowa 16, 63-460 Nowe Skalmierzyce

3. BITUNOVA Sp. z o.o., 01-919 Warszawa, ul. Wólczyńska 237

4. EUROVIA POLSKA S.A., Bielany Wrocławskie, ul. Szwedzka 5, 55-040 Kobierzyce

(adres do korespondencji: 41-400 Mysłowice, ul. Sosnowiecka 11)

Pokaż metryczkę tego dokumentu drukuj 
Dokument z dnia: 29.12.2011, 15:52
Dokument oglądany razy: 100
Przetarg zakończony - unieważniony
Przetarg podlega Ustawie: tak
Opublikował: Irmina Grudzień-Piątek
Publikacja dnia: 29.12.2011, 15:52
Termin: 11.01.2012, 10:00
 
Ukryj metryczkę tego dokumentu     drukuj 


bip.gov.pl