mapa strony   |   kontakt   |

Zakończone

ZDP.TZ.4701.53.PN.2014 - Wykonanie operatów wodnoprawnych oraz uzyskanie pozwoleń wodnoprawnych na odprowadzenie wód opadowych i roztopowych z dróg powiatowych będących w zarządzaniu Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy wraz z ustaleniem wielkości i rodzaju powierzchni, z których

Oleśnica, dnia 17-10-2014

Numer sprawy: ZDP.TZ.4701. 53 .PN.2014

Oleśnica: Wykonanie operatów wodnoprawnych oraz uzyskanie pozwoleń wodnoprawnych na odprowadzenie wód opadowych i roztopowych z dróg powiatowych będących w zarządzaniu Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy wraz z ustaleniem wielkości i rodzaju powierzchni, z których odprowadzane są wody opadowe i roztopowe
Numer ogłoszenia: 345652 – 2014; data zamieszczenia: 17.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy, ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, tel. 071 3981667, 3993244.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie operatów wodnoprawnych oraz uzyskanie pozwoleń wodnoprawnych na odprowadzenie wód opadowych i roztopowych z dróg powiatowych będących w zarządzaniu Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy wraz z ustaleniem wielkości i rodzaju powierzchni, z których odprowadzane są wody opadowe i roztopowe.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: – wykonanie usługi polegającej na wykonaniu operatów wodnoprawnych na odprowadzanie wód opadowych i roztopowych z powierzchni utwardzonych, dróg za pośrednictwem istniejących systemów kanalizacji deszczowej zlokalizowanych na drogach powiatowych wraz z uzyskaniem pozwoleń wodnoprawnych na szczególne korzystanie z wód; – ustalenie wielkości i rodzaju powierzchni (dróg lub innych obiektów będących w zarządzaniu Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy), z których odprowadzane są wody opadowe i roztopowe ujęte w otwarte lub zamknięte systemy kanalizacyjne oraz ustalenie rocznej, należnej opłaty za korzystanie ze środowiska, o której mowa w § 5 ust. 1 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 14.10.2008 r. w sprawie opłat za korzystanie ze środowiska. Realizacja powyższego zakresu odbywać się będzie w oparciu o zestawienie dróg powiatowych stanowiące załącznik nr 9 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania określone zostały w załączniku nr 8 do SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

III.4.3.2)

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Inne dokumenty: a) wypełniony i podpisany formularz oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ; b) zaakceptowany wzór umowy – zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ; c) dowodami, o których mowa w pkt. 1) lit. a jest poświadczenie. W odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia jako dowód traktowane będzie również oświadczenie Wykonawcy. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w pkt. 5) lit. c. W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz lub dowody budzą wątpliwości Zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego dostawy były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu. d) Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda przedstawienia: 1) w przypadku warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy – dokumentów, o których mowa w pkt. 1) lit. c, 2) pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia lub inne dokumenty określające zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem oraz zakres i okres udziału innego podmiotu w wykonywaniu zamówienia. e) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. f) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. g) W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, dokumenty wymienione w pkt. 2) lit. b (w zależności od Pełnomocnictwa) winien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie, a dokumenty z pkt. 2) winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę składającego ofertę lub podmiot, którego dokumenty dotyczą zgodnie z § 7 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.02.2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r. poz. 231). h) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów (oryginał) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Treść zobowiązania powinna bezspornie i jednoznacznie wskazywać na zakres zobowiązania innego podmiotu, określać czego dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób i w jakim okresie będzie ono wykonywane. W sytuacji, gdy przedmiotem udostępnienia są zasoby nierozerwalnie związane z podmiotem ich udzielającym, niemożliwe do samodzielnego obrotu i dalszego udzielenia ich bez zaangażowania tego podmiotu w wykonanie zamówienia (np. wiedza, doświadczenie), taki dokument powinien zawierać wyraźne nawiązanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu zamówienia (uczestnictwo polegające na podwykonawstwie lub uczestnictwo o innym charakterze, sposobie i zasadach). i) Dokument, z którego wynika upoważnienie osoby / osób do podpisania oferty w imieniu Wykonawcy lub pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy składa się w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych do oferty przez Wykonawcę. j) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w myśl art. 23 ustawy PZP: 1) należy dostarczyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia. Zamawiający dopuszcza złożenie przedmiotowego dokumentu w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza, 2) dokumenty składane w zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia winien złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, 3) informację o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacja o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej – zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy zgodnie z zapisami we wzorze umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zdp-olesnica.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica, Pokój nr 7 – I piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica, Pokój nr 3 – I piętro – Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Sporządziła: I. Grudzień

____Marzena Graczyk___

Kierownik Zamawiającego

ZAŁĄCZNIKI


Uwagi:

Nr Sprawy ZDP.TZ.4701. 53 .PN.2014

OGŁOSZENIE

o wyborze wykonawcy

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

Nazwa zadania:

Wykonanie operatów wodnoprawnych oraz uzyskanie pozwoleń wodnoprawnych

na odprowadzenie wód opadowych i roztopowych z dróg powiatowych będących w zarządzaniu Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy wraz z ustaleniem wielkości i rodzaju powierzchni,

z których odprowadzane są wody opadowe i roztopowe

CPV – 71.32.20.00-1

Zamawiający, Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy, ul. Wojska Polskiego 52 c, 56-400 Oleśnica, zgodnie z art. 92 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późniejszymi zmianami oraz z 2014 r., poz. 423 z późniejszymi zmianami), zawiadamia, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na w/w zadanie, została wybrana jako najkorzystniejsza oferta firmy:

INSTYTUT ROZWOJU MIAST

ul. Cieszyńska 2

30-015 Kraków

która oferuje wykonanie zamówienia za kwotę netto 175 000,00 brutto 215 250,00.

Uzasadnienie: Wykonawca otrzymał w wyniku oceny najwyższą ilość punktów tj. 100 za kryterium „cena”, zaproponował najniższą cenę, oraz spełnił warunki określone w SIWZ.

Jednocześnie Zamawiający informuje, zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt. 3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późniejszymi zmianami oraz z 2014 r., poz. 423 z późniejszymi zmianami), że z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na w/w zadanie, zostały wykluczone oferty firm:

  1. Biuro Usług Technicznych „EKOTEST” s. c., ul. Sienkiewicza 10, 44-100 Gliwice, na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 4 w/w ustawy, ponieważ pomimo przesłanego przez Zamawiającego wezwania z dnia 31.10.2014 r. nie przedstawiła dokumentów na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu zgodnie z zapisami art. 26 ust. 3 w/w ustawy, przez co nie zostały spełnione warunki określone w SIWZ Rozdziale IV pkt. 2) lit. a), pkt. 5) lit. b) oraz Rozdziale V pkt. 1) lit. a).

  2. Pracownia Analiz Środowiskowych EKOVENTUS – Szymańczyk i Węclewski sp. j., ul. Strumykowa 22a/2, 65-101 Zielona Góra, adres do korespondencji: ul. Dekoracyjna 3, 65-101 Zielona Góra na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 4 oraz art. 24b ust. 3 w/w ustawy, ponieważ przedstawiła dokumenty nie spełniające zapisów art. 26 ust. 3 oraz art. 26 ust. 2d w/w ustawy. Pomimo przesłanego przez Zamawiającego wezwania z dnia 31.10.2014 r., zgodnie z art. 26 ust. 3 w/w ustawy, Wykonawca złożył dokumenty, które nie potwierdziły spełniania przez niego warunków udziału w postępowaniu, braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz dokumentów dotyczących przynależności do grupy kapitałowej na dzień, w którym upłynął termin składania ofert, przez co nie zostały spełnione warunki określone w SIWZ Rozdziale IV pkt. 4) lit. b), Rozdziale V pkt. 1) oraz pkt. 1) lit. b), Rozdziale V pkt. 2) lit. a) oraz Rozdziale V pkt. 4).

  3. PRZEDSIĘBIORSTWO GEOLOGICZNE POLGEOL S.A., ul. Berezyńska 39, 03-908 Warszawa, na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 4 w/w ustawy, ponieważ pomimo przesłanego przez Zamawiającego wezwania z dnia 31.10.2014 r. nie przedstawiła dokumentów na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu zgodnie z zapisami art. 26 ust. 3 w/w ustawy, przez co nie zostały spełnione warunki określone w SIWZ Rozdziale IV pkt. 2) lit. a) oraz Rozdziale V pkt. 1) lit. a).

Oferty Wykonawców wykluczonych, zgodnie z art. 24 ust. 4 w/w ustawy, uznaje się za odrzucone.

Zamawiający informuje, zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt. 4 Ustawy PZP, że umowa na w/w zadanie będzie zawarta nie wcześniej niż z dniem 12-11-2014, zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt. 2 ustawy PZP.

____Marzena Graczyk___

Kierownik Zamawiającego

Oleśnica, dnia 4 listopada 2014 r.

Przygotowała: I. Grudzień

Pokaż metryczkę tego dokumentu drukuj 
Dokument z dnia: 17.10.2014, 10:14
Dokument oglądany razy: 141
Przetarg zakończony i rozstrzygnięty
Przetarg podlega Ustawie: tak
Opublikował: Irmina Grudzień
Publikacja dnia: 17.10.2014, 10:14
Termin: 30.10.2014, 10:00
 
Ukryj metryczkę tego dokumentu     drukuj 


bip.gov.pl