Zakończone
ZDP-TZ-4701/30/PN/2011 - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i wojewódzkich w sezonie 2011/2012 dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy
Oleśnica: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i wojewódzkich w sezonie 2011/2012 dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy
Numer ogłoszenia: 337008 - 2011; data zamieszczenia: 14.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy , ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, tel. 071 3981667, 3993244.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i wojewódzkich w sezonie 2011/2012 dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych i wojewódzkich dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy - sezon 2011/2012. W ramach poszczególnych części, Wykonawca zobowiązuje się przygotować do wykonania przedmiotu zamówienia pojazd / sprzęt wraz z obsługą kierowcy / operatora. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terenu działania poszczególnych obwodów drogowych jak i do ograniczenia ilości przedmiotu zamówienia oraz sprzętu. Zamówienie składa się z 15 części, które będą realizowane na terenie działania Obwodu Drogowego w Oleśnicy i Obwodu Drogowego w Sycowie. Każda z 15 części podzielona została na niezbędny sprzęt do realizacji przedmiotu zamówienia, tj: 1) teren działania obwodu drogowego w Oleśnicy, (część nr: 1 - 7): Część nr 1. Samochód ciężarowy z min 2 osiami napędowymi do piaskarki ŚNIEŻKA oraz pługa PO-97. Ładowność powyżej 15 t lub pojazd specjalny do zimowego utrzymania dróg jako nośnik pod ww. sprzęt stanowiący własność Zamawiającego, wraz z pracą kierowcy. Maksymalna ilość godzin: 200 godz. praca, 20 godz. dyżur. Część nr 2. Samochód ciężarowy z min 2 osiami napędowymi do piaskarki ŚNIEŻKA oraz pługa PDP-A2700. Ładowność powyżej 15 t lub pojazd specjalny do zimowego utrzymania dróg jako nośnik pod ww. sprzęt stanowiący własność Zamawiającego, wraz z pracą kierowcy. Maksymalna ilość godzin: 200 godz. praca, 20 godz. dyżur. Część nr 3. Samochód ciężarowy z min 2 osiami napędowymi do pługa TM2, Ładowność powyżej 14 t, jako nośnik pod ww. sprzęt stanowiący własność Zamawiającego, wraz z pracą kierowcy. Maksymalna ilość godzin: 80 godz. praca, 20 godz. dyżur. Część nr 4. Samochód ciężarowy do piaskarki P-1 oraz pługa PJ-30. Ładowność powyżej 8 t lub pojazd specjalny do zimowego utrzymania dróg jako nośnik pod ww. sprzęt stanowiący własność Zamawiającego, wraz z pracą kierowcy. Maksymalna ilość godzin: 100 godz. praca, 20 godz. dyżur. Część nr 5. Samochód ciężarowy wraz z piaskarką o pojemności minimalnej 5,0 m3 oraz pługiem o szerokości odśnieżania 2,7-3,2 m, Które są w dyspozycji Wykonawcy, wraz z pracą kierowcy. Maksymalna ilość godzin: 200 godz. praca, 20 godz. dyżur. Część nr 6. Samochód ciężarowy do piaskarki P-1 oraz pługa PJ-30. Ładowność powyżej 8 t lub pojazd specjalny do zimowego utrzymania dróg jako nośnik pod ww. sprzęt stanowiący własność Zamawiającego, wraz z pracą kierowcy. Maksymalna ilość godzin: 100 godz. praca, 20 godz. dyżur. Część nr 7. Ładowarka czołowa, pojemność łyżki min. 2 m3, szt 1, która jest w dyspozycji Wykonawcy wraz z pracą operatora. Maksymalna ilość godzin: 150 godz. praca, 20 godz. dyżur. 2) teren działania obwodu drogowego w Oleśnicy i Sycowie, (część nr: 8 - 9): Część nr 8. Ładowarka czołowa, pojemność łyżki min. 4,5 m3, szt 1, która jest w dyspozycji Wykonawcy wraz z pracą operatora. Maksymalna ilość godzin: 50 godz. praca, 20 godz. dyżur. Część nr 9. Spychacz wraz z zestawem, niskopodwoziowym, całkowity ciężar spychacza 16-20 ton, szt 1, który jest w dyspozycji Wykonawcy wraz z pracą operatora. Maksymalna ilość godzin: 50 godz. praca, 20 godz. dyżur. 3) teren działania obwodu drogowego w Sycowie, (część nr: 10 - 15): Część nr 10. Samochód ciężarowy z min 2 osiami napędowymi do piaskarki PP-1 z pługiem PO97SL. Ładowność pow. 11 t, a w przypadku samochodu specjalnego do zimowego utrzymania dróg minimum 8 t jako nośnik pod ww. sprzęt stanowiący własność Zamawiającego wraz z pracą kierowcy. Maksymalna ilość godzin: 200 godz. praca, 20 godz. dyżur. Część nr 11. Samochód ciężarowy z min 2 osiami napędowymi do piaskarki PP-1 z pługiem PDP. Ładowność pow. 11 t, a w przypadku samochodu specjalnego do zimowego utrzymania dróg minimum 8 t jako nośnik pod ww. sprzęt stanowiący własność Zamawiającego wraz z pracą kierowcy. Maksymalna ilość godzin: 200 godz. praca, 20 godz. dyżur. Część nr 12. Samochód ciężarowy z min 2 osiami napędowymi wraz z piaskarką o pojemności pow. 6 m³ i pługiem o szerokości odśnieżania pow. 2,7 m który jest w dyspozycji Wykonawcy wraz z pracą kierowcy. Maksymalna ilość godzin: 200 godz. praca, 20 godz. dyżur Część nr 13. Samochód ciężarowy z min 2 osiami napędowymi wraz z piaskarką o pojemności pow. 6 m³ i pługiem o szerokości odśnieżania pow. 2,7 m który jest w dyspozycji Wykonawcy wraz z pracą kierowcy. Maksymalna ilość godzin: 200 godz. praca, 20 godz. dyżur Część nr 14. Samochód ciężarowy z min 2 osiami napędowymi do pługa PJ10 ładowność pow. 14 t. Maksymalna ilość godzin: 80 godz. praca Część nr 15. Koparko-ładowarka o pojemność łyżki pow. 0,8 m³ i napędzie na 2 osie która jest w dyspozycji Wykonawcy wraz z pracą operatora. Maksymalna ilość godzin: 150 godz. praca 20 godz. dyżur Opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja techniczna - załącznik do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
-
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
nie dotyczy
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
nie dotyczy
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia, Wykonawca winien dysponować sprawnymi pojazdami sprzętem w ilości zgodnej z ofertą: część nr. 1: Samochód ciężarowy, ładowność: pow. 15 t, szt. 1, część nr. 2: Samochód ciężarowy, ładowność: pow. 15 t, szt. 1, część nr. 3: Samochód ciężarowy, ładowność: pow. 14 t, szt. 1, część nr. 4: Samochód ciężarowy, ładowność: pow. 8 t, szt. 1, część nr. 5: Samochód ciężarowy, z piaskarką, pojemność min. 5,0 m3 z pługiem, szer. odśnieżania : 2,7 do 3,2 m, część nr. 6: Samochód ciężarowy, ładowność: pow. 8 t, szt. 1, część nr. 7: Ładowarka czołowa, pojemność łyżki: min. 2 m3, szt. 1. część nr. 8: Ładowarka czołowa, pojemność łyżki: min. 4,5 m3, szt. 1. część nr. 9: Spychacz z zestawem niskopodwoziowym, całkowity ciężar spychacza 16-20 ton, szt. 1, część nr. 10: Samochód ciężarowy, ładowność: pow. 11 t, szt. 1, część nr. 11: Samochód ciężarowy, ładowność: pow. 11 t, szt. 1, część nr. 12: Samochód ciężarowy, z piaskarką, pojemność min. 6,0 m3 z pługiem, szer. odśnieżania : 2,7 m, część nr. 13: Samochód ciężarowy, z piaskarką, pojemność min. 6,0 m3 z pługiem, szer. odśnieżania : 2,7 m, część nr. 14: Samochód ciężarowy, ładowność: pow. 14 t, szt. 1, część nr. 15: Koparko - ładowarka, pojemność łyżki: pow. 0,8 m3, szt. 1. Wykonawca może polegać na zasobach niezbędnych do wykonania zamówienia innych podmiotów. W takim przypadku Wykonawca winien udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Sprawdzenie ww. warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia nie spełnia.
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli przedstawi wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: Wykonawca winien dysponować min. 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą odpowiednie uprawnienia do kierowania pojazdami lub / oraz uprawnienia operatora. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował takimi zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Sprawdzenie ww. warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia nie spełnia.
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
nie dotyczy
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
-
wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
-
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
-
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
-
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wypełniony formularz oferty - zał. do SIWZ, 2) oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy - zał. do SIWZ, 3) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami - zał. do SIWZ, 4) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania - zał. do SIWZ, 5) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - zał. do SIWZ, 6) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - zał. do SIWZ, 7) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - zał. do SIWZ, 8) pełnomocnictwo - w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, posiadające zakres i podpisane przez osoby reprezentujące Wykonawcę, 9) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert (art. 26 ust. 3 ustawy). Oferty wykonawców spełniające powyższe warunki zostaną poddane ocenie zgodnie z kryteriami zawartymi w niniejszej SIWZ. 10) Dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 11) Zgodnie z art. 23 ust 1 ustawy PZP Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia. 12) W w/w przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty. Zamawiający dopuszcza złożenie pełnomocnictwa w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 13).W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w pkt. 6), 7) musi dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie. Oświadczenie wymienione w pkt 2 Wykonawcy mogą złożyć wspólnie na jednym dokumencie, lub każdy z nich na odrębnym dokumencie, w zakresie spełnianych przez nich warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP. 14) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 7) składa odpowiednio dokumenty wymienione w § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu lub kopii wraz z tłumaczeniem na język polski. 15) Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych dokumentów, oświadczeń czy pełnomocnictw lub nie spełni jednego bądź więcej warunków, jego oferta zostanie odrzucona lub wykluczona z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy PZP. Zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy PZP ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
2. Zamawiający przewiduje wprowadzenie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. 2.1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy. 1) Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, geologicznymi; 2.2. Zmiany osobowe. 1) Zmiana osób, przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się, co najmniej porównywalnym doświadczeniem, potencjałem technicznym i osobowym; 2) Zamiana osób do nadzorowania zadania. 2.3. Pozostałe zmiany. 1) Siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; 2) Zmiany stawki podatku VAT wynikającej z odrębnych przepisów; 3) Rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zdp-olesnica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy przy ul. Wojska Polskiego 52 c, 56-400 Oleśnica, pokój nr 7 - I piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy przy ul. Wojska Polskiego 52 c, 56-400 Oleśnica, pokój nr 3 - I piętro - Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Samochód ciężarowy z min 2 osiami napędowymi do piaskarki ŚNIEŻKA oraz pługa PO-97..
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ładowność powyżej 15 t lub pojazd specjalny do zimowego utrzymania dróg jako nośnik pod ww. sprzęt stanowiący własność Zamawiającego, wraz z pracą kierowcy. Maksymalna ilość godzin: 200 godz. praca, 20 godz. dyżur..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2012.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Samochód ciężarowy z min 2 osiami napędowymi do piaskarki ŚNIEŻKA oraz pługa PDP-A2700..
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ładowność powyżej 15 t lub pojazd specjalny do zimowego utrzymania dróg jako nośnik pod ww. sprzęt stanowiący własność Zamawiającego, wraz z pracą kierowcy. Maksymalna ilość godzin: 200 godz. praca, 20 godz. dyżur..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2012.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Samochód ciężarowy z min 2 osiami napędowymi do pługa TM2,.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ładowność powyżej 14 t, jako nośnik pod ww. sprzęt stanowiący własność Zamawiającego, wraz z pracą kierowcy. Maksymalna ilość godzin: 80 godz. praca, 20 godz. dyżur..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2012.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Samochód ciężarowy do piaskarki P-1 oraz pługa PJ-30..
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ładowność powyżej 8 t lub pojazd specjalny do zimowego utrzymania dróg jako nośnik pod ww. sprzęt stanowiący własność Zamawiającego, wraz z pracą kierowcy. Maksymalna ilość godzin: 100 godz. praca, 20 godz. dyżur..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2012.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Samochód ciężarowy wraz z piaskarką o pojemności minimalnej 5,0 m3 oraz pługiem o szerokości odśnieżania 2,7-3,2 m,.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Samochód ciężarowy wraz z piaskarką o pojemności minimalnej 5,0 m3 oraz pługiem o szerokości odśnieżania 2,7-3,2 m, Które są w dyspozycji Wykonawcy, wraz z pracą kierowcy. Maksymalna ilość godzin: 200 godz. praca, 20 godz. dyżur..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2012.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Samochód ciężarowy do piaskarki P-1 oraz pługa PJ-30..
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ładowność powyżej 8 t lub pojazd specjalny do zimowego utrzymania dróg jako nośnik pod ww. sprzęt stanowiący własność Zamawiającego, wraz z pracą kierowcy. Maksymalna ilość godzin: 100 godz. praca, 20 godz. dyżur..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2012.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Ładowarka czołowa, pojemność łyżki min. 2 m3, szt 1, która jest w dyspozycji Wykonawcy wraz z pracą operatora..
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ładowarka czołowa, pojemność łyżki min. 2 m3, szt 1, która jest w dyspozycji Wykonawcy wraz z pracą operatora. Maksymalna ilość godzin: 150 godz. praca, 20 godz. dyżur..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2012.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Ładowarka czołowa, pojemność łyżki min. 4,5 m3, szt 1, która jest w dyspozycji Wykonawcy wraz z pracą operatora..
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ładowarka czołowa, pojemność łyżki min. 4,5 m3, szt 1, która jest w dyspozycji Wykonawcy wraz z pracą operatora. Maksymalna ilość godzin: 50 godz. praca, 20 godz. dyżur..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2012.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Spychacz wraz z zestawem, niskopodwoziowym, całkowity ciężar spychacza 16-20 ton, szt 1, który jest w dyspozycji Wykonawcy wraz z pracą operatora..
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Spychacz wraz z zestawem, niskopodwoziowym, całkowity ciężar spychacza 16-20 ton, szt 1, który jest w dyspozycji Wykonawcy wraz z pracą operatora. Maksymalna ilość godzin: 50 godz. praca, 20 godz. dyżur..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2012.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Samochód ciężarowy z min 2 osiami napędowymi do piaskarki PP-1 z pługiem PO97SL..
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Samochód ciężarowy z min 2 osiami napędowymi do piaskarki PP-1 z pługiem PO97SL. Ładowność pow. 11 t, a w przypadku samochodu specjalnego do zimowego utrzymania dróg minimum 8 t jako nośnik pod ww. sprzęt stanowiący własność Zamawiającego wraz z pracą kierowcy. Maksymalna ilość godzin: 200 godz. praca, 20 godz. dyżur..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2012.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Samochód ciężarowy z min 2 osiami napędowymi do piaskarki PP-1 z pługiem PDP..
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ładowność pow. 11 t, a w przypadku samochodu specjalnego do zimowego utrzymania dróg minimum 8 t jako nośnik pod ww. sprzęt stanowiący własność Zamawiającego wraz z pracą kierowcy. Maksymalna ilość godzin: 200 godz. praca, 20 godz. dyżur..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2012.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Samochód ciężarowy z min 2 osiami napędowymi wraz z piaskarką o pojemności pow. 6 m³ i pługiem o szerokości odśnieżania pow. 2,7 m który jest w dyspozycji Wykonawcy wraz z pracą kierowcy..
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Samochód ciężarowy z min 2 osiami napędowymi wraz z piaskarką o pojemności pow. 6 m³ i pługiem o szerokości odśnieżania pow. 2,7 m który jest w dyspozycji Wykonawcy wraz z pracą kierowcy. Maksymalna ilość godzin: 200 godz. praca, 20 godz. dyżur.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2012.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Samochód ciężarowy z min 2 osiami napędowymi wraz z piaskarką o pojemności pow. 6 m³ i pługiem o szerokości odśnieżania pow. 2,7 m który jest w dyspozycji Wykonawcy wraz z pracą kierowcy..
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Samochód ciężarowy z min 2 osiami napędowymi wraz z piaskarką o pojemności pow. 6 m³ i pługiem o szerokości odśnieżania pow. 2,7 m który jest w dyspozycji Wykonawcy wraz z pracą kierowcy. Maksymalna ilość godzin: 200 godz. praca, 20 godz. dyżur.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2012.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Samochód ciężarowy z min 2 osiami napędowymi do pługa PJ10 ładowność pow. 14 t..
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Samochód ciężarowy z min 2 osiami napędowymi do pługa PJ10 ładowność pow. 14 t. Maksymalna ilość godzin: 80 godz. praca.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2012.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Koparko-ładowarka o pojemność łyżki pow. 0,8 m³ i napędzie na 2 osie która jest w dyspozycji Wykonawcy wraz z pracą operatora..
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Koparko-ładowarka o pojemność łyżki pow. 0,8 m³ i napędzie na 2 osie która jest w dyspozycji Wykonawcy wraz z pracą operatora. Maksymalna ilość godzin: 150 godz. praca 20 godz. dyżur.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2012.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
_____Grzegorz Zagórny_____
Kierownik Zamawiającego
Uwagi:
Numer sprawy ZDP-TZ-4701/ 30 /PN/2011
Oleśnica, 2011-11-16
wszyscy oferenci
ZAWIADOMIENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Nazwa zadania:
„Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i wojewódzkich w sezonie 2011/2012 dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy”.
-
Działając na podstawie art. 92 Prawa zamówień publicznych (tekst jednolity z 2010 r. Dz. U. Nr 113, poz. 759.), Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:
- teren działania obwodu drogowego w Oleśnicy (część nr: 1 – 7): |
|||
Część nr |
Sprzęt |
Nr oferty |
Wykonawca |
1 |
- wynajem nośnika do piaskarki ŚNIEŻKA oraz pługa PO-97 wraz z pracą kierowcy |
11 |
"GAZOPOL" Zawiślak Jacek Świerzna 10/11 56-400 Oleśnica |
- Oferta najkorzystniejsza cenowo, spełnia wymogi Zamawiającego określone w SIWZ; - Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 PZP oraz Kodeks Cywilny. |
|||
2 |
- wynajem nośnika do piaskarki ŚNIEŻKA oraz pługa PDP-A2700 wraz z pracą kierowcy |
11 |
"GAZOPOL" Zawiślak Jacek Świerzna 10/11 56-400 Oleśnica |
- Oferta najkorzystniejsza cenowo, spełnia wymogi Zamawiającego określone w SIWZ; - Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 PZP oraz Kodeks Cywilny. |
|||
3 |
- wynajem nośnika do pługa TM2 wraz z pracą kierowcy |
6 |
TRANSPORT CIĘŻAROWY ROBOTY ZIEMNE Edward Górniak ul. Oleśnicka 40 56-410 Dobroszyce |
- Oferta najkorzystniejsza cenowo, spełnia wymogi Zamawiającego określone w SIWZ; - Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 PZP oraz Kodeks Cywilny. |
|||
4 |
- wynajem nośnika do piaskarki P-1 oraz pługa PJ-30 wraz z pracą kierowcy |
3 |
Przedsiębiorstwo Usługowo – Handlowe "CARBON" Jan Kuropka ul. Kusocińskiego 1a 56-500 Syców |
- Oferta najkorzystniejsza cenowo, spełnia wymogi Zamawiającego określone w SIWZ; - Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 PZP oraz Kodeks Cywilny. |
|||
5 |
- wynajem nośnika z piaskarką oraz z pługiem wraz z pracą kierowcy |
11 |
"GAZOPOL" Zawiślak Jacek Świerzna 10/11 56-400 Oleśnica |
- Oferta najkorzystniejsza cenowo, spełnia wymogi Zamawiającego określone w SIWZ; - Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 PZP oraz Kodeks Cywilny. |
|||
6 |
- wynajem nośnika do piaskarki P-1 oraz pługa PJ-30 wraz z pracą kierowcy |
3 |
Przedsiębiorstwo Usługowo – Handlowe "CARBON" Jan Kuropka ul. Kusocińskiego 1a 56-500 Syców |
- Oferta najkorzystniejsza cenowo, spełnia wymogi Zamawiającego określone w SIWZ; - Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 PZP oraz Kodeks Cywilny. |
|||
7 |
- wynajem ładowarki czołowej wraz z pracą operatora |
11 |
"GAZOPOL" Zawiślak Jacek Świerzna 10/11 56-400 Oleśnica |
- Oferta najkorzystniejsza cenowo, spełnia wymogi Zamawiającego określone w SIWZ; - Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 PZP oraz Kodeks Cywilny. |
- teren działania obwodu drogowego w Oleśnicy i Sycowie (część nr: 8 – 9): |
|||
Część nr |
Sprzęt |
Nr oferty |
Wykonawca |
8 |
- wynajem ładowarki czołowej wraz z pracą operatora |
1 |
USŁUGI TRANSPORTOWO – SPRZĘTOWE Cygan Stanisław Byków, ul. Wrocławska 92 55-095 Mirków |
- Oferta najkorzystniejsza cenowo, spełnia wymogi Zamawiającego określone w SIWZ; - Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 PZP oraz Kodeks Cywilny. |
|||
9 |
- wynajem spychacza z zestawem niskopodwoziowym wraz z pracą operatora |
1 |
USŁUGI TRANSPORTOWO – SPRZĘTOWE Cygan Stanisław Byków, ul. Wrocławska 92 55-095 Mirków |
- Oferta najkorzystniejsza cenowo, spełnia wymogi Zamawiającego określone w SIWZ; - Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 PZP oraz Kodeks Cywilny. |
- teren działania obwodu drogowego w Sycowie (część nr: 10 – 15): |
|||
Część nr |
Sprzęt |
Nr oferty |
Wykonawca |
10 |
- wynajem nośnika do piaskarki PP-1 z pługiem PO97SL wraz z pracą kierowcy |
3 |
Przedsiębiorstwo Usługowo – Handlowe "CARBON" Jan Kuropka ul. Kusocińskiego 1a 56-500 Syców |
- Oferta najkorzystniejsza cenowo, spełnia wymogi Zamawiającego określone w SIWZ; - Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 PZP oraz Kodeks Cywilny. |
|||
11 |
- wynajem nośnika do piaskarki PP-1 z pługiem PDP wraz z pracą kierowcy |
3 |
Przedsiębiorstwo Usługowo – Handlowe "CARBON" Jan Kuropka ul. Kusocińskiego 1a 56-500 Syców |
- Oferta najkorzystniejsza cenowo, spełnia wymogi Zamawiającego określone w SIWZ; - Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 PZP oraz Kodeks Cywilny. |
|||
12 |
- wynajem nośnika z piaskarką oraz z pługiem wraz z pracą kierowcy |
9 |
ZAKŁAD BUDOWLANO – MONTAŻOWY Krzysztof Lentka ul. Broniewskiego 30 56-500 Syców |
- Oferta najkorzystniejsza cenowo, spełnia wymogi Zamawiającego określone w SIWZ; - Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 PZP oraz Kodeks Cywilny. |
|||
13 |
- wynajem nośnika z piaskarką oraz z pługiem wraz z pracą kierowcy |
8 |
ZAKŁAD BUDOWLANO – MONTAŻOWY Krzysztof Lentka ul. Broniewskiego 30 56-500 Syców |
- Oferta najkorzystniejsza cenowo, spełnia wymogi Zamawiającego określone w SIWZ; - Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 PZP oraz Kodeks Cywilny. |
|||
14 |
- wynajem nośnika do pługa PJ10 wraz z pracą kierowcy |
1 |
USŁUGI TRANSPORTOWO – SPRZĘTOWE Cygan Stanisław Byków, ul. Wrocławska 92 55-095 Mirków |
- Oferta najkorzystniejsza cenowo, spełnia wymogi Zamawiającego określone w SIWZ; - Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 PZP oraz Kodeks Cywilny. |
|||
15 |
- wynajem koparko – ładowarki czołowej wraz z obsługą operatora |
5 |
ZAKŁAD USŁUGOWO – HANDLOWY "SOBINSTAL" – Sylwia Sobieraj Ślizów 68B 56-500 Syców |
- Oferta najkorzystniejsza cenowo, spełnia wymogi Zamawiającego określone w SIWZ; - Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 PZP oraz Kodeks Cywilny. |
-
W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:
- teren działania obwodu drogowego w Oleśnicy (część nr: 1 – 7): |
|||||
Część nr |
Sprzęt |
Nr oferty |
Wykonawca |
Wartość ogółem cen brutto (godz/dyżur) |
Liczba punktów |
1 |
- wynajem nośnika do piaskarki ŚNIEŻKA oraz pługa PO-97 wraz z pracą kierowcy |
6 |
TRANSPORT CIĘŻAROWY ROBOTY ZIEMNE Edward Górniak ul. Oleśnicka 40 56-410 Dobroszyce |
44 051,04 |
98,99 |
11 |
"GAZOPOL" Zawiślak Jacek Świerzna 10/11 56-400 Oleśnica |
43 606,08 |
100 |
||
2 |
- wynajem nośnika do piaskarki ŚNIEŻKA oraz pługa PDP-A2700 wraz z pracą kierowcy |
11 |
"GAZOPOL" Zawiślak Jacek Świerzna 10/11 56-400 Oleśnica |
43 606,08 |
100 |
3 |
- wynajem nośnika do pługa TM2 wraz z pracą kierowcy |
6 |
TRANSPORT CIĘŻAROWY ROBOTY ZIEMNE Edward Górniak ul. Oleśnicka 40 56-410 Dobroszyce |
19 969,20 |
100 |
4 |
- wynajem nośnika do piaskarki P-1 oraz pługa PJ-30 wraz z pracą kierowcy |
2 |
USŁUGI TRANSPORTOWO – PODNIŚNIKOWE Jan Stepaniuk ul. H. Radlińskiej 28a 56-400 Oleśnica |
24 040,80 |
85,70 |
3 |
Przedsiębiorstwo Usługowo – Handlowe "CARBON" Jan Kuropka ul. Kusocińskiego 1a 56-500 Syców |
20 604,02 |
100 |
||
5 |
- wynajem nośnika z piaskarką oraz z pługiem wraz z pracą kierowcy |
3 |
Przedsiębiorstwo Usługowo – Handlowe "CARBON" Jan Kuropka ul. Kusocińskiego 1a 56-500 Syców |
48 941,06 |
99,55 |
11 |
"GAZOPOL" Zawiślak Jacek Świerzna 10/11 56-400 Oleśnica |
48 723,12 |
100 |
||
6 |
- wynajem nośnika do piaskarki P-1 oraz pługa PJ-30 wraz z pracą kierowcy |
3 |
Przedsiębiorstwo Usługowo – Handlowe "CARBON" Jan Kuropka ul. Kusocińskiego 1a 56-500 Syców |
20 604,02 |
100 |
4 |
ZAKŁAD MECHANIZACJI w Stradomi Wierzchniej Sp. Z o.o. Stradomia W. 63 56-500 Syców |
21 064,32 |
97,81 |
||
7 |
- wynajem ładowarki czołowej wraz z pracą operatora |
1 |
USŁUGI TRANSPORTOWO – SPRZĘTOWE Stanisław Cygan Byków, ul. Wrocławska 92 55-095 Mirków |
14 826,24 |
96,59 |
6 |
TRANSPORT CIĘŻAROWY ROBOTY ZIEMNE Edward Górniak ul. Oleśnicka 40 56-410 Dobroszyce |
15 668,64 |
91,40 |
||
11 |
"GAZOPOL" Zawiślak Jacek Świerzna 10/11 56-400 Oleśnica |
14 320,80 |
100 |
-teren działania obwodu drogowego w Oleśnicy i Sycowie (część nr: 8 – 9): |
|||||
Część nr |
Sprzęt |
Nr oferty |
Wykonawca |
Wartość ogółem cen brutto (godz/dyżur) |
Liczba punktów |
8 |
- wynajem ładowarki czołowej wraz z pracą operatora |
1 |
USŁUGI TRANSPORTOWO – SPRZĘTOWE Stanisław Cygan Byków, ul. Wrocławska 92 55-095 Mirków |
8 467,20 |
100 |
9 |
- wynajem spychacza z zestawem niskopodwoziowym wraz z pracą operatora |
1 |
USŁUGI TRANSPORTOWO – SPRZĘTOWE Stanisław Cygan Byków, ul. Wrocławska 92 55-095 Mirków |
15 724,80 |
100 |
-teren działania obwodu drogowego w Sycowie (część nr: 10 – 15): |
|||||
Część nr |
Sprzęt |
Nr oferty |
Wykonawca |
Wartość ogółem cen brutto (godz/dyżur) |
Liczba punktów |
10 |
- wynajem nośnika do piaskarki PP-1 z pługiem PO97SL wraz z pracą kierowcy |
3 |
Przedsiębiorstwo Usługowo – Handlowe "CARBON" Jan Kuropka ul. Kusocińskiego 1a 56-500 Syców |
40 041,86 |
100 |
10 |
ZAKŁAD BUDOWLANO – MONTAŻOWY Krzysztof Lentka ul. Broniewskiego 30 56-500 Syców |
43 383,60 |
92,30 |
||
11 |
- wynajem nośnika do piaskarki PP-1 z pługiem PDP wraz z pracą kierowcy |
3 |
Przedsiębiorstwo Usługowo – Handlowe "CARBON" Jan Kuropka ul. Kusocińskiego 1a 56-500 Syców |
40 041,86 |
100 |
12 |
USŁUGI TRANSPORTOWO – TOWAROWE Arkadiusz Fuss Kraszów 7 56-513 Międzybórz |
40 913,60 |
97,87 |
||
12 |
- wynajem nośnika z piaskarką oraz z pługiem wraz z pracą kierowcy |
9 |
ZAKŁAD BUDOWLANO – MONTAŻOWY Krzysztof Lentka ul. Broniewskiego 30 56-500 Syców |
61 182,00 |
100 |
13 |
- wynajem nośnika z piaskarką oraz z pługiem wraz z pracą kierowcy |
8 |
ZAKŁAD BUDOWLANO – MONTAŻOWY Krzysztof Lentka ul. Broniewskiego 30 56-500 Syców |
61 182,00 |
100 |
14 |
- wynajem nośnika do pługa PJ10 wraz z pracą kierowcy |
1 |
USŁUGI TRANSPORTOWO – SPRZĘTOWE Stanisław Cygan Byków, ul. Wrocławska 92 55-095 Mirków |
20 736,00 |
100 |
15 |
- wynajem koparko – ładowarki czołowej wraz z obsługą operatora |
1 |
USŁUGI TRANSPORTOWO – SPRZĘTOWE Stanisław Cygan Byków, ul. Wrocławska 92 55-095 Mirków |
14 320,80 |
93,68 |
3 |
Przedsiębiorstwo Usługowo – Handlowe "CARBON" Jan Kuropka ul. Kusocińskiego 1a 56-500 Syców |
13 811,90 |
97,13 |
||
5 |
ZAKŁAD USŁUGOWO – HANDLOWY "SOBINSTAL" – Sylwia Sobieraj Ślizów 68B 56-500 Syców |
13 416,08 |
100 |
||
7 |
ZAKŁAD BUDOWLANO – MONTAŻOWY Krzysztof Lentka ul. Broniewskiego 30 56-500 Syców |
19 375,20 |
69,24 |
-
Umowa na w/w usługi zostanie zawarta w Zarządzie Dróg Powiatowych w Oleśnicy, ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica, z zachowaniem terminów określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych.
Środki ochrony prawnej
Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g (tekst jednolity z 2010 r. Dz. U. Nr 113, poz. 759).
_______Grzegorz Zagórny______
Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych
Dokument z dnia: 14.10.2011, 21:05 Dokument oglądany razy: 190 Przetarg zakończony i rozstrzygnięty Przetarg podlega Ustawie: tak |
Opublikował: Irmina Grudzień-Piątek Publikacja dnia: 14.10.2011, 21:05 Termin: 25.10.2011, 10:00 |