mapa strony   |   kontakt   |

Zakończone

ZDP-TZ-4701/26/PN/2011 - Wykonanie robót w pasie drogowym drogi powiatowej nr 1920 D ul. Ludwikowska w Oleśnicy, polegających na przebudowie chodnika, oświetlenia ulicznego, kanalizacji deszczowej i zarurowaniu rowu przydrożnego

Oleśnica: Wykonanie robót w pasie drogowym drogi powiatowej nr 1920 D ul. Ludwikowska w Oleśnicy, polegających na przebudowie chodnika, oświetlenia ulicznego, kanalizacji deszczowej i zarurowaniu rowu przydrożnego
Numer ogłoszenia: 295658 – 2011; data zamieszczenia: 19.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy , ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, tel. 071 3981667, 3993244.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót w pasie drogowym drogi powiatowej nr 1920 D ul. Ludwikowska w Oleśnicy, polegających na przebudowie chodnika, oświetlenia ulicznego, kanalizacji deszczowej i zarurowaniu rowu przydrożnego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Projekt zagospodarowania terenu obejmuje budowę chodnika, kanalizacji deszczowej - zarurowanie rowu oraz oświetlenia ulicznego w ulicy Ludwikowskiej, na odcinku od ul. Łukanowskiej do ul. Tulipanowej w msc. Bystre, w następującym zakresie: część drogowa chodnika + organizacja ruchu docelowego organizacja ruchu zastępczego część technologiczna kanalizacji deszczowej - zarurowania rowu część elektroenergetyczna oświetlenia ulicznego. Planowana inwestycja ma na celu zagospodarowanie części pasa drogowego (rozdziału) ulicy Ludwikowskiej, tj. zapewnienie ruchu pieszego z osiedla położonego w rejonie ulicy Łukanowskiej do centrum miasta Oleśnicy. W tym celu na odcinku od ul. Łukanowskiej do skrzyżowania z Tulipanową niezbędna jest budowa chodnika wraz z oświetleniem ulicznym i kanalizacją deszczową - zarurowaniem rowu przydrożnego. Stan istniejący Rozpatrywany odcinek ulicy Ludwikowskiej położony jest na terenie gminy Oleśnica i graniczy z miastem Oleśnica. Jest to droga powiatowa, która prowadzi z Oleśnicy do Wrocławia - Kiełczowa. Droga posiada przekrój drogowy o nawierzchni bitumicznej. Wody opadowe z powierzchni jezdni odprowadzane są powierzchniowo do rowów przydrożnych. Rowy posiadają spadki podłużne w kierunku południowym - są w złym stanie. Teren jest niezabudowany. Od strony zachodniej do pasa rozdziału przylegają pracownicze ogródki działkowe oraz teren bazy obrotu rolnego. Istniejące uzbrojenie Na podstawie geodezyjnej inwentaryzacji istniejącego uzbrojenia, w omawianym terenie występują następujące sieci: sieć wodociągowa kanalizacja sanitarna sieć gazowa sieć elektroenergetyczna kablowa i napowietrzna sieć teletechniczna. Warunki gruntowo - wodne Na podstawie dokumentacji geologicznej w omawianym terenie występują następujące grunty: wierzchnia warstwa grub. 0,20 m to gleba oraz nasypy niebudowlane grub 0,30 ÷ 1,20 m. Pod glebą i nasypami zalegają grunty rodzime w postaci glin piaszczystych, piasków grubych, średnich i drobnych oraz glin i piasków pylastych. W odwiertach wody gruntowej nie stwierdzono - miejscami występują sączenia. Rozwiązania projektowe Część drogowa Projektowany chodnik usytuowano w pasie istniejącego rowu, w odległości 1,5 m od krawędzi drogi. Szerokość chodnika wynosi 1,5 m. Na początku proj. odcinka włączono go do chodnika zaprojektowanego przy ul. Łukanowskiej. Koniec usytuowano ok. 20,0 m za ul. Tulipanową, gdzie zaprojektowano przejście dla pieszych, w miejscu istniejącego wjazdu i dojścia do posesji (dz. nr 24 5). W związku z istn. ziemnym ciągiem między ogrodami działkowymi i działkami rolnymi nr 94.26 3 ÷ 94.26 8, który jest obecnie używany przez pieszych i często samochody, przewidziano połączenie go z chodnikiem. Na odcinku projektowanego chodnika przewiduje się wybudowanie krawężnika ulicznego na wysokość 12 cm nad poziomem jezdni. Przyuliczny pas 1,5 m przeznaczony na zieleń będzie w poziomie. Chodnik o spadku poprzecznym 2% w kierunku zieleni. Przy krawędzi chodnika od strony linii rozgraniczających przewidziano pobocze szer. 0,70 m i spadku 4% na zewnątrz - dla projektowanego oświetlenia. Pozostały teren do linii rozgr. (linia ogrodzeń bazy i ogródków działkowych) będzie zasypany równomiernie, do poziomu istniejącego terenu. W związku z likwidacją istn. rowu, odwodnienie chodnika oraz części jezdni, której spadek poprzeczny jest w kierunku projektowanego chodnika, odbywać się będzie do projektowanej kanalizacji deszczowej (zarurowanie rowu) poprzez wpusty deszczowe. Nawierzchnię projektowanego chodnika przewiduje się z kostki betonowej typu POLBRUK, grub. 8 cm. Układ warstw konstrukcji: kostka bet - 8 cm; miał kamienny - 3 cm; podsypka piaskowa - 10 cm. Z obu stron chodnika obrzeża betonowe 8 na 30 cm na ławie betonowej, przy czym obrzeże od strony linii rozgr. - wystające, od strony jezdni - wtopione (dla umożliwienia spływu wody). Na krawędzi jezdni projektuje się krawężnik bet. 15 na 30 cm na ławie betonowej z oporem, światło krawężnika 12 cm. Ponadto przewidziano odbudowę przyległego 0,5 m pasa jezdni, która przy robotach krawężnikowych zostanie częściowo naruszona. Konstrukcja nawierzchni: 2 warstwy nawierzchniowe z betonu asfaltowego, podbudowa zasadnicza z bet. asfalt. i podbudowa pomocnicza z tłucznia kamiennego oraz podsypka piaskowa. Na istniejących wjazdach do bazy obrotu rolnego przewiduje się odnowę warstwy ścieralnej w zakresie przejścia dla pieszych. Kanalizacja deszczowa - zarurowanie rowu przydrożnego Na rozpatrywanym odcinku ulicy Ludwikowskiej, wody opadowe z powierzchni jezdni odprowadzane są do rowów przydrożnych. W związku z budową chodnika, rów po zachodniej stronie drogi ulegnie zasypaniu. Wobec powyższego przewiduje się zarurowanie tego rowu tj. wykonanie kanału deszczowego fi 0,5 m oznaczonego na planie KD z wylotem do projektowanego przepustu fi 0,80 m wg opracowania BIPROGEO - PROJEKT - Wrocław. W miejscu wpięcia kanału KD do przepustu, zamiast projektowanej przez BIPROGEO ścianki wlotowej przepustu przewiduje się zabudowę studzienki rewizyjnej Nr 1. Końcówkę kanału wyprowadzono do końca opracowania drogowego chodnika i zakończona ścianką wlotową dla górnego odcinka istniejącego rowu o długości ok. 315,0 m. Rów ten odwadnia zachodnią połówkę jezdni ulicy Ludwikowskiej na odcinku od ulicy Tulipanowej do ul. Osada Bystre - obecnie ulicy Słonecznikowej. Pod wpusty uliczne oznaczone na planie W ÷ W3 przewiduje się przykanaliki deszczowe fi 0,20 m z wylotami do projektowanego kanału KD. Kanał deszczowy - zarurowanie rowu zaprojektowanego z rur strukturalnych perforowanych na kąt 85 stopni PE fi 500/580 mm SN 8 typu RAUVIA Special ID typ MP, łączonych na złączki dwukielichowe i uszczelki EPDM. Przykanaliki z rur jw. lecz pełnych fi 0,20 m SN 8 Special ID. Obiektami na kanale będą typowe studzienki rewizyjne z prefabrykowanych elementów betonowych C35/45 fi 1,0 m przelotowe i połączeniowe. Wpusty uliczne - krawężnikowe z prefabrykowanych elementów betonowych C35 45 fi 0,45 m z osadnikiem. Oświetlenie uliczne Wykonawca własnym kosztem i staraniem: ustawi dwa słupy z oprawami sodowymi celem oświetlenia projektowanego przejścia dla pieszych w ul. Ludwikowskiej na wysokości ul. Tulipanowej jeden słup z oprawą sodową oświetlający skrzyżowanie ulic Tulipanowej i Ludwikowskiej oraz 9 słupów oświetlających projektowany chodnik w sięgaczu ul. Ludwikowskiej, zgodnie z lokalizacją podaną na planie sytuacyjnym linię kablową oświetlenia ulicznego typu YAKXS 4x35 mm2 od istniejącego słupa energetycznego przy ul. Ludwikowskiej przy posesji nr 81 celem zasilenia 12 szt. słupów oświetlenia ulicznego, zgodnie z trasą podaną na załączonym planie sytuacyjnym. Przy skrzyżowaniach linii kablowej oświetlenia drogowego z drogami kabel układany będzie z rurze ochronnej stalowej o średnicy 150 mm i długości podanej na planie sytuacyjnym. Słupy oświetlenia drogowego projektuje się jako stalowe o długości 6 m z wysięgnikiem łukowym, mocowany na fundamencie betonowym z oprawą typu OUSb-150 z lampą przeźroczystą. Projektowane zagospodarowanie terenu Projektowane zagospodarowanie terenu nastąpi w pasie rozdziału drogi, na terenie gminy Oleśnicy. Usytuowanie i zagłębienie Projektowany chodnik usytuowano w pasie istniejącego rowu, w odległości 1,5 m od krawędzi drogi. Szerokość chodnika wynosi 1,5 m. Na początku proj. odcinka włączono go do chodnika zaprojektowanego przy ul. Łukanowskiej. Koniec usytuowano ok. 20,0 m za ul. Tulipanową, gdzie usytuowano przejście dla pieszych, w miejscu istniejącego wjazdu i dojścia do posesji (dz. nr 24 5). Kanał deszczowy usytuowano w projektowanym pasie chodnikowym, w większości po śladzie istniejącego rowu przydrożnego. Przykanaliki pod wpusty uliczne usytuowano poprzecznie w stosunku do osi drogi. Zagłębienie dna wpustów wynosić będzie od 1,29 do 1,53. Zagłębienie dna kanału i przykanalików wynosić będzie od 1,77 do 1,97. słupy oświetlenia ulicznego wraz z linią kablową usytuowano w poboczu chodnika oraz przy przejściu dla pieszych - rejon skrzyżowania ul. Ludwikowskiej z Tulipanową. Kabel ułożony będzie na głębokości 0,70 m pod proj. niweletą chodnika. Dane dotyczące terenu inwestycji Pod budowę chodnika, kanalizacji deszczowej oraz oświetlenia ulicznego nastąpi czasowe zajęcie terenów [gruntów]. Działki, na których położona będzie planowana inwestycja: Obręb: Lucień, Bystre; Nr działki: 323; Właściciel: Powiat Oleśnica, Zarząd Dróg Powiatowych; Adres Właściciela: Oleśnica, ul. Wojska Polskiego 52c. Lokalizacja i numer działki zgodne są z mapami ewidencji gruntów uzyskanymi w Wydziale Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami, Oddziale Geodezji w Oleśnicy Adres właściciela gruntów zgodny jest z wypisem z rejestru gruntów. Powierzchnia zagospodarowania terenu Prowadzenie robót nastąpi w pasie rozdziału drogi. Budowa kanału, przykanalików oraz linii kablowej prowadzone będą w wykopach wąskoprzestrzennych szalowanych o szerokości: B = 0,70 - 1,60 m. Roboty ziemne wykonywane mechanicznie i ręcznie z czasowym wywozem urobku na wysypisko. Składowanie rur, kabli i słupów wzdłuż tras w trakcie wykonywania robót. Nie jest wymagane doprowadzenie energii elektrycznej ani wody do zaplecza budowy. Po robotach chodnikowych, kanałowych i elektroenergetycznych przyległe tereny zostaną doprowadzone do stanu pierwotnego. Wykonawca własnym staraniem zapewni zagospodarowanie placu budowy m. in. w zakresie: dostawy energii do placu budowy (należy przewidzieć zasilanie z agregatów prądotwórczych dla potrzeb zgrzewania, odwodnienia wykopów) oznakowania placu budowy. Powierzchnie zagospodarowania chodnika: chodnik z kostki betonowej F = 341,0 m2 wjazdy o nawierzchni bitumicznej (odnowa warstwy ścieralnej) F = 111,0 m2 wjazdy z kostki betonowej F = 45,0 m2 pobocza ziemne F = 152,0 m2 Długość projektowanej kanalizacji deszczowej kanał fi 0,50 m L = 235,5 m przykanaliki fi 0,20 m L = 13,5 m Oświetlenie uliczne - długość projektowanej linii kablowej YAKX 4X32 mm2 L = 270,0 m Zalecenie końcowe Wszelkie roboty przy budowie przyłączy należy wykonać zgodnie z zasadami określonymi w Prawie Budowlanym, wykonywać przy ścisłym zachowaniu warunków BHP oraz prowadzić i dokonywać odbioru zgodnie z następującymi normami i przepisami: Dz. Urz. Nr 22 53, poz. 89, BHP - transport ręczny PN-EN 752-1;2000 - Zewnętrzne systemy kanalizacyjne. Pojęcia ogólne i definicje PN-EN 1610;2002 - Budowa i badania przewodów kanalizacyjnych PN-EN 476;2001 - Wymagania ogólne dotyczące elementów stosowanych w systemach kanalizacji grawitacyjnej PN-B-10729 - Kanalizacja. Studzienki kanalizacyjne PN-H-74051-2 - Włazy kanałowe DIN 4034-1 - Studzienki z prefabrykatów betonowych i żelbetowych. Studzienki dla kanałów i przewodów kanalizacyjnych ułożonych w ziemi. Wymiary, warunki techniczne dostawy PN-EN 124:2000 - Zwieńczenia wpustów i studzienek kanalizacyjnych do nawierzchni dla ruchu pieszego i kołowego PN-B-10736 99 - Roboty ziemne, wykopy otwarte pod przewody wod-kan BN-86 8971-08 - Prefabrykaty budowlane z betonu. Kręgi betonowe i żelbetowe PN-64 H-74086 - Stopnie żeliwne do studzienek kontrolnych PN-B-10021 - Prefabrykaty budowlane z betonu. Metody pomiaru cech geometrycznych PN-90 B-14501 - Zaprawy budowlane zwykłe PN-86 B-01802 - Antykorozyjne zabezpieczenia w budownictwie. Konstrukcje betonowe i żelbetowe PN-B-06711 - Kruszywo mineralne. Piasek do betonów i zapraw PN-B-06712 - Kruszywa mineralne do betonu zwykłego PN-EN 197-1 - Cement. Skład, wymagania i kryteria zgodności dotyczące cementów powszechnego użytku BN-62 6738-03 - Beton hydrotechniczny PN-76 B-12037 - Cegła pełna wypalana z gliny - kanalizacyjna Rozp. Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 roku w sprawie BHP podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003 r. Nr 47 poz. 401) Rozporządzenie MB i PS z dnia 16.09.1997 r. w sprawie ogólnych przepisów BHP (Dz. U. nr 129, poz. 844) i załącznika do Rozporządzenia Pomieszczenia i urządzenia higieniczno - sanitarne. Przy budowie nawierzchni stosować normy: PN-S 02205 (z 1998 r.) - przygotowanie podłoża pod nawierzchnie BN-77 8931-12 - zagęszczenie podsypki PN-S 96023 - podbudowa tłuczniowa PN-S 96025 - betony asfaltowe PN-B 06250 - betony cementowe Szczególną uwagę należy zwrócić na zagrożenia bezpieczeństwa zdrowia i życia wynikające z prowadzenia robót liniowych i rozbiórkowo - montażowych w terenie zabudowanym tj.: wykonywanie głębokich wykopów (konieczne jest zabezpieczenie wykopu zgodnie z projektem konstrukcyjnym oraz przygotowanie bezpiecznych zejść do wykopów) właściwy rozładunek ciężkich materiałów składowanie materiałów zgodnie z instrukcjami producentów i przepisami bhp w miejscach, do których będzie ograniczony dostęp osób niezatrudnionych zagrożenia przy transporcie wewnętrznym ciężkich materiałów prefabrykowanych z miejsca składowania do miejsca montażu (m. in. konieczne jest wyznaczenie strefy ruchu poza strefą niebezpieczną wykopu oraz przestrzeganie zasad bezpieczeństwa przy transporcie) zagrożenia przy pracach prowadzonych na całej szerokości ulicy, w obszarze zwartej zabudowy, przy jednoczesnym braku możliwości wyeliminowania obecności osób trzecich tj. mieszkańców. Stwarza to konieczność właściwego przygotowania placu budowy m. in. przez: wygrodzenie terenu prac, ustawienie tablic ostrzegawczych o głębokich wykopach oraz oświetlonych barierek zabezpieczających wykop, przygotowanie mostków pozwalających na dojście do posesji zagrożenia przy robotach budowlanych prowadzonych przy montażu i demontażu ciężkich elementów prefabrykowanych zagrożenia przy prowadzeniu prac elektrycznych przy zgrzewaniu i pracach spawalniczych. Kierownik budowy zgodnie z art. 21A ust. 1 i 2 ustawy Prawo budowlane jest obowiązany przed rozpoczęciem robót sporządzić plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. - Roboty budowlane, muszą zostać wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami. Warunki wykonania i odbioru robót określa SZCZEGÓŁOWA SPECYFIKACJA TECHNICZNA - zał. do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1, 45.31.10.00-0, 45.31.61.10-9, 45.11.12.00-0, 45.23.24.00-6, 45.33.24.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych wraz z oświadczeniem, że nie podlega wykluczeniu

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności i dopuszczalne są w następujących sytuacjach: 1.1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy: a) zmiany przepisów powodujących konieczność innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia, b) zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, geologicznymi, archeologicznymi, w szczególności: 1) klęski żywiołowej, 2) niewypały, niewybuchy, 3) wykopaliska archeologiczne, 4) odmienne od przyjętych w dokumentacji warunki geologiczne (kategorie gruntu, kurzawka, itp.), 5) warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, w szczególności: niedopuszczalne temperatury powietrza, wiatr uniemożliwiający pracę maszyn budowlanych, gwałtowne opady deszczu (oberwanie chmury), gradobicie, burze z wyładowaniami atmosferycznymi. c) zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności: 1) przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy adm. decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., 2) odmowa wydania przez organy adm. wymaganych decyzji, zezwoleń. 2. Zmiana sposobu spełniania świadczenia - zmiany technologiczne a w szczególności: a) pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, b) pojawienie się nowszej technologi wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na zaoszczędzeniu czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonanych prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, c) konieczność zrealizowania robót przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych / technologicznych lub materiałów niż wskazane w dokumentacji, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem robót, d) konieczność zrealizowania robót przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa. 3. Wystąpienia omyłek pisarskich i rachunkowych. 4. Zmiany formy organizacyjnej Wykonawcy (przekształcenie itp.). 5. Zmiany ubezpieczenia OC Wykonawcy. 6. Zmiany osób nadzorujących wykonanie przedmiotu umowy. 7. Zmiany wynikające z konieczności poprawienia omyłek i błędów projektanta inwestycji. 8. Zmiana stawki podatku VAT wynikająca z odrębnych przepisów.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zdp-olesnica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy przy ul. Wojska Polskiego 52 c, 56-400 Oleśnica, pokój nr 7 - I piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy przy ul. Wojska Polskiego 52 c, 56-400 Oleśnica, pokój nr 3 - I piętro - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie



____Grzegorz Zagórny___

Kierownik Zamawiającego

ZAŁĄCZNIKI


Uwagi:

Oleśnica, 18-10-2011r.

Nr Sprawy ZDP-TZ-4701/ 26 /PN/2011

wszyscy oferenci

OGŁOSZENIE O WYBORZE OFERTY

Nazwa zadania:

"Wykonanie robót w pasie drogowym drogi powiatowej nr 1920 D ul. Ludwikowska w Oleśnicy, polegających na przebudowie chodnika,

oświetlenia ulicznego, kanalizacji deszczowej i zarurowaniu rowu przydrożnego".

Zamawiający Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy ul. Wojska Polskiego 52 c;

56-400 Oleśnica, zgodnie z art. 92 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (tekst

jednolity z 2010 r. Dz. U. z Nr 113, poz. 759 ze zmianami), zawiadamia, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na w/w zadanie, została wybrana jako najkorzystniejsza oferta firmy:

FIRMA 90 BUDOWNICTWA WODNEGO, MELIORACJI I ROBÓT DROGOWYCH

BIOBUD” Jerzy Schabikowski

Sokołowice 109, 56-400 Oleśnica

Kwota brutto za wykonanie zadania: 510 270,00 zł

Uzasadnienie prawne: art. 91 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień Publicznych oraz Kodeks cywilny.

Uzasadnienie faktyczne: oferta nr 1 jest jedyną ważną, nie podlegającą odrzuceniu ofertą złożoną do przetargu. Uzyskała w kryterium "cena-100%" najwyższą ilość punktów- 100,00. Oferta odpowiada wymogom określomym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

W toku postepowania dokonano oceny ofert:

Nr oferty: 1

Nazwa:

FIRMA 90 BUDOWNICTWA WODNEGO, MELIORACJI I ROBÓT DROGOWYCH

BIOBUD” Jerzy Schabikowski

Sokołowice 109, 56-400 Oleśnica

Liczba punktów: 100,00

Nr oferty: 2

Nazwa:

Zakład Robót Drogowych

Zbigniew Rapp

55-106 Czeszów, ul. Zielona 4

Liczba punktów: 0

Wykonawca wykluczony- oferta odrzucona, art. 24 ust. 2 pkt. 4 oraz art. 89 ust.1 pkt 5 ustawy Pzp.

W toku badania oferty Zamawiający stwierdził, iż załączone do oferty dokumenty, rozdz. VI pkt c ppkt C.2 SIWZ nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający wezwał Wykonawce pismem z dnia 13.10.2011r do uzupełnienia dokumentów na podstawie art. 26, ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2001r Prawa zamówień publicznych ( tj. z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zm.).

Wykonawca w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie nie dostarczył wymaganych dokumentów.

Oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2001r Prawa zamówień publicznych ( tj. z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zm.).

Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 4 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że podpisanie umowy z wyłonionym Wykonawcą możliwe będzie po dopełnieniu wszelkich formalności po upływie 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia o wyborze

najkorzystniejszej oferty.

Środki ochrony prawnej

Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale

VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g (tekst jednolity z 2010 r. Dz. U. Nr 113,

poz. 759).

____Grzegorz Zagórny___

Kierownik Zamawiającego

Pokaż metryczkę tego dokumentu drukuj 
Dokument z dnia: 19.09.2011, 16:34
Dokument oglądany razy: 366
Przetarg zakończony i rozstrzygnięty
Przetarg podlega Ustawie: tak
Opublikował: Irmina Grudzień-Piątek
Publikacja dnia: 19.09.2011, 16:34
Termin: 04.10.2011, 10:00
 
Ukryj metryczkę tego dokumentu     drukuj 


bip.gov.pl