mapa strony   |   kontakt   |

Zakończone

ZDP-TZ-4701/17/PN/ZP/2009 - Wykonanie nakładki bitumicznej wraz z przebudową chodników w Oleśnicy, ul. Reja, o dł. około 206 m..

Oleśnica: „Wykonanie nakładki bitumicznej wraz z przebudową chodników w Oleśnicy, ul. Reja, . o dł. około 206 m.”
Numer ogłoszenia: 213264 - 2009; data zamieszczenia: 29.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy , ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, tel. 071 3981667, 3993244.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie nakładki bitumicznej wraz z przebudową chodników w Oleśnicy, ul. Reja, o dł. około 206 m..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty polegające na wykonaniu nakładki bitumicznej wraz z przebudową chodników w Oleśnicy, na ul. Reja. Teren objęty zamówieniem, to część działek nr 61.88 i 61.6/7 będących pasem drogowym drogi powiatowej nr 1920 D, o łącznej powierzchni zagospodarowania 3208,53 m2 i użytkowanej jako droga z nawierzchnią bitumiczną. Inwestycja obejmuje odcinek o dl. Około 206 m. W zakresie prac znajduje się w szczególności:.frezowanie istniejącej nawierzchni jezdni na głębokości średnio 4 cm, wyprofilowanie jezdni warstwą wyrównawczą o średniej grubości 6-8cm a następnie ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego - gr. 5cm. Szerokość jezdni ulicy przyjęto 7,5 m. Z prawej strony drogi, inwestycja obejmuje wykonanie parkingu o szerokości 2,50 m i długości 107,00 mb ( kostkę brukową kamienną na wykonanie parkingu zapewnia Zamawiający) oraz obustronne chodniki z kostki brukowej betonowej o szerokości jak na projekcie zagospodarowania terenu. W skład zamówienia wchodzi:odtworzenie istniejących przejść dla pieszych, regulacja wysokościowa istniejących pokryw studni kanalizacyjnych, telekomunikacyjnych, zaworów wodnych i gazowych oraz wykonanie 5 szt. wpustów ulicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zwiera a) dokumentacja projektowa- załącznik nr 6 do siwz b) przedmiar robót -załącznik nr 7 do siwz 3. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 5. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających. 7. Wymagania stawiane Wykonawcy: 7.1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 7.2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 7.3 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 7.4 Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 7.5 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 8. Wymagania dot. gwarancji: 36 miesięcy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7, 45.23.32.22-1.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 5 000,00 zł, słownie: pięć tysięcy złotych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zdp-olesnica.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica.


IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica Pokój nr 3 - I piętro - Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

___________Józef Kuźma__________

podpis Dyrektora


Uwagi:

ZDP - TZ-4701/17/PN/ZP/2009

Oleśnica, 2009-07-23

wszyscy oferenci

ZAWIADOMIENIE (OGŁOSZENIE)

O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

Nazwa zadania:

Wykonanie nakładki bitumicznej wraz z przebudową chodników w Oleśnicy,

ul. Reja, o dł. około 206 m”


1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:

GEMBIAK – MIKSTACKI spółka jawna

63-700 Krotoszyn, ul. Transportowa

Uzasadnienie faktyczne: Spośród dwóch nieodrzuconych i niewykluczonych ofert wybrano ofertę z najniższą ceną

Uzasadnienie prawne: art. 91 ust.1- wybór najkorzystniejszej oferty tj. z najniższa ceną

Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 31.07.2009r.

Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny

W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:

Lp.: 1

Nazwa wykonawcy: GEMBIAK -MIKSTACKI spółka jawna

Adres Wykonawcy: 63-700 Krotoszyn, ul. Transportowa 3

Cena oferty brutto: 380 488,23 zł

Liczba pkt. w kryterium cena: 100

Lp.: 2

Nazwa wykonawcy: FIRMA 90 BUDOWNICTWA WODNEGO,MELIOR. I ROBÓT DROG.

BIOBUD” Jerzy Schabikowski

Adres Wykonawcy: Sokołowice 109

Cena oferty brutto: 418 0 00,00 zł

Liczba pkt. w kryterium cena: 91,03

Środki ochrony prawnej

Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) - dział VI "Środki ochrony prawnej".

Wobec czynności podjętych przez zamawiającego w toku postępowania oraz w przypadku zaniechania przez zamawiającego czynności, do której jest obowiązany na podstawie ustawy, można wnieść protest do zamawiającego

Protest wnosi się w terminie 7 dni od dnia, w którym powzięto lub można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.

_____Józef Kuźma_______

Dyrektor

Zarządu Dróg Powiatowych

Otrzymują:

1.

GEMBIAK - MIKSTACKI spółka jawna

63-700 Krotoszyn, ul. Transportowa 3

    2.

    FIRMA 90 BUDOWNICTWA WODNEGO,MELIOR. I ROBÓT DROG.

BIOBUD” Jerzy Schabikowski

Sokołowice 109

Pokaż metryczkę tego dokumentu drukuj 
Dokument z dnia: 29.06.2009, 17:00
Dokument oglądany razy: 77
Przetarg zakończony i rozstrzygnięty
Przetarg podlega Ustawie: tak
Opublikował: Małgorzata Piętos
Publikacja dnia: 29.06.2009, 17:00
Termin: 22.07.2009, 10:00
 
Ukryj metryczkę tego dokumentu     drukuj 


bip.gov.pl