mapa strony   |   kontakt   |

Zakończone

ZDP-TZ-4701/25/PN/2011 - Wykonanie chodnika w miejscowości Bukowina Sycowska, droga powiatowa nr 1490 D, gmina Międzybórz

Oleśnica: Wykonanie chodnika w miejscowości Bukowina Sycowska, droga powiatowa nr 1490 D, gmina Międzybórz
Numer ogłoszenia: 293078 – 2011; data zamieszczenia: 16.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy , ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, tel. 071 3981667, 3993244.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie chodnika w miejscowości Bukowina Sycowska, droga powiatowa nr 1490 D, gmina Międzybórz.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem opracowania jest projekt remontu chodnika w km 0+000 - 0+150 w miejscowości Bukowina Sycowska, w ciągu drogi powiatowej nr 1490 D - dz. nr 249/2. Lokalizacja. Remontowany chodnik przebiega od zjazdu na parking przy Szkole Podstawowej w Bukowinie Sycowskiej do końca posesji nr 30 - po prawej stronie drogi asfaltowej. Cel opracowania. Celem opracowania jest poprawa właściwości użytkowych nawierzchni oraz poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszego. Stan istniejący. Remontowany chodnik przebiega równolegle do istniejącej drogi asfaltowej o charakterze drogi powiatowej - w całości usytuowany jest w bezpośrednim sąsiedztwie w/w drogi. Obecnie nawierzchnia chodnika w znacznej części jest ziemna, częściowo ulepszona. Na teren posesji przyległych do drogi wykonane zostały zjazdy utwardzone. Zakres opracowania. Rozwiązania sytuacyjne. Warunki sytuacyjne, tj. szerokość pasa drogowego w zasadniczej części pozwala na regularne wpisanie chodnika w teren. Na odcinku 0+058-0+116 konieczne jest zakrycie odcinka rowu rurami PCV o przekroju fi 600 wraz z wyrównaniem terenu do poziomu istniejącego ciągu pieszego. Szerokość remontowanego ciągu pieszego wynosi 1,5 m. Zastosowano rozwiązania pozwalające zachować w zasadniczej części istniejący drzewostan, rosnący wzdłuż remontowanego odcinka. Projektowana niweleta. Projekt nie przewiduje korekty istniejącej niwelety chodnika, poza konstrukcyjnym wyniesieniem ponad teren. Związane jest to z technologią, w jakiej przewiduje się remont. Rozwiązania konstrukcyjne. a/. Chodnik: kostka brukowa betonowa gr. 6 cm, podsypka piaskowa gr. 10 cm. b/. Zjazdy: kostka brukowa betonowa gr. 8 cm, podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 4 cm lub miał kamienny 0/5 mm gr. 3 cm, podbudowa z kruszywa łamanego 0/63 mm gr. 15 cm. c/. Opornik: krawężnik betonowy 15*30 cm na ławie betonowej z oporem wg KPED - karta 03.10, obrzeże betonowe 8*30 cm na podsypce piaskowej wg KPED - karta 03.15 lub ławie betonowej B15, Odwodnienie. Odprowadzenie wód opadowych realizowane będzie bezpośrednio do przyległego rowu otwartego. Uzbrojenie podziemne. W obrębie prowadzonych robót występują sieci: wodociągowa oraz telekomunikacyjna. W miejscach zbliżenia się do sieci podziemnych roboty ziemne należy prowadzić ręcznie. Zachować warunki i wymagania określone przez właścicieli sieci w uzgodnieniach branżowych. Wykonawstwo. Wszystkie roboty wykonywać zgodnie z obowiązującymi normami, z materiałów posiadających stosowne atesty jakościowe. Do wykonywania robót stosować odpowiedni sprzęt. W trakcie prowadzenia robót ich jakość powinna być sprawdzana zgodnie z obowiązującymi wymaganiami i normami. Organizacja oraz zabezpieczenie robót. O terminie rozpoczęcia robót należy powiadomić właścicieli sieci uzbrojenia podziemnego oraz służby geodezyjne, które powinny przekazać w dozór wykonawcy - na okres trwania robót - elementy uzbrojenia oraz stałe punkty osnowy geodezyjnej (stałe punkty osnowy geodezyjnej oznaczono kolorem zielonym na kopiach map sytuacyjno-wysokościowych). W czasie trwania robót teren powinien zostać zabezpieczony i oznakowany zgodnie z katalogiem oznakowania w uzgodnieniu z zarządcą drogi. INFORMACJA DOTYCZĄCA BEZPIECZEŃSTWA I OCHRONY ZDROWIA Zakres robót dla całego zamierzenia budowlanego oraz kolejność realizacji poszczególnych obiektów: Zakres robót obejmuje remont chodnika. Roboty przy realizacji obiektu prowadzone będą w następującej kolejności: Roboty ziemne - zdjęcie humusu, wykonanie koryta, itp. Roboty drogowe - wykonanie podbudowy i warstw konstrukcyjnych, Wykonanie odwodnienia, Roboty zabezpieczające istniejącą infrastrukturę, Wyniesienie i utrzymanie organizacji ruchu zastępczego i docelowego, Roboty porządkowe. Wykaz istniejących obiektów budowlanych: Nie występują. Wykaz elementów zagospodarowania działki lub terenu, które mogą stworzyć zagrożenie bezpieczeństwa i zdrowia ludzi: Nie występują. Wskazania dotyczące przewidywanych zagrożeń występujących podczas realizacji robót budowlanych, określając skalę i rodzaj zagrożeń oraz miejsce i czas ich występowania. 1. Załoga zatrudniono na budowie powinna zostać przeszkolona w zakresie przepisów bhp oraz aktualne badania lekarskie. Przed przystąpieniem do wykonywania robót, kierownik budowy powinien przeprowadzić szkolenie bhp stanowiskowe. Zatrudnieni pracownicy powinni być zaopatrzeni w odzież roboczą, odzież ochronną oraz w osobiste środki ochrony bhp. 2. BHP przy robotach ziemnych: Rodzaje zagrożeń: porażenie prądem elektrycznym w przypadku kolizji z linią elektryczną. 3. BHP przy robotach drogowych: Rodzaje zagrożeń: porażenie prądem elektrycznym (należy stosować uziom maszyn), niebezpieczeństwo wynikające z ruchomych części działających maszyn i urządzeń (należy stosować osłony zabezpieczające), nieprawidłowe cięcie kostki betonowej, skaleczenie stosowanymi narzędziami, uderzenie lub otarcie materiałami ściernymi, uszkodzenie oczu zaprawą, klejem, pyłem. Wskazanie sposobu prowadzenia instruktażu pracowników przed przystąpieniem do realizacji robót szczególnie niebezpiecznych: Nie wymagane. Wskazanie środków technicznych i organizacyjnych, zapobiegających niebezpieczeństwu wynikającemu z wykonywanych robót budowlanych w strefach szczególnego zagrożenia zdrowia lub w ich sąsiedztwie, w tym zapewniających bezpieczną i sprawną komunikację, umożliwiającą ewakuację na wypadek pożaru, awarii i innych zagrożeń: Nie wymagane. - Roboty budowlane, muszą zostać wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami. Warunki wykonania i odbioru robót określa SPECYFIKACJA TECHNICZNA – zał. do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy zł 00/100)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych wraz z oświadczeniem, że nie podlega wykluczeniu

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności i dopuszczalne są w następujących sytuacjach: 1.1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy: a) zmiany przepisów powodujących konieczność innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia, b) zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, geologicznymi, archeologicznymi, w szczególności: 1) klęski żywiołowej, 2) niewypały, niewybuchy, 3) wykopaliska archeologiczne, 4) odmienne od przyjętych w dokumentacji warunki geologiczne (kategorie gruntu, kurzawka, itp.), 5) warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, w szczególności: niedopuszczalne temperatury powietrza, wiatr uniemożliwiający pracę maszyn budowlanych, gwałtowne opady deszczu (oberwanie chmury), gradobicie, burze z wyładowaniami atmosferycznymi. c) zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności: 1) przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy adm. decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., 2) odmowa wydania przez organy adm. wymaganych decyzji, zezwoleń. 1.2. Zmiana sposobu spełniania świadczenia - zmiany technologiczne a w szczególności: a) pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, b) pojawienie się nowszej technologi wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na zaoszczędzeniu czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonanych prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, c) konieczność zrealizowania robót przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych / technologicznych lub materiałów niż wskazane w dokumentacji, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem robót, d) konieczność zrealizowania robót przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa. 3. Wystąpienia omyłek pisarskich i rachunkowych. 4. Zmiany formy organizacyjnej Wykonawcy (przekształcenie itp.). 5. Zmiany ubezpieczenia OC Wykonawcy. 6. Zmiany osób nadzorujących wykonanie przedmiotu umowy. 7. Zmiany wynikające z konieczności poprawienia omyłek i błędów projektanta inwestycji. 8. Zmiana stawki podatku VAT wynikająca z odrębnych przepisów.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zdp-olesnica.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy przy ul. Wojska Polskiego 52 c, 56-400 Oleśnica, pokój nr 7 - I piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy przy ul. Wojska Polskiego 52 c, 56-400 Oleśnica, pokój nr 3 - I piętro - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie



____Grzegorz Zagórny___

Kierownik Zamawiającego

ZAŁĄCZNIKI


Uwagi:

Nr Sprawy ZDP-TZ-4701/ 25 /PN/2011

wszyscy oferenci

OGŁOSZENIE O WYBORZE OFERTY

Nazwa zadania:

Wykonanie chodnika w miejscowości Bukowina Sycowska, droga powiatowa nr 1490 D, gmina Międzybórz

Zamawiający Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy ul. Wojska Polskiego 52 c; 56-400 Oleśnica, zgodnie z art. 92 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity z 2010 r. Dz. U. z Nr 113, poz. 759 ze zmianami), zawiadamia, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na w/w zadanie, została wybrana jako najkorzystniejsza oferta firmy:

Zakład Utrzymania i Budowy Dróg

Bronisław Myszakowski

ul. Matejki 26/2, 56-500 Syców

Kwota brutto za wykonanie zadania: 71 695,53

Uzasadnienie: Wykonawca otrzymał w wyniku oceny najwyższą ilość punktów tj. 100 za kryterium „cena” zaproponował najniższą cenę, oraz spełnił warunki określone w SIWZ.

Zamawiający informuje, zgodnie z art. 92 ust. 2 ustawy PZP, że w w/w postępowaniu zostały złożone oferty firm:

Nr oferty

Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres Wykonawcy

Kwota brutto

Liczba punktów

1

ZAKŁAD GÓRNICZY HYDROWIERT s.c.

ul. Jasna 15

56-300 Milicz

79 000,00 zł

90,75

2

Przedsiębiorstwo Instalacyjno – Budowlane

KAN-WOD Jan Pawlak

ul. Leśna 10e

56-416 Twardogóra

99 822,20 zł

71,82

3

Zakład Utrzymania i Budowy Dróg

Bronisław Myszakowski

ul. Matejki 26/2, 56-500 Syców

71 695,53 zł

100

Jednocześnie informuję, że warunkiem zawarcia umowy jest złożenie zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% wartości oferty brutto.

Oleśnica, dnia 05 października 2011 r.

____Grzegorz Zagórny___

Kierownik Zamawiającego

Pokaż metryczkę tego dokumentu drukuj 
Dokument z dnia: 16.09.2011, 14:17
Dokument oglądany razy: 150
Przetarg zakończony i rozstrzygnięty
Przetarg podlega Ustawie: tak
Opublikował: Irmina Grudzień-Piątek
Publikacja dnia: 16.09.2011, 14:17
Termin: 03.10.2011, 10:00
 
Ukryj metryczkę tego dokumentu     drukuj 


bip.gov.pl