mapa strony   |   kontakt   |

Zakończone

ZDP-TZ-4701/41/PN/2013 - Dostawa paliw płynnych dla potrzeb ZDP w Oleśnicy - Obwód drogowy w Oleśnicy i Sycowie

Oleśnica, dnia 16-12-2013

Numer sprawy: ZDP-TZ-4701/ 41 /PN/2013

Oleśnica: Dostawa paliw płynnych dla potrzeb ZDP w Oleśnicy - Obwód drogowy w Oleśnicy i Sycowie
Numer ogłoszenia: 520882 – 2013; data zamieszczenia: 16.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy, ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, tel. 071 3981667, 3993244.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliw płynnych dla potrzeb ZDP w Oleśnicy – Obwód drogowy w Oleśnicy i Sycowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy paliw płynnych dla potrzeb ZDP w Oleśnicy – Obwód drogowy w Oleśnicy i Sycowie do pojazdów, maszyn i sprzętu drogowego będących własnością Kupującego, sukcesywnie w ilościach detalicznych, w obrocie bezgotówkowym, lub w innej formie dokumentowania pobranego paliwa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 8 do SIWZ.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.10.00.00-0, 09.13.21.00-4, 09.13.40.00-7, 09.12.00.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Kupujący nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

III.4.3.2)

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W celu wykazania spełniania przez Sprzedającego warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy do oferty należy dołączyć: a. oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 ustawy – zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, b. wykaz stacji paliw – wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ. Pozostałe dokumenty wymagane w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty (wg wzoru załącznika nr 1 do SIWZ). 2. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 3. Aktualną koncesję na dystrybucję i obrót paliwami. 4. Wypełniony kosztorys ofertowy (wg wzoru załącznika nr 3 do SIWZ). 5. Opłacona polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Sprzedający ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia. 6. Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5, albo informacja o tym, że Sprzedający nie należy do grupy kapitałowej – załącznik nr 6 do SIWZ. 7. Zaakceptowany projekt umowy – załącznik nr 7 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

MOŻLIWE ZMIANY W ZAWARTEJ UMOWIE ORAZ WARUNKI TAKIEJ ZMIANY. 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia tej umowy mogą być dokonywane jedynie w formie pisemnej w postaci aneksu do umowy podpisanego przez obydwie strony i będą dopuszczalne w granicach unormowania ustawą Prawo Zamówień Publicznych pod rygorem nieważności na zasadach określonych w SIWZ. 2. Kupujący dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty oraz określa warunki takiej zmiany, tj.: 1) zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy; 2) zmiany przepisów powodujących konieczność uzyskania dokumentów, które te przepisy narzucają; 3) zmiany nazwy zadania; 4) zmiany osób reprezentujących, w przypadku zmian organizacyjnych; 5) zmiany osób realizujących zadania pod warunkiem, że osoby te będą spełniały wymagania określone w SIWZ; 6) w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Kupującego (np.: zmniejszenie wartości zamówienia); 7) W przypadku urzędowej zmiany wysokości stawki podatku VAT, dopuszcza się możliwość sporządzenia aneksu do umowy uwzględniającego zmianę wartości umowy z tego tytułu; 8) zmiany procentowej wysokości płatności faktury częściowej w przypadku przedłużenia terminu realizacji zadania nie wynikającej z przyczyn leżących po stronie Sprzedającego; 9) przypadki losowe (np. kataklizmy, awarie urządzeń wywołane przez wyładowania atmosferyczne lub inne czynniki zewnętrzne, zgony i niemożliwe do przewidzenia wydarzenia), które będą miały wpływ na treść zawartej umowy i termin realizacji.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zdp-olesnica.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica, Pokój nr 7 – I piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica, Pokój nr 3 – I piętro – Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE NR 1: dostawa paliw płynnych dla potrzeb ZDP w Oleśnicy – Obwód drogowy w Oleśnicy.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa paliw płynnych dla potrzeb ZDP w Oleśnicy - Obwód drogowy w Sycowie.

Sporządziła: I. Grudzień

_____Jacek Przybył_____

Kierownik Kupującego

ZAŁĄCZNIKI


Uwagi:

Nr Sprawy ZDP-TZ-4701/ 41 /PN/2013

OGŁOSZENIE

o wyborze sprzedającego

dotyczy: wykonanie dostawy paliw płynnych dla potrzeb ZDP w Oleśnicy – Obwód drogowy w Oleśnicy i Sycowie.

CPV – 09.10.00.00-0, 09.13.21.00-4, 09.13.40.00-7, 09.12.00.00-6

DOTYCZY ZADANIA nr 1

Kupujący Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy, ul. Wojska Polskiego 52 c, 56-400 Oleśnica, zgodnie z art. 92 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013, poz. 907 ze zmianami), zawiadamia, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na w/w zadanie, została wybrana jako najkorzystniejsza oferta firmy:

PIEPRZYK” Aleksander Pieprzyk

ul. Sarnowska 18a

63-900 Rawicz

która oferuje wykonanie zamówienia za kwotę netto 88 927,27 brutto 109 383,00.

Uzasadnienie: Sprzedający otrzymał w wyniku oceny najwyższą ilość punktów tj. 100 za kryterium „cena” zaproponował najniższą cenę, oraz spełnił warunki określone w SIWZ.

Ponadto Kupujący informuje, zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt. 1 Ustawy PZP, że w w/w postępowaniu nie zostały złożone oferty innych firm.

Kupujący informuje zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt. 4 Ustawy PZP, że umowa na w/w zadanie będzie zawarta przed terminami zapisanymi w art. 94 ust. 1 ustawy PZP zgodnie z art. 94 ust. 2 pkt. 1 lit. a ustawy tj. w postępowaniu o udzielenie zamówienia złożono tylko jedną ofertę.

DOTYCZY ZADANIA nr 2

Kupujący Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy, ul. Wojska Polskiego 52 c, 56-400 Oleśnica, zgodnie z art. 92 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013, poz. 907 ze zmianami), zawiadamia, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na w/w zadanie, została wybrana jako najkorzystniejsza oferta firmy:

PIEPRZYK” Aleksander Pieprzyk

ul. Sarnowska 18a

63-900 Rawicz

która oferuje wykonanie zamówienia za kwotę netto 38 721,54 brutto 47 627,50.

Uzasadnienie: Sprzedający otrzymał w wyniku oceny najwyższą ilość punktów tj. 100 za kryterium „cena” zaproponował najniższą cenę, oraz spełnił warunki określone w SIWZ.

Ponadto Kupujący informuje, zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt. 1 Ustawy PZP, że w w/w postępowaniu nie zostały złożone oferty innych firm.

Kupujący informuje zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt. 4 Ustawy PZP, że umowa na w/w zadanie będzie zawarta przed terminami zapisanymi w art. 94 ust. 1 ustawy PZP zgodnie z art. 94 ust. 2 pkt. 1 lit. a ustawy tj. w postępowaniu o udzielenie zamówienia złożono tylko jedną ofertę.

Przygotowała: I. Grudzień

______Jacek Przybył______

Kierownik Kupującego

Oleśnica, 23 grudnia 2013 r.

Pokaż metryczkę tego dokumentu drukuj 
Dokument z dnia: 16.12.2013, 12:01
Dokument oglądany razy: 143
Przetarg zakończony i rozstrzygnięty
Przetarg podlega Ustawie: tak
Opublikował: Irmina Grudzień
Publikacja dnia: 16.12.2013, 12:01
Termin: 23.12.2013, 10:00
 
Ukryj metryczkę tego dokumentu     drukuj 


bip.gov.pl