mapa strony   |   kontakt   |

Zakończone

ZDP-TZ-4701/28/PN/2011 - Podwójne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni na dr. pow. 1498 D; Szczodrów Gm. Syców; odc. 2 km 2010 r. Wykonanie nakładki bitumicznej odc. 0,7 km

Oleśnica: Podwójne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni na dr. pow. 1498 D; Szczodrów Gm. Syców; odc. 2 km 2010 r. Wykonanie nakładki bitumicznej odc. 0,7 km
Numer ogłoszenia: 327360 – 2011; data zamieszczenia: 10.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy , ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, tel. 071 3981667, 3993244.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Podwójne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni na dr. pow. 1498 D; Szczodrów Gm. Syców; odc. 2 km 2010 r. Wykonanie nakładki bitumicznej odc. 0,7 km.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu drogi w km 0+000 - 0+650 tj. od miejsca zakończenia remontu wykonanego w roku 2010 do skrzyżowania z drogą gminną do Stradomii. Parametry techniczne przyjęte do opracowania: - klasa techniczna D - przewidywany ruch KR 2 - szerokość korony 8-9 m - szerokość nawierzchni 5,5 m - szerokość poboczy do 1,0 m utwardzone frezem na szerokości 0,5 m Rozwiązania komunikacyjne Projektowany do remontu odcinek drogi znajduje się na terenie gminy Syców w miejscowości Szczodrów. Na podstawie przeprowadzonych pomiarów i wizji lokalnej w terenie wynika że nawierzchnia bitumiczna ma średnią szerokość około 5,5 m, jednak ze względu na znaczne jej wyeksploatowanie oraz deformację trwało plastyczną uwidocznioną jako znaczne odkształcenia powoduje brak możliwości wykorzystania jej jako warstwę bazową dla wzmocnienia konstrukcji. W projekcie przyjęto sfrezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej na całym odcinku oraz ułożenie nowej warstwy wiążącej grubości 4 cm ścieralnej grubości 4 cm. Przebieg trasy w przekroju podłużnym Niweletę drogi należy poprowadzić wpisując się do istniejącego terenu. Podyktowane jest to koniecznością nawiązania się do przyległych posesji. Droga w przekroju poprzecznym Droga posiada pochylenie poprzeczne jezdni: dwustronne 2% w łukach spadki jednostronne Konstrukcja nawierzchni Jako podstawę do projektowania konstrukcji nawierzchni przyjęto obciążenie ruchem drogi KR2 i zgodnie z Katalogiem Typowych Konstrukcji Nawierzchni Podatnych i Półsztywnych przyjęto następującą konstrukcje nawierzchni: jezdnia: warstwa ścieralna z betonu asfalt. 0/12,8mm grubości 4,0 cm (KR2) warstwa wiążąca z betonu asfalt. 0/16 mm grubości 4,0 cm (KR2) zjazdy na drogi gminne i zatoka autobusowa: warstwa ścieralna z betonu asfalt. 0/12,8mm grubości 4,0 cm (KR2) warstwa wiążąca z betonu asfalt. 0/16 mm grubości 4,0 cm (KR2) podbudowa z kruszywa łamanego o uziarnieniu ciągłym układana w dwóch warstwach: 0/31,5 mm - 8 cm; 0/63 mm - 15 cm pobocze: utwardzone frezem bitumicznym o szer. do 1 m zagęszczane mechanicznie, grubość warstwy 15 cm chodnik: podbudowa z chudego betonu 5 MPa grubości 10 cm podsypka cementowo piaskowa grubości 5 cm nawierzchnia z kostki betonowej grubości 8 cm Odwodnienie Odwodnienie drogi zapewniono przez nadanie jezdni wraz z poboczami odpowiednich spadków poprzecznych i podłużnych. Wody opadowe zostaną odprowadzone do istniejących rowów oraz wchłonięte przez piaszczysty teren przyległy bezpośrednio do drogi. Pod zjazdem na drogę gminna projektuje się przepust z rur betonowych wipro fi 40 długości 9,0 m wraz ze ściankami czołowymi. Przepust z rur betonowych wipro fi 40 długości 48,0 m ze ściankami czołowymi projektuje się również wzdłuż zatoki autobusowej i chodnika przy szkole. Lokalizacje przepustów podano na planie sytuacyjnym. Urządzenia bezpieczeństwa. Projektuje się wymalowanie przejścia dla pieszych przy szkole oraz jego oznakowanie znakami D-6 z tablicami T-27. INFORMACJA DOTYCZĄCA BEZPIECZEŃSTWA I OCHRONY ZDROWIA Zakres robót Projektowana przebudowa obejmuje wykonanie nawierzchni asfaltowej wraz z odwodnieniem o następującym zakresie robót: Roboty przygotowawcze Roboty ziemne Odwodnienie Krawężniki i obrzeża Nawierzchnia Wykaz istniejących obiektów budowlanych Projektowany odcinek drogi powiatowej nr 1498D przebiega w miejscowości Szczodrów w obszarze zabudowanym. W obrębie objętym opracowaniem występuje sieć elektryczna wodociągowa kanalizacyjna i telefoniczna. Zagospodarowanie terenu mogące stwarzać zagrożenie Elementami mogącymi stwarzać zagrożenie jest istniejące uzbrojenie terenu oraz ruch pojazdów jako, że prace przewiduje się prowadzić pod ruchem. Przewidywane zagrożenia Podczas realizacji prac budowlanych będą występowały następujące zagrożenia: prace na skarpach prace z ciężkim sprzętem budowlanym jak koparki, dźwig, spycharki, transport prace pod ruchem w pasie drogi publicznej prace w obrębie urządzeń podziemnych Instruktaż pracowników przed przystąpieniem do robót niebezpiecznych Przed przystąpieniem do robót szczególnie niebezpiecznych kierownik budowy jest obowiązany do powiadomienia wszystkich osób pracujących o zagrożeniach i poinstruowania jakie warunki trzeba spełnić, aby zachować bezpieczeństwo podczas prowadzonych prac Środki techniczne i organizacyjne zapobiegające zagrożeniom określenie przez kierownika budowy bezpiecznej odległości od istniejącego uzbrojenia podziemnego w jakiej mogą być wykonywane roboty ziemne oraz sposobu ich wykonywania ręczne wykonywanie wykopów w pobliżu zidentyfikowanego uzbrojenia podziemnego wykonanie projektu organizacji ruchu i prowadzenie robót zgodnie z tym projektem zapewnienie pracownikom odzieży ochronnej a szczególnie kamizelek odblaskowych zapewnienie aby osoby współpracujące z operatorem sprzętu zmechanizowanego znajdowały się w bezpiecznej odległości ogrodzenie miejsc niebezpiecznych podczas wykonywania robót ziemnych i umieszczenie napisów ostrzegawczych nie przewiduje się potrzeby opracowania planu BIOZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.31.42-6, 45.23.32.20-7, 45.23.32.22-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł 00/100)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych wraz z oświadczeniem, że nie podlega wykluczeniu

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności i dopuszczalne są w następujących sytuacjach: 1.1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy: a) zmiany przepisów powodujących konieczność innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia, b) zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, geologicznymi, archeologicznymi, w szczególności: 1) klęski żywiołowej, 2) niewypały, niewybuchy, 3) wykopaliska archeologiczne, 4) odmienne od przyjętych w dokumentacji warunki geologiczne (kategorie gruntu, kurzawka, itp.), 5) warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, w szczególności: niedopuszczalne temperatury powietrza, wiatr uniemożliwiający pracę maszyn budowlanych, gwałtowne opady deszczu (oberwanie chmury), gradobicie, burze z wyładowaniami atmosferycznymi. c) zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności: 1) przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy adm. decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., 2) odmowa wydania przez organy adm. wymaganych decyzji, zezwoleń. 2. Zmiana sposobu spełniania świadczenia - zmiany technologiczne a w szczególności: a) pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, b) pojawienie się nowszej technologi wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na zaoszczędzeniu czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonanych prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, c) konieczność zrealizowania robót przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych / technologicznych lub materiałów niż wskazane w dokumentacji, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem robót, d) konieczność zrealizowania robót przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa. 3. Wystąpienia omyłek pisarskich i rachunkowych. 4. Zmiany formy organizacyjnej Wykonawcy (przekształcenie itp.). 5. Zmiany ubezpieczenia OC Wykonawcy. 6. Zmiany osób nadzorujących wykonanie przedmiotu umowy. 7. Zmiany wynikające z konieczności poprawienia omyłek i błędów projektanta inwestycji. 8. Zmiana stawki podatku VAT wynikająca z odrębnych przepisów.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zdp-olesnica.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy przy ul. Wojska Polskiego 52 c, 56-400 Oleśnica, pokój nr 7 - I piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy przy ul. Wojska Polskiego 52 c, 56-400 Oleśnica, pokój nr 3 - I piętro - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

_____Grzegorz Zagórny_____

Kierownik Zamawiającego

ZAŁĄCZNIKI


Uwagi:

Nr Sprawy ZDP-TZ-4701/ 28 /PN/2011

wszyscy oferenci

OGŁOSZENIE O WYBORZE OFERTY

Nazwa zadania:

Podwójne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni na dr. pow. 1498 D; Szczodrów Gm. Syców; odc. 2 km 2010 r. Wykonanie nakładki bitumicznej odc. 0,7 km”

Zamawiający Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy ul. Wojska Polskiego 52 c;
56-400 Oleśnica, zgodnie z art. 92 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity z 2010 r. Dz. U. z Nr 113, poz. 759 ze zmianami), zawiadamia, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na w/w zadanie, została wybrana jako najkorzystniejsza oferta firmy:

SKANSKA S.A.

ul. Gen. J. Zajączka 9

01-518 Warszawa

adres do korespondencji:

Plac Grunwaldzki 23

50-365 Wrocław

Kwota brutto za wykonanie zadania: 290 674,83

Uzasadnienie: Wykonawca otrzymał w wyniku oceny najwyższą ilość punktów tj. 100
za kryterium „cena” zaproponował najniższą cenę, oraz spełnił warunki określone w SIWZ.

Zamawiający informuje, zgodnie z art. 92 ust. 2 ustawy PZP, że w w/w postępowaniu zostały złożone oferty firm:

Nr oferty

Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres Wykonawcy

Kwota brutto

Liczba punktów

1

REMDRO S.A.

Kamień, ul. Granitowa 10

55-095 Mirków

491 906,52 zł

59,09

2

SKANSKA S.A.

ul. Gen. J. Zajączka 9

01-518 Warszawa

adres do korespondencji:

Plac Grunwaldzki 23

50-365 Wrocław

290 674,83 zł

100

3

POL – DRÓG DOLNY ŚLĄSK S.A.

Cieśle 44

56-400 Oleśnica

389 192,89 zł

74,69

Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie odrzucono żadnej oferty i nie wykluczono żadnego Wykonawcy w związku z powyższym zgodnie z art. 94 ust 2 pkt 3 lit a ustawy PZP, umowa zostanie podpisana z wyłonionym Wykonawcą przed terminami zapisanymi w art. 1 ust. 2 ustawy PZP.

Jednocześnie informuję, że warunkiem zawarcia umowy jest złożenie zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% wartości oferty brutto.

Oleśnica, dnia 31 października 2011 r.

____Grzegorz Zagórny___

Kierownik Zamawiającego

Pokaż metryczkę tego dokumentu drukuj 
Dokument z dnia: 10.10.2011, 14:29
Dokument oglądany razy: 113
Przetarg zakończony i rozstrzygnięty
Przetarg podlega Ustawie: tak
Opublikował: Irmina Grudzień-Piątek
Publikacja dnia: 10.10.2011, 14:29
Termin: 24.10.2011, 10:00
 
Ukryj metryczkę tego dokumentu     drukuj 


bip.gov.pl