Zakończone
ZDP-TZ-4701/27/PN/ZP/2009 - Gmina Oleśnica, miejscowość Brzezinka, wykonanie przepustu, wykonanie nakładki bitumicznej i chodnika
ZDP – TZ-4701/27/PN/ZP/2009
Oleśnica, 2009-10-27
Oleśnica:„ Gmina Oleśnica, miejscowość Brzezinka, wykonanie przepustu, wykonanie nakładki bitumicznej i chodnika”.
Numer ogłoszenia w BZP: 375412– 2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy, ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, tel. 071 3981667
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Gmina Oleśnica, miejscowość Brzezinka, wykonanie przepustu, wykonanie nakładki bitumicznej i chodnika”.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie chodnika i nakładki bitumicznej na poszerzeniu drogi w km 0+250 – 0+375 przy drodze powiatowej nr 1477 D w miejscowości Brzezinka gmina Oleśnica, odcinek 375 mb.
Teren objęty opracowaniem to część działek nr 142, 142/2 i 226 będących pasem drogowym drogi powiatowej i użytkowanej jako droga z nawierzchnią bitumiczną.
Ponadto znajdują się w nim następujące urządzenia:
- sieć energetyczna niskiego napięcia – nie przewiduje się zmian,
- sieć wodociągowa – nie przewiduje się zmian,
- sieć kanalizacji deszczowej – przewiduje budowę wpustów ulicznych z odprowadzeniem wód do istniejącego rowu,
- sieć telefoniczna – nie przewiduje się zmian.
Przyjęto następujące parametry projektowe:
- klasyfikacja drogi – droga powiatowa – L,
- szybkość projektowa – 50 km/h,
- szerokość jezdni – 5,00 m,
- przewidywany ruch – KR2,
- szerokość chodnika – 1,50 m,
- pochylenie – 2,0% w kierunku jezdni,
- długość chodnika – 375,0 mb
Stan istniejący.
Teren na którym projektuje się chodnik znajduje się w miejscowości Brzezinka gmina Oleśnica i stanowi pobocze drogi powiatowej nr 1477 D. Początek projektowanego chodnika znajduje się na wysokości krzyża przy posesji nr 1. Koniec zaś za pierwszym łukiem drogi w km 0+375.
Projektuje się:
-
wykarczować krzewy na powierzchni 0,02 ha,
-
wykarczować 13 pni,
-
po ułożeniu krawężnika uzupełnić masę przy krawężnik,
-
wykonać roboty ziemne na długości 375 mb – koryto pod chodnik i zjazdy do posesji wraz z wyprofilowaniem skarpy za chodnikiem,
-
utwardzić pas chodnika kostką betonową na odcinku 375 m z opornikiem w postaci obrzeża betonowego w ilości 375,00 mb z jednej strony i krawężnikiem betonowym w ilości 375,00 mb z drugiej strony,
-
wykonać odwodnienie w postaci wpustów ulicznych w ilości 5 szt. z odprowadzeniem przykanalikami z rur PCV 160 mm do istniejącego rowu przydrożnego z umocnieniem wylotu masą betonową,
-
wykonać poszerzenie istniejącej nawierzchni jezdni na powierzchni 130 m2 oraz na powierzchni istniejącej zatoki autobusowej.
Przekrój normalny.
Nawierzchnię chodnika tworzy:
-
Istniejące podłożę gruntowe wg PN-S-02205;
-
Podsypka piaskowa grubości 10 cm;
-
Nawierzchnia chodnika z kostki brukowej betonowej gr. 6,0 cm.
Nawierzchnię zjazdów tworzy:
-
Istniejące podłożę gruntowe wg PN-S-02205;
-
Podbudowa kruszywa łamanego gr. 20 cm;
-
Warstwa ścieralna gr. 8 cm z kostki brukowej betonowej wibroprasowanej ułożonej na podsypce cementowo – piaskowej.
Przyjęto nawierzchnię chodnika i zjazdów o jednostronnym nachyleniu 2,00 % do krawężnika.
Projektuje się oprzeć nawierzchnię chodnika na całej swej długości o obrzeże chodnikowe 7x25 cm z jednej strony i krawężnik betonowy 15x30x100 cm z drugiej strony.
Nawierzchnię zjazdów projektuje się oprzeć o opornik betonowy 12x30 cm z jednej strony i krawężnik betonowy 15x30x100 cm z drugiej strony.
Nawierzchnię jezdni tworzy:
-
Istniejąca nawierzchnia bitumiczna;
-
Warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego 0/12,8 mm wg PN-S-96025 – średnio 3,00 cm grubości;
-
Warstwa ścieralna gr. 4 cm z betonu asfaltowego 0/12,8 mm wg PN-S-96025.
Nawierzchnię jezdni na wykopie kanalizacyjnym i poszerzeniu tworzy:
-
Dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0/63 mm gr. 15,00 cm wg PN-S-06102;
-
Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm gr. 8,00 cm wg PN-S-06102;
-
Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego 0/12,8 mm wg PN-S-96025 – średnio 5,00 cm grubości
-
Warstwa ścieralna gr. 4 cm z betonu asfaltowego 0/12,8 mm wg PN-S-96025.
Odwodnienie.
Odwodnienie nawierzchni jezdni zabezpiecza się poprzez nadanie jej spadków poprzecznych i podłużnych. Projektuje się budowę dziesięciu nowych wpustów ulicznych z odprowadzeniem poprzez przykanaliki z rur PCV 20 mm do istniejącego rowy przydrożnego. Na istniejących zjazdach projektuje się wykonać 5 szt. przepustów z rur VIPRO fi 400 mm o łącznej długości 47 mb.
W zakresie prac znajdują się w szczególności:
- Roboty drogowe – roboty przygotowawcze
- Chodniki i zjazdy – roboty ziemne
- Chodnik
- Zjazdy do posesji
- Krawężnik
- Wpusty uliczne i przykanaliki
- Poszerzenie jezdni
- Roboty inne
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera – załącznik nr 6 do SIWZ
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych
4. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej
5. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających
6. Wymagania stawiane Wykonawcy:
6.1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
6.2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
6.3 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy.
6.4 Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
6.5 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
6.6 Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca.
7. Wymagania dot. gwarancji:
Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia 36 miesięcznej gwarancji.
8. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: 23.12.2009 rok
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium.
Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 3 000,00zł.
Słownie: trzy tysiące zł 00/100.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:
1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:
2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4;
2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:
3.1 jest niezgodną z ustawą;
3.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych;
3.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
3.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia;
3.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
3.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny;
3.7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych;
3.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego – spełnia / nie spełnia.
III.3 Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
A.1) Formularz ofertowy – wypełniony i podpisany przez wykonawcę – załącznik nr 1 do SIWZ
A.2) Dowód wniesienia wadium
B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty:
B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
B.3) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
B.4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
B.5) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych – załącznik nr 2 do SIWZ.
C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:
C.1) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie, (np. referencje) – tj. co najmniej 1 zadanie o podobnym charakterze (budowa, przebudowa lub remont chodników nakładki bitumicznej i przepustów), przy czym wartość zrealizowanego zamówienia powinna być nie mniejsza niż 50% zaoferowanej ceny ofertowej brutto z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających przez poprzednich zamawiających, że roboty zostały wykonane należycie – załącznik nr 3 do SIWZ
C.2) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności lub pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie tym wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, tj. co najmniej jedna osoba o kwalifikacjach w zakresie branży drogowej – załącznik nr 4 do SIWZ.
C.3) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia– aktualna kopia uprawnień drogowych z aktualną kopią zaświadczenia zrzeszonego we właściwej Izbie Zawodowej.
D.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:
D.1) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
E. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
E.1) Zamiast dokumentów, o których mowa wyżej (pkt. B.1,B.4), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
- nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
E.2) Zamiast dokumentu, o którym mowa wyżej (pkt. B.3) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
- Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. „E" zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania – wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. „E".
F. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
- w tym przypadku żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 ustawy Pzp, natomiast warunki określone w pkt VI A, C, D, E muszą spełniać łącznie.
Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Pełnomocnictwo takie powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem.
Wspólnicy ponoszą solidną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określona w art. 366 Kodeksu cywilnego.
G. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów.
G.1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".
G.2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zdp-olesnica.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Zarządzie Dróg Powiatowych ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2009 r. godzina 10:00, miejsce: w Zarządzie Dróg Powiatowych ul. Wojska Polskiego 52c,
56-400 Oleśnica Pokój nr 3 – I piętro – Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
_Grzegorz Zagórny__
podpis Zamawiającego
Uwagi:
ZDP - TZ-4701/27/PN/ZP/2009
Oleśnica, 2009-11-24
wszyscy oferenci
ZAWIADOMIENIE (OGŁOSZENIE)
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Nazwa zadania:
„Gmina Oleśnica, miejscowość Brzezinka, wykonanie przepustu, wykonanie nakładki bitumicznej i chodnika”.
1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:
ZAKŁAD UTRZYMANIA I BUDOWY DRÓG
Bronisław Myszakowski
56-500 Syców, ul. Matejki 26/2
Uzasadnienie faktyczne: Spośród trzech nieodrzuconych i niewykluczonych ofert wybrano ofertę z najniższą ceną
Uzasadnienie prawne: art. 91 ust.1- wybór najkorzystniejszej oferty tj. z najniższą ceną
Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 02.12.2009r.
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny
W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:
Lp.: 1
Nazwa wykonawcy: ZAKŁAD UTRZYMANIA I BUDOWY DRÓG, Bronisław Myszakowski
Adres Wykonawcy: 56-500 Syców, ul. Matejki 26/2
Cena oferty brutto: 142 800,06 zł
Liczba pkt. w kryterium cena: 100
Lp.: 2
Nazwa wykonawcy: LA STRADA Polska Sp. z o.o.
Adres Wykonawcy: ul. Srebrna 17, 57-400 Nowa Ruda
Cena oferty brutto: 190 985,99 zł
Liczba pkt. w kryterium cena: 74,77
Lp.: 3
Nazwa wykonawcy: FIRMA 90 BUDOWNICTWA WODNEGO,MELIOR. I ROBÓT DROG.
„BIOBUD” Jerzy Schabikowski
Adres Wykonawcy: Sokołowice 109
Cena oferty brutto: 174 460,00 zł
Liczba pkt. w kryterium cena: 81,85
-
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2 i 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje że w postępowaniu nie zostały odrzucone ani wykluczone żadne oferty.
Środki ochrony prawnej
Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) - dział VI "Środki ochrony prawnej".
Wobec czynności podjętych przez zamawiającego w toku postępowania oraz w przypadku zaniechania przez zamawiającego czynności, do której jest obowiązany na podstawie ustawy, można wnieść protest do zamawiającego
Protest wnosi się w terminie 7 dni od dnia, w którym powzięto lub można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
______Grzegorz Zagórny_____
Z- ca Dyrektora
Zarządu Dróg Powiatowych
Otrzymują:
1.
ZAKŁAD UTRZYMANIA I BUDOWY DRÓG
Bronisław Myszakowski
56-500 Syców, ul. Matejki 26/2
2.
LA STRADA Polska Sp. z o.o.
ul. Srebrna 17, 57-400 Nowa Ruda
3.
FIRMA 90 BUDOWNICTWA WODNEGO,MELIOR. I ROBÓT DROG.
„BIOBUD” Jerzy Schabikowski
Sokołowice 109
Dokument z dnia: 27.10.2009, 16:28 Dokument oglądany razy: 118 Przetarg zakończony i rozstrzygnięty Przetarg podlega Ustawie: tak |
Opublikował: Małgorzata Piętos Publikacja dnia: 27.10.2009, 16:28 Termin: 23.11.2009, 10:00 |