mapa strony   |   kontakt   |

Zakończone

ZDP-TZ-4701/27/PN/ZP/2009 - Gmina Oleśnica, miejscowość Brzezinka, wykonanie przepustu, wykonanie nakładki bitumicznej i chodnika

ZDP – TZ-4701/27/PN/ZP/2009

Oleśnica, 2009-10-27

 Oleśnica:„ Gmina Oleśnica, miejscowość Brzezinka, wykonanie przepustu, wykonanie nakładki bitumicznej i chodnika”.

Numer ogłoszenia w BZP: 375412– 2009

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy, ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, tel. 071 3981667

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Gmina Oleśnica, miejscowość Brzezinka, wykonanie przepustu, wykonanie nakładki bitumicznej i chodnika”.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych

2. Opis przedmiotu zamówienia:

Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie chodnika i nakładki bitumicznej na poszerzeniu drogi w km 0+250 – 0+375 przy drodze powiatowej nr 1477 D w miejscowości Brzezinka gmina Oleśnica, odcinek 375 mb.

Teren objęty opracowaniem to część działek nr 142, 142/2 i 226 będących pasem drogowym drogi powiatowej i użytkowanej jako droga z nawierzchnią bitumiczną.

Ponadto znajdują się w nim następujące urządzenia:

- sieć energetyczna niskiego napięcia – nie przewiduje się zmian,

- sieć wodociągowa – nie przewiduje się zmian,

- sieć kanalizacji deszczowej – przewiduje budowę wpustów ulicznych z odprowadzeniem wód do istniejącego rowu,

- sieć telefoniczna – nie przewiduje się zmian.

Przyjęto następujące parametry projektowe:

- klasyfikacja drogi – droga powiatowa – L,

- szybkość projektowa – 50 km/h,

- szerokość jezdni – 5,00 m,

- przewidywany ruch – KR2,

- szerokość chodnika – 1,50 m,

- pochylenie – 2,0% w kierunku jezdni,

- długość chodnika – 375,0 mb

Stan istniejący.

Teren na którym projektuje się chodnik znajduje się w miejscowości Brzezinka gmina Oleśnica i stanowi pobocze drogi powiatowej nr 1477 D. Początek projektowanego chodnika znajduje się na wysokości krzyża przy posesji nr 1. Koniec zaś za pierwszym łukiem drogi w km 0+375.

Projektuje się:

Przekrój normalny.

Nawierzchnię chodnika tworzy:

Nawierzchnię zjazdów tworzy:

Przyjęto nawierzchnię chodnika i zjazdów o jednostronnym nachyleniu 2,00 % do krawężnika.

Projektuje się oprzeć nawierzchnię chodnika na całej swej długości o obrzeże chodnikowe 7x25 cm z jednej strony i krawężnik betonowy 15x30x100 cm z drugiej strony.

Nawierzchnię zjazdów projektuje się oprzeć o opornik betonowy 12x30 cm z jednej strony i krawężnik betonowy 15x30x100 cm z drugiej strony.

Nawierzchnię jezdni tworzy:

Nawierzchnię jezdni na wykopie kanalizacyjnym i poszerzeniu tworzy:

Odwodnienie.

Odwodnienie nawierzchni jezdni zabezpiecza się poprzez nadanie jej spadków poprzecznych i podłużnych. Projektuje się budowę dziesięciu nowych wpustów ulicznych z odprowadzeniem poprzez przykanaliki z rur PCV 20 mm do istniejącego rowy przydrożnego. Na istniejących zjazdach projektuje się wykonać 5 szt. przepustów z rur VIPRO fi 400 mm o łącznej długości 47 mb.

W zakresie prac znajdują się w szczególności:

- Roboty drogowe – roboty przygotowawcze

- Chodniki i zjazdy – roboty ziemne

- Chodnik

- Zjazdy do posesji

- Krawężnik

- Wpusty uliczne i przykanaliki

- Poszerzenie jezdni

- Roboty inne

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierazałącznik nr 6 do SIWZ

3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych

4. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej

5. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających

6. Wymagania stawiane Wykonawcy:

6.1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.

6.2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.

6.3 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy.

6.4 Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.

6.5 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.

6.6 Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca.

7. Wymagania dot. gwarancji:

Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia 36 miesięcznej gwarancji.

8. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: 23.12.2009 rok

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium.

Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 3 000,00zł.

Słownie: trzy tysiące zł 00/100.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:

1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;

1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:

2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4;

2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.

3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:

3.1 jest niezgodną z ustawą;

3.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych;

3.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;

3.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia;

3.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

3.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny;

3.7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych;

3.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego – spełnia / nie spełnia.

III.3 Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:

A.1) Formularz ofertowy – wypełniony i podpisany przez wykonawcę – załącznik nr 1 do SIWZ

A.2) Dowód wniesienia wadium

B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty:

B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.

B.3) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

B.4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

B.5) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych – załącznik nr 2 do SIWZ.

C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:

C.1) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie, (np. referencje) – tj. co najmniej 1 zadanie o podobnym charakterze (budowa, przebudowa lub remont chodników nakładki bitumicznej i przepustów), przy czym wartość zrealizowanego zamówienia powinna być nie mniejsza niż 50% zaoferowanej ceny ofertowej brutto z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających przez poprzednich zamawiających, że roboty zostały wykonane należycie – załącznik nr 3 do SIWZ

C.2) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności lub pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie tym wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, tj. co najmniej jedna osoba o kwalifikacjach w zakresie branży drogowej – załącznik nr 4 do SIWZ.

C.3) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia– aktualna kopia uprawnień drogowych z aktualną kopią zaświadczenia zrzeszonego we właściwej Izbie Zawodowej.

D.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:

D.1) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

E. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:

E.1) Zamiast dokumentów, o których mowa wyżej (pkt. B.1,B.4), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

- nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

E.2) Zamiast dokumentu, o którym mowa wyżej (pkt. B.3) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

- Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. „E" zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania – wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. „E".

F. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.

- w tym przypadku żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 ustawy Pzp, natomiast warunki określone w pkt VI A, C, D, E muszą spełniać łącznie.

Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.

Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Pełnomocnictwo takie powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem.

Wspólnicy ponoszą solidną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określona w art. 366 Kodeksu cywilnego.

G. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów.

G.1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".

G.2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1)  Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zdp-olesnica.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Zarządzie Dróg Powiatowych ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2009 r. godzina 10:00, miejsce: w Zarządzie Dróg Powiatowych ul. Wojska Polskiego 52c,

56-400 Oleśnica Pokój nr 3 – I piętro – Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

_Grzegorz Zagórny__

podpis Zamawiającego

ZAŁĄCZNIKI


Uwagi:

ZDP - TZ-4701/27/PN/ZP/2009

Oleśnica, 2009-11-24

wszyscy oferenci

ZAWIADOMIENIE (OGŁOSZENIE)

O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

Nazwa zadania:

Gmina Oleśnica, miejscowość Brzezinka, wykonanie przepustu, wykonanie nakładki bitumicznej i chodnika”.

1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:

ZAKŁAD UTRZYMANIA I BUDOWY DRÓG

Bronisław Myszakowski

56-500 Syców, ul. Matejki 26/2

Uzasadnienie faktyczne: Spośród trzech nieodrzuconych i niewykluczonych ofert wybrano ofertę z najniższą ceną

Uzasadnienie prawne: art. 91 ust.1- wybór najkorzystniejszej oferty tj. z najniższą ceną

Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 02.12.2009r.

Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny

W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:

Lp.: 1

Nazwa wykonawcy: ZAKŁAD UTRZYMANIA I BUDOWY DRÓG, Bronisław Myszakowski

Adres Wykonawcy: 56-500 Syców, ul. Matejki 26/2

Cena oferty brutto: 142 800,06 zł

Liczba pkt. w kryterium cena: 100

Lp.: 2

Nazwa wykonawcy: LA STRADA Polska Sp. z o.o.

Adres Wykonawcy: ul. Srebrna 17, 57-400 Nowa Ruda

Cena oferty brutto: 190 985,99 zł

Liczba pkt. w kryterium cena: 74,77

Lp.: 3

Nazwa wykonawcy: FIRMA 90 BUDOWNICTWA WODNEGO,MELIOR. I ROBÓT DROG.

BIOBUD” Jerzy Schabikowski

Adres Wykonawcy: Sokołowice 109

Cena oferty brutto: 174 460,00 zł

Liczba pkt. w kryterium cena: 81,85

Środki ochrony prawnej

Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) - dział VI "Środki ochrony prawnej".

Wobec czynności podjętych przez zamawiającego w toku postępowania oraz w przypadku zaniechania przez zamawiającego czynności, do której jest obowiązany na podstawie ustawy, można wnieść protest do zamawiającego

Protest wnosi się w terminie 7 dni od dnia, w którym powzięto lub można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.

______Grzegorz Zagórny_____

Z- ca Dyrektora

Zarządu Dróg Powiatowych

Otrzymują:

1.

ZAKŁAD UTRZYMANIA I BUDOWY DRÓG

Bronisław Myszakowski

56-500 Syców, ul. Matejki 26/2

    2.

LA STRADA Polska Sp. z o.o.

    ul. Srebrna 17, 57-400 Nowa Ruda

3.

FIRMA 90 BUDOWNICTWA WODNEGO,MELIOR. I ROBÓT DROG.

BIOBUD” Jerzy Schabikowski

Sokołowice 109

Pokaż metryczkę tego dokumentu drukuj 
Dokument z dnia: 27.10.2009, 16:28
Dokument oglądany razy: 118
Przetarg zakończony i rozstrzygnięty
Przetarg podlega Ustawie: tak
Opublikował: Małgorzata Piętos
Publikacja dnia: 27.10.2009, 16:28
Termin: 23.11.2009, 10:00
 
Ukryj metryczkę tego dokumentu     drukuj 


bip.gov.pl