mapa strony   |   kontakt   |

Zakończone

ZDP-TZ/4701/22/PN/2009 - Wykonanie chodnika w miejscowości Stronia, droga powiatowa nr 1464 D, gmina Bierutów, odc. 300 mb. km 0+465 ? km 0+765

Numer sprawy ZDP-TZ/4701/ 22 /PN/2009

Oleśnica, 2009-08-14

Oleśnica: „Wykonanie chodnika w miejscowości Stronia, droga powiatowa nr 1464 D, gmina Bierutów, odc. 300 mb. km 0+465 – km 0+765”.


Numer ogłoszenia: 279332-2009 r., data zamieszczenia: 14.08.2009 r.


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy, ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, tel. 071 398-16-67, 399-32-44.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie chodnika w miejscowości Stronia, droga powiatowa nr 1464 D, gmina Bierutów, odc. 300 mb. km 0+465 – km 0+765.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty polegające na wykonaniu chodnika w miejscowości Stronia, na drodze powiatowej nr 1464 D, gmina Bierutów, odcinek 300 mb. w km 0+465 – 0+765.

Teren objęty zagospodarowaniem to część pasa drogowego drogi powiatowej nr 1464 D stanowiący aktualnie gruntowe pobocze drogi wraz z rowem odwadniającym.

Ponadto znajdują się w nim następujące urządzenia:

- sieć energetyczna niskiego napięcia – nie przewiduje się zmian,

- sieć wodociągowa – nie przewiduje się zmian,

- sieć kanalizacji deszczowej – przewiduje budowę wpustów ulicznych z odprowadzeniem wód do istniejącego rowu,

- sieć telefoniczna – nie przewiduje się zmian.

Przyjęto następujące parametry projektowe:

- szerokość chodnika 1,55 m,

- pochylenie – 2,0% w kierunku jezdni,

- długość chodnika – 300,0 mb

W zakresie prac znajdują się w szczególności:

- Roboty przygotowawcze

- Roboty ziemne

- Chodniki i zjazdy

- Krawężniki i obrzeża

- Odwodnienie


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera – załącznik nr 5 do SIWZ

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: 23.10.2009 r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości:4 000,00 zł,

słownie: cztery tysiące 00/100 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:

1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;

1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:

2.1 Nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawo zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4;

2.2 Podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawo zamówień publicznych;

2.3 Wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji;

2.4 Złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania;

2.5 Nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawo zamówień publicznych;

2.6 Nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.

3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:

3.1 Jest niezgodną z ustawą;

3.2 Jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawo zamówień publicznych;

3.3 Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;

3.4 Zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia;

3.5 Została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

3.6 Zawiera błędy w obliczeniu ceny;

3.7 Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawo zamówień publicznych;

3.8 Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego – spełnia / nie spełnia.

A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:

A.1) Formularz ofertowy – wypełniony i podpisany przez wykonawcę, załącznik nr 1 do SIWZ;

A.2) Dowód wniesienia wadium wadium wniesione w pieniądzu musi być na koncie Zamawiającego do dnia 07.09.2009 r. do godziny 10:00.

B. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty:

B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

B.2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

B.3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych – załącznik nr 2 do SIWZ.

C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:

C.1) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje) – tj. co najmniej 1 zadanie o podobnym charakterze (budowa, przebudowa lub remont chodników, dróg i ulic), przy czym wartość zrealizowanego zamówienia powinna być nie mniejsza niż 40% zaoferowanej ceny ofertowej brutto z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających przez poprzednich zamawiających, że roboty zostały wykonane należycie – załącznik nr 3 do SIWZ;

C.2) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności lub pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie tym wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. tj. co najmniej jedna osoba o kwalifikacjach w zakresie branży drogowej – załącznik nr 4 do SIWZ.

C.3) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia aktualna kopia uprawnień drogowych z aktualną kopią zaświadczenia zrzeszonego we właściwej Izbie Zawodowej.

D.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:

D.1) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności .

E. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:

E.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1), B.2), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

F. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej:

F.1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.

- w tym przypadku żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 ustawy Pzp, natomiast warunki określone w pkt VI A, C, D, E muszą spełniać łącznie.

Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.

Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Pełnomocnictwo takie powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem.

Wspólnicy ponoszą solidną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określona w art. 366 Kodeksu cywilnego.

G. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów

G.1) Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".

G.2) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zdp-olesnica.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy ul. Wojska Polskiego 52c 56-400 Oleśnica,

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.09.2009 r. godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych ul. Wojska Polskiego 52c,

56-400 Oleśnica Pokój nr 3 – I piętro – Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.



Zatwierdzam:

_______Grzegorz Zagórny____

Podpis Zamawiającego

ZAŁĄCZNIKI


Uwagi:

Numer sprawy ZDP-TZ/4701/ 22 /PN/2009

Oleśnica, 2009-09-11

wszyscy oferenci

ZAWIADOMIENIE (OGŁOSZENIE)

O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

Nazwa zadania:

Wykonanie chodnika w miejscowości Stronia, droga powiatowa nr 1464 D, gmina Bierutów, odc. 300 mb. km 0+465 – km 0+765”.


1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:

    FIRMA 90

    BUDOWNICTWA WODNEGO,MELIOR. I ROBÓT DROG.

BIOBUD” Jerzy Schabikowski

Sokołowice 109

Uzasadnienie faktyczne: Spośród czterech nieodrzuconych i niewykluczonych ofert wybrano ofertę z najniższą ceną

Uzasadnienie prawne: art. 91 ust.1- wybór najkorzystniejszej oferty tj. z najniższa ceną

Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 22.09.2009r.

Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny

W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:

Lp.: 1

Nazwa wykonawcy: JAMP Sp. z o.o.

Adres Wykonawcy: 51-180 Wrocław, ul. Zajączkowska 1

Cena oferty brutto: 136 973,50 zł

Liczba pkt. : 57,82

Lp.: 2

Nazwa wykonawcy: ZAKŁAD UTRZYMANIA I BUDOWY DRÓG, Bronisław Myszakowski

Adres Wykonawcy: 56-500 Syców, ul. Matejki 26/2

Cena oferty brutto: 125 000,00 zł

Liczba pkt. : 63,36

Lp.: 3

Nazwa wykonawcy: „LITWINIAK” Usługi Drogowe i Budowlane

Adres Wykonawcy: 56-500 Syców- Wioska, ul. Akacjowa 40A

Cena oferty brutto: 90 331,85 zł

Liczba pkt. : 87,68

Lp.: 4

Nazwa wykonawcy: FIRMA 90 BUDOWNICTWA WODNEGO,MELIOR. I ROBÓT DROG.

BIOBUD” Jerzy Schabikowski

Adres Wykonawcy: Sokołowice 109

Cena oferty brutto: 79 200,00 zł

Liczba pkt. : 100

Środki ochrony prawnej

Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) - dział VI "Środki ochrony prawnej".

Wobec czynności podjętych przez zamawiającego w toku postępowania oraz w przypadku zaniechania przez zamawiającego czynności, do której jest obowiązany na podstawie ustawy, można wnieść protest do zamawiającego

Protest wnosi się w terminie 7 dni od dnia, w którym powzięto lub można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.

_____Józef Kuźma_______

Dyrektor

Zarządu Dróg Powiatowych

w Oleśnicy

Otrzymują:

1.

JAMP Sp. z o.o.

51-180 Wrocław, ul. Zajączkowska 1

    2.

ZAKŁAD UTRZYMANIA I BUDOWY DRÓG, Bronisław Myszakowski

56-500 Syców, ul. Matejki 26/2

3.

LITWINIAK” Usługi Drogowe i Budowlane

56-500 Syców- Wioska, ul. Akacjowa 40A

4.

FIRMA 90 BUDOWNICTWA WODNEGO,MELIOR. I ROBÓT DROG.

BIOBUD” Jerzy Schabikowski

Sokołowice 109

Pokaż metryczkę tego dokumentu drukuj 
Dokument z dnia: 14.08.2009, 12:00
Dokument oglądany razy: 82
Przetarg zakończony i rozstrzygnięty
Przetarg podlega Ustawie: tak
Opublikował: Małgorzata Piętos
Publikacja dnia: 14.08.2009, 12:00
Termin: 07.09.2009, 10:00
 
Ukryj metryczkę tego dokumentu     drukuj 


bip.gov.pl