Zakończone
ZDP-TZ-4701/26/PN/ZP/2009 - Budowa chodnika we wsi Kraszów , gm. Międzybórz, etap II
ZDP – TZ-4701/26/PN/ZP/2009
Oleśnica, 2009-10-19
Oleśnica: „Budowa chodnika we wsi Kraszów , gm. Międzybórz, etap II”.
Numer ogłoszenia w BZP:365298 - 2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy, ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, tel. 071 3981667
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Budowa chodnika we wsi Kraszów , gm. Międzybórz, etap II”.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
2. Opis przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty polegające na remoncie chodnika w km 0+000 – 0+400 w miejscowości Kraszów, gmina Międzybórz w ciągu drogi powiatowej nr 1495 D.
Remontowany chodnik przebiega od działki, na której zlokalizowane jest boisko sportowe (zjazd na drogę gminną) 0+000 km do 0+400.
Celem inwestycji jest poprawa właściwości użytkowych oraz poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszego.
Remontowany chodnik przebiega równolegle do istniejącej drogi powiatowej o nawierzchni asfaltowej– w całości usytuowany jest w bezpośrednim sąsiedztwie w/w drogi.
Obecnie nawierzchnia chodnika w znacznej części jest ziemna, częściowo ulepszona.
Na teren posesji przyległych do drogi wykonane zostały zjazdy utwardzone.
Warunki sytuacyjne, tj. szerokość pasa drogowego pozwala na regularne wpisanie chodnika w teren.
Szerokość remontowanego ciągu pieszego wynosi zasadniczo 1,5 m . Właściwe wpisanie ciągu pieszego wymaga mechanicznego wykarczowania pozostałych pni w śladzie chodnika w ilości 18 szt.
Nie przewiduje się korekty istniejącej niwelety chodnika, poza konstrukcyjnym wyniesieniem ponad teren. Związane jest to z technologią, w jakiej przewiduje się remont.
Rozwiązania konstrukcyjne:
-
Chodnik:
- kostka brukowa betonowa gr. 6 cm,
- podsypka piaskowa gr. 10 cm,
-
Zjazdy:
- kostka brukowa betonowa gr. 8 cm,
- podsypka cementowo – piaskowa 1:4 gr. 4 cm lub miał kamienny 0/5 mm gr.
3 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego 0/63 mm gr. 15 cm,
-
Opornik:
- krawężnik betonowy 15*30 cm na ławie betonowej z oporem wg KPED – karta
03.10,
- obrzeże betonowe 8*30 cm na podsypce piaskowej wg KPED – karta 03.15 lub ławie betonowej B15.
Odprowadzenie wód opadowych realizowane będzie bezpośrednio do przyległego rowu otwartego poprzez dwa wpusty uliczne podkrawężnikowe zlokalizowane w km 0+100 i 0+170.
W obrębie prowadzonych robót występują sieci: wodociągowa, gazowa oraz telekomunikacyjna.
W miejscach zbliżenia się do sieci podziemnych roboty ziemne należy prowadzić ręcznie.
W zakresie prac znajdują się w szczególności:
- Roboty ziemne – zdjęcie humusu, wykonanie koryta, itp.
- Roboty drogowe – wykonanie podbudowy i warstw konstrukcyjnych
- Wykonanie odwodnienia
- Roboty zabezpieczające istniejącą infrastrukturę
- Wyniesienie i utrzymanie organizacji ruchu zastępczego i docelowego
- Roboty porządkowe
- Karczowanie pni
- Budowa wpustów ulicznych wraz z przykanalikami
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera – załącznik nr 6 do SIWZ
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych
4. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej
5. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających
6. Wymagania stawiane Wykonawcy:
6.1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
6.2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy,
6.3 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy.
6.4 Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
6.5 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
6.6 Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca.
7. Wymagania dot. gwarancji Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia 36 miesięcznej gwarancji.
8. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
9. Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył , na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: 21.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości:
Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 2 000,00 zł.
Słownie: dwa tysiące zł 00/100.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:
1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:
2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4;
2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:
3.1 jest niezgodną z ustawą;
3.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych;
3.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
3.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia;
3.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
3.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny;
3.7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych;
3.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego – spełnia / nie spełnia.
III.3 Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
A.1) Formularz ofertowy – wypełniony i podpisany przez wykonawcę – załącznik nr 1 do SIWZ
A.2) Dowód wniesienia wadium
B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty:
B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
B.3) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
B.4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
B.5) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych – załącznik nr 2 do SIWZ.
C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:
C.1) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie, (np. referencje) – tj. co najmniej 1 zadanie o podobnym charakterze (budowa, przebudowa lub remont chodników), przy czym wartość zrealizowanego zamówienia powinna być nie mniejsza niż 50% zaoferowanej ceny ofertowej brutto z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających przez poprzednich zamawiających, że roboty zostały wykonane należycie – załącznik nr 3 do SIWZ
C.2) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności lub pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie tym wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, tj. co najmniej jedna osoba o kwalifikacjach w zakresie branży drogowej- załącznik nr 4 do SIWZ.
C.3) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia– aktualna kopia uprawnień drogowych z aktualną kopią zaświadczenia zrzeszonego we właściwej Izbie Zawodowej.
D.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:
D.1) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
E. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
E.1) Zamiast dokumentów, o których mowa wyżej (pkt. B.1,B.4), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
- nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
E.2) Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. B.3) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
- Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. „E" zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania – wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. „E".
F. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
- w tym przypadku żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 ustawy Pzp, natomiast warunki określone w pkt VI A, C, D, E muszą spełniać łącznie.
Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Pełnomocnictwo takie powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem.
Wspólnicy ponoszą solidną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określona w art. 366 Kodeksu cywilnego.
G. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów.
G.1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".
G.2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zdp-olesnica.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Zarządzie Dróg Powiatowych ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2009 godzina 10:00, miejsce: w Zarządzie Dróg Powiatowych ul. Wojska Polskiego 52c,
56-400 Oleśnica Pokój nr 3 – I piętro – Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
Grzegorz Zagórny
______________________
podpis Zamawiającego
Uwagi:
Numer sprawy ZDP-TZ/4701/ 26 /PN/2009 Oleśnica, 2009.11.16
wszyscy oferenci
ZAWIADOMIENIE (OGŁOSZENIE)
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Nazwa zadania:
„Budowa chodnika we wsi Kraszów , gm. Międzybórz, etap II”.
1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:
Uzasadnienie faktyczne: Spośród 5 nieodrzuconych i niewykluczonych ofert wybrano ofertę z najniższą ceną
Uzasadnienie prawne: art. 91 ust.1- wybór najkorzystniejszej oferty tj. z najniższa ceną
Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 24-11-2009r.
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny
W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:
Lp.: 1
Nazwa wykonawcy: INTRAKT Sp. z o .o.
Adres Wykonawcy: ul. Paczkowska 26, 50-503 Wrocław
Cena oferty brutto: 150 755,28 zł
Liczba pkt. w kryterium cena: 48,40
Lp.: 2
Nazwa wykonawcy: ZAKŁAD UTRZYMANIA I BUDOWY DRÓG Bronisław Myszakowski
Adres Wykonawcy: ul. Matejki 26/2, 56-500 Syców
Cena oferty brutto: 104 066,00 zł
Liczba pkt. w kryterium cena: 70,12
Lp.: 3
Nazwa wykonawcy: PALKOM Marcin Janiak
Adres Wykonawcy: Biskupice Zabaryczne 164, 63-510 Mikstat
Cena oferty brutto: 72 970,35 zł
Liczba pkt. w kryterium cena:100
Lp.: 4
Nazwa wykonawcy: F.H.U FIODOR , Fedorowicz Zbigniew
Adres Wykonawcy: Bierzyce 25, 55-095 Mirków
Cena oferty brutto: 107 170,92 zł
Liczba pkt. w kryterium cena: 68,09
Lp.: 5
Nazwa wykonawcy: Budownictwo Drogowe i Ogólne „BUDO-SAG” - Gmerek
Adres Wykonawcy: ul. Kościuszki 19 B, 63-500 Ostrzeszów
Cena oferty brutto: 81 834,37 zł
Liczba pkt. w kryterium cena: 89,17
-
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2 i 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje że w postępowaniu nie zostały odrzucone ani wykluczone żadne oferty.
Środki ochrony prawnej
Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) - dział VI "Środki ochrony prawnej".
Wobec czynności podjętych przez zamawiającego w toku postępowania oraz w przypadku zaniechania przez zamawiającego czynności, do której jest obowiązany na podstawie ustawy, można wnieść protest do zamawiającego
Protest wnosi się w terminie 7 dni od dnia, w którym powzięto lub można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
__Grzegorz Zagórny__
Z-ca Dyrektora
Zarządu Dróg Powiatowych
Otrzymują:
1. INTRAKT Sp. z o .o.
ul. Paczkowska 26, 50-503 Wrocław
2. ZAKŁAD UTRZYMANIA I BUDOWY DRÓG Bronisław Myszakowski
ul. Matejki 26/2, 56-500 Syców
3. PALKOM Marcin Janiak
Biskupice Zabaryczne 164, 63-510 Mikstat
4. F.H.U FIODOR , Fedorowicz Zbigniew
Bierzyce 25, 55-095 Mirków
5. Budownictwo Drogowe i Ogólne „BUDO-SAG” - Gmerek
ul. Kościuszki 19 B, 63-500 Ostrzeszów
Dokument z dnia: 19.10.2009, 18:17 Dokument oglądany razy: 119 Przetarg zakończony i rozstrzygnięty Przetarg podlega Ustawie: tak |
Opublikował: Małgorzata Piętos Publikacja dnia: 19.10.2009, 18:17 Termin: 12.11.2009, 10:00 |