mapa strony   |   kontakt   |

Zakończone

ZDP-TZ-4701/26/PN/ZP/2009 - Budowa chodnika we wsi Kraszów , gm. Międzybórz, etap II

ZDP – TZ-4701/26/PN/ZP/2009

Oleśnica, 2009-10-19

Oleśnica: „Budowa chodnika we wsi Kraszów , gm. Międzybórz, etap II”.

Numer ogłoszenia w BZP:365298 - 2009

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy, ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, tel. 071 3981667

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Budowa chodnika we wsi Kraszów , gm. Międzybórz, etap II”.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych

2. Opis przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia są roboty polegające na remoncie chodnika w km 0+000 – 0+400 w miejscowości Kraszów, gmina Międzybórz w ciągu drogi powiatowej nr 1495 D.

Remontowany chodnik przebiega od działki, na której zlokalizowane jest boisko sportowe (zjazd na drogę gminną) 0+000 km do 0+400.

Celem inwestycji jest poprawa właściwości użytkowych oraz poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszego.

Remontowany chodnik przebiega równolegle do istniejącej drogi powiatowej o nawierzchni asfaltowej– w całości usytuowany jest w bezpośrednim sąsiedztwie w/w drogi.

Obecnie nawierzchnia chodnika w znacznej części jest ziemna, częściowo ulepszona.

Na teren posesji przyległych do drogi wykonane zostały zjazdy utwardzone.

Warunki sytuacyjne, tj. szerokość pasa drogowego pozwala na regularne wpisanie chodnika w teren.

Szerokość remontowanego ciągu pieszego wynosi zasadniczo 1,5 m . Właściwe wpisanie ciągu pieszego wymaga mechanicznego wykarczowania pozostałych pni w śladzie chodnika w ilości 18 szt.

Nie przewiduje się korekty istniejącej niwelety chodnika, poza konstrukcyjnym wyniesieniem ponad teren. Związane jest to z technologią, w jakiej przewiduje się remont.

Rozwiązania konstrukcyjne:

  1. Chodnik:

- kostka brukowa betonowa gr. 6 cm,

- podsypka piaskowa gr. 10 cm,

  1. Zjazdy:

- kostka brukowa betonowa gr. 8 cm,

- podsypka cementowo – piaskowa 1:4 gr. 4 cm lub miał kamienny 0/5 mm gr.

3 cm,

- podbudowa z kruszywa łamanego 0/63 mm gr. 15 cm,

  1. Opornik:

- krawężnik betonowy 15*30 cm na ławie betonowej z oporem wg KPED – karta

03.10,

- obrzeże betonowe 8*30 cm na podsypce piaskowej wg KPED – karta 03.15 lub ławie betonowej B15.

Odprowadzenie wód opadowych realizowane będzie bezpośrednio do przyległego rowu otwartego poprzez dwa wpusty uliczne podkrawężnikowe zlokalizowane w km 0+100 i 0+170.

W obrębie prowadzonych robót występują sieci: wodociągowa, gazowa oraz telekomunikacyjna.

W miejscach zbliżenia się do sieci podziemnych roboty ziemne należy prowadzić ręcznie.

W zakresie prac znajdują się w szczególności:

- Roboty ziemne – zdjęcie humusu, wykonanie koryta, itp.

- Roboty drogowe – wykonanie podbudowy i warstw konstrukcyjnych

- Wykonanie odwodnienia

- Roboty zabezpieczające istniejącą infrastrukturę

- Wyniesienie i utrzymanie organizacji ruchu zastępczego i docelowego

- Roboty porządkowe

- Karczowanie pni

- Budowa wpustów ulicznych wraz z przykanalikami

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierazałącznik nr 6 do SIWZ

3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych

4. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej

5. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających

6. Wymagania stawiane Wykonawcy:

6.1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.

6.2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy,

6.3 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy.

6.4 Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.

6.5 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.

6.6 Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca.

7. Wymagania dot. gwarancji Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia 36 miesięcznej gwarancji.

8. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.

9. Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył , na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: 21.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości:

Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 2 000,00 zł.

Słownie: dwa tysiące zł 00/100.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:

1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;

1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:

2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4;

2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.

3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:

3.1 jest niezgodną z ustawą;

3.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych;

3.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;

3.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia;

3.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

3.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny;

3.7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych;

3.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego – spełnia / nie spełnia.

III.3 Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:

A.1) Formularz ofertowy – wypełniony i podpisany przez wykonawcę – załącznik nr 1 do SIWZ

A.2) Dowód wniesienia wadium

B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty:

B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.

B.3) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

B.4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

B.5) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych – załącznik nr 2 do SIWZ.

C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:

C.1) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie, (np. referencje) – tj. co najmniej 1 zadanie o podobnym charakterze (budowa, przebudowa lub remont chodników), przy czym wartość zrealizowanego zamówienia powinna być nie mniejsza niż 50% zaoferowanej ceny ofertowej brutto z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających przez poprzednich zamawiających, że roboty zostały wykonane należycie – załącznik nr 3 do SIWZ

C.2) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności lub pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie tym wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, tj. co najmniej jedna osoba o kwalifikacjach w zakresie branży drogowej- załącznik nr 4 do SIWZ.

C.3) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia– aktualna kopia uprawnień drogowych z aktualną kopią zaświadczenia zrzeszonego we właściwej Izbie Zawodowej.

D.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:

D.1) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

E. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:

E.1) Zamiast dokumentów, o których mowa wyżej (pkt. B.1,B.4), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

- nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

E.2) Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. B.3) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

- Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. „E" zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania – wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. „E".

F. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.

- w tym przypadku żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 ustawy Pzp, natomiast warunki określone w pkt VI A, C, D, E muszą spełniać łącznie.

Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.

Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Pełnomocnictwo takie powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem.

Wspólnicy ponoszą solidną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określona w art. 366 Kodeksu cywilnego.

G. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów.

G.1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".

G.2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1)  Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zdp-olesnica.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Zarządzie Dróg Powiatowych ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2009 godzina 10:00, miejsce: w Zarządzie Dróg Powiatowych ul. Wojska Polskiego 52c,

56-400 Oleśnica Pokój nr 3 – I piętro – Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Grzegorz Zagórny

______________________

podpis Zamawiającego

ZAŁĄCZNIKI


Uwagi:

Numer sprawy ZDP-TZ/4701/ 26 /PN/2009 Oleśnica, 2009.11.16

wszyscy oferenci

ZAWIADOMIENIE (OGŁOSZENIE)

O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

Nazwa zadania:

Budowa chodnika we wsi Kraszów , gm. Międzybórz, etap II”.

1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:

Uzasadnienie faktyczne: Spośród 5 nieodrzuconych i niewykluczonych ofert wybrano ofertę z najniższą ceną

Uzasadnienie prawne: art. 91 ust.1- wybór najkorzystniejszej oferty tj. z najniższa ceną

Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 24-11-2009r.

Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny

W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:

Lp.: 1

Nazwa wykonawcy: INTRAKT Sp. z o .o.

Adres Wykonawcy: ul. Paczkowska 26, 50-503 Wrocław

Cena oferty brutto: 150 755,28 zł

Liczba pkt. w kryterium cena: 48,40

Lp.: 2

Nazwa wykonawcy: ZAKŁAD UTRZYMANIA I BUDOWY DRÓG Bronisław Myszakowski

Adres Wykonawcy: ul. Matejki 26/2, 56-500 Syców

Cena oferty brutto: 104 066,00 zł

Liczba pkt. w kryterium cena: 70,12

Lp.: 3

Nazwa wykonawcy: PALKOM Marcin Janiak

Adres Wykonawcy: Biskupice Zabaryczne 164, 63-510 Mikstat

Cena oferty brutto: 72 970,35

Liczba pkt. w kryterium cena:100

Lp.: 4

Nazwa wykonawcy: F.H.U FIODOR , Fedorowicz Zbigniew

Adres Wykonawcy: Bierzyce 25, 55-095 Mirków

Cena oferty brutto: 107 170,92

Liczba pkt. w kryterium cena: 68,09

Lp.: 5

Nazwa wykonawcy: Budownictwo Drogowe i Ogólne „BUDO-SAG” - Gmerek

Adres Wykonawcy: ul. Kościuszki 19 B, 63-500 Ostrzeszów

Cena oferty brutto: 81 834,37

Liczba pkt. w kryterium cena: 89,17

Środki ochrony prawnej

Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) - dział VI "Środki ochrony prawnej".

Wobec czynności podjętych przez zamawiającego w toku postępowania oraz w przypadku zaniechania przez zamawiającego czynności, do której jest obowiązany na podstawie ustawy, można wnieść protest do zamawiającego

Protest wnosi się w terminie 7 dni od dnia, w którym powzięto lub można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.

__Grzegorz Zagórny__

Z-ca Dyrektora

Zarządu Dróg Powiatowych

Otrzymują:

1. INTRAKT Sp. z o .o.

ul. Paczkowska 26, 50-503 Wrocław

2. ZAKŁAD UTRZYMANIA I BUDOWY DRÓG Bronisław Myszakowski

ul. Matejki 26/2, 56-500 Syców

3. PALKOM Marcin Janiak

Biskupice Zabaryczne 164, 63-510 Mikstat

4. F.H.U FIODOR , Fedorowicz Zbigniew

Bierzyce 25, 55-095 Mirków

5. Budownictwo Drogowe i Ogólne „BUDO-SAG” - Gmerek

ul. Kościuszki 19 B, 63-500 Ostrzeszów

Pokaż metryczkę tego dokumentu drukuj 
Dokument z dnia: 19.10.2009, 18:17
Dokument oglądany razy: 119
Przetarg zakończony i rozstrzygnięty
Przetarg podlega Ustawie: tak
Opublikował: Małgorzata Piętos
Publikacja dnia: 19.10.2009, 18:17
Termin: 12.11.2009, 10:00
 
Ukryj metryczkę tego dokumentu     drukuj 


bip.gov.pl