mapa strony   |   kontakt   |

Zakończone

ZDP-TZ-4701/28/ZP/PN/2009 - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i wojewódzkich w sezonie 2009/2010 dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy ? przetarg nr II.

ZDP-TZ-4701/28/ZP/PN/2009 Oleśnica, 2009-11-05

Oleśnica: „Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i wojewódzkich w sezonie 2009/2010

dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy” – przetarg nr II.


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi

nr ogłoszenia w BZP: 386030 – 2009

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy, ul. Wojska Polskiego 52c,

56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, tel. 071 3981667.

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i wojewódzkich w sezonie 2009/2010 dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy – przetarg nr II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

1. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.

2. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych i wojewódzkich w sezonie 2009/2010 dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy – zadanie polega na wynajęciu nośnika do pługa TM2, teren działania obwodu drogowego w Oleśnicy.

Opis przedmiotu zamówienia zawiera: specyfikacja techniczna – załącznik nr 6 do SIWZ.

W zakresie prac przy ZUD znajdują się w szczególności:

Roboty i prace prowadzone w ramach bieżącego utrzymania dróg, mające na celu zmniejszenie lub ograniczenie zakłóceń w ruchu drogowym, wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi jak śliskość zimowa oraz opady śniegu.

Zamówienie obejmuje wykonanie czynności:

- odśnieżanie dróg i zwalczanie śliskości nawierzchni dróg zgodnie ze standardami zimowego utrzymania dróg,

- zapewnienie dyspozycyjności pracowników Wykonawcy odpowiedzialnych za należyte wykonanie robót.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9, 90630000-2

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: do 31 marca 2010 r.

(świadczenia usług może ulec zmianie w zależności od panujących warunków atmosferycznych).

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:

1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.

1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:

2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4.

2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.

3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:

3.1 jest niezgodną z ustawą;

3.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych;

3.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;

3.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia;

3.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

3.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny;

3.7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych;

3.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego – spełnia / nie spełnia.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:

A.1) Formularz ofertowy – wypełniony i podpisany przez wykonawcę – załącznik nr 1 do SIWZ.

B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty:

B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.

B.3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych – załącznik nr 2 do SIWZ.

C. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:

C.1) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie tym wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował – załącznik nr 3 do SIWZ.

C.2) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie tym wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował – załącznik nr 4 do SIWZ.

C.3) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień – prawo jazdy odpowiedniej kategorii, w zależności od obsługiwanego sprzętu.

D. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:

D.1) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

E. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:

E.1) Zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

- nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

F. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej:

F.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.

Oferta winna zawierać wymienione wcześniej wymagane dokumenty dla każdego partnera z osoba, pozostałe dokumenty są wspólne.

G. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów.

G.1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".

G.2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1)  Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zdp-olesnica.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy ul. Wojska Polskiego 52 c, 56-400 Oleśnica, http://zdp-olesnica.pl

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica Pokój nr 3 – I piętro – Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

______Grzegorz Zagórny_____

Podpis Zamawiającego

ZAŁĄCZNIKI


Uwagi:

Numer sprawy ZDP-TZ-4701/28/ZP/PN/2009 Oleśnica, 2009-11-17

wszyscy oferenci

ZAWIADOMIENIE (OGŁOSZENIE)

O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

Nazwa zadania:„Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i wojewódzkich w sezonie 2009/2010

dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy” – przetarg nr II.

- Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:

USŁUGI TRANSPORTOWO SPRZĘTOWE

Stanisław Cygan

Byków 2a

55-095 Mirków

Teren obwodu drogowego w Oleśnicy

Sprzęt

Nr

oferty

Wykonawca

wynajem nośnika do pługa TM2

1

USŁUGI TRANSPORTOWO SPRZĘTOWE

Stanisław Cygan

Byków 2a

55-095 Mirków

Uzasadnienie faktyczne: W przedmiotowym postępowaniu wpłynęła jedna oferta. Wykonawca, który złożył ofertę nie podlega wykluczeniu, oferta jest ważna, zgodna ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz nie podlega odrzuceniu.

Uzasadnienie prawne: art. 91 ust.1- wybór najkorzystniejszej oferty tj. z najniższa ceną.

Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 25-11-2009r.

Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny

W prowadzonym postępowaniu złożono ofertę:

Teren obwodu drogowego w Oleśnicy

Sprzęt

Nr

oferty

Wykonawca

Suma cen brutto za za godz. pracy/za dyżur/ za dyspozycyjność

Liczba punktów

wynajem nośnika do pługa TM2

1

USŁUGI TRANSPORTOWO SPRZĘTOWE

Stanisław Cygan

Byków 2a

55-095 Mirków

308,16 zł

100

Środki ochrony prawnej

Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) - dział VI "Środki ochrony prawnej".

Wobec czynności podjętych przez zamawiającego w toku postępowania oraz w przypadku zaniechania przez zamawiającego czynności, do której jest obowiązany na podstawie ustawy, można wnieść protest do zamawiającego

Protest wnosi się w terminie 7 dni od dnia, w którym powzięto lub można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.

_______Grzegorz Zagórny______

z-ca Dyrektora

Zarządu Dróg Powiatowych

Otrzymują:

1.

USŁUGI TRANSPORTOWO SPRZĘTOWE

Stanisław Cygan

Byków 2a

55-095 Mirków

Pokaż metryczkę tego dokumentu drukuj 
Dokument z dnia: 05.11.2009, 13:34
Dokument oglądany razy: 99
Przetarg zakończony i rozstrzygnięty
Przetarg podlega Ustawie: tak
Opublikował: Małgorzata Piętos
Publikacja dnia: 05.11.2009, 13:34
Termin: 16.11.2009, 10:00
 
Ukryj metryczkę tego dokumentu     drukuj 


bip.gov.pl