mapa strony   |   kontakt   |

Zakończone

ZDP-TZ-4701/24/PN/2011 - Wykonanie nakładki bitumicznej i chodnika na drodze powiatowej nr 1477 D, gmina Oleśnica m. Brzezinka.

Oleśnica: Wykonanie nakładki bitumicznej i chodnika na drodze powiatowej nr 1477 D, gmina Oleśnica m. Brzezinka
Numer ogłoszenia: 291016 – 2011; data zamieszczenia: 15.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy , ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, tel. 071 3981667, 3993244.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie nakładki bitumicznej i chodnika na drodze powiatowej nr 1477 D, gmina Oleśnica m. Brzezinka.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem inwestycji jest budowa chodnika wraz z odwodnieniem przy drodze powiatowej nr 1477 D w miejscowości Brzezinka gmina Oleśnica oraz odtworzenie nawierzchni bitumicznej wzdłuż krawężnika. Teren objęty opracowaniem to część działki nr 142/2 będącą pasem drogowym drogi powiatowej o łącznej powierzchni zagospodarowania 2055,40 m2 i użytkowanej jako pobocze drogi. Ponadto znajdują się w nim następujące urządzenia: sieć energetyczna niskiego napięcia - nie przewiduje się zmian, sieć wodociągowa - nie przewiduje się zmian, sieć telefoniczna - nie przewiduje się zmian. Zestawienia powierzchni: Powierzchnia zjazdów - 110,00 + 130,00 m2, Powierzchnia chodników - 437,50 m2, Powierzchnia plantowania - 363,875 m2. Opis techniczny. Przyjęto następujące parametry projektowe chodnika: szerokość chodnika - 1,50 m, pochylenie - 2,0% w kierunku jezdni, długość projektowanego odcinka - 365,00 m. Stan istniejący. Teren, na którym projektuje się chodnik znajduje się w miejscowości Brzezinka gmina Oleśnica i stanowi pobocze drogi powiatowej nr 1477 D. Początek projektowanego chodnika znajduje się na końcu istniejącego chodnika tj. przy posesji nr 79 w km 0+785. Koniec zaś w km 1+150. Projektuje się: przeciąć na długości krawężnika istniejącą masę asfaltową na gł. 6-10 cm, szer. około 10 cm od linii krawężnika - po ułożeniu krawężnika uzupełnić masę przy krawężniku, wykonać roboty ziemne na długości 365 mb - koryto pod chodnik i zjazdy do posesji wraz z wyprofilowaniem skarpy za chodnikiem, utwardzić pas chodnika kostką betonową na odcinku 365,00 m z opornikiem w postaci obrzeża betonowego z jednej strony i krawężnikiem betonowym z drugiej strony, wykonać odwodnienie w postaci wpustów ulicznych w ilości 5 szt. z odprowadzeniem przykanalikami z rur PCV 160 mm do istniejącego rowu przydrożnego z umocnieniem wylotu masą betonową lub płytami ażurowymi, wykonać 2 szt. przepustów pod istniejącymi zjazdami o łącznej dł.11 mb z rur betonowych VIPRO lub PCV o średnicy 40cm wraz ze ściankami czołowymi, wykonać 1 przepust pod zjazdem o dł.6mb z rur PCV o średnicy 30 cm wraz ze ściankami czołowymi. Przekrój normalny. Nawierzchnię chodnika tworzy: istniejące podłoże gruntowe wg PN-S-02205, podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm gr.10,00 cm wg PN-S-06102, nawierzchnia chodnika z kostki brukowej betonowej gr. 6,0 cm na podsypce cementowo-piaskowej. Nawierzchnię zjazdów tworzy: istniejące podłoże gruntowe wg PN-S-02205, podbudowa z chudego betonu 9 MPa gr. 15 cm wg PN-S-96013, warstwa ścieralna gr.8 cm z kostki brukowej betonowej wibroprasowanej ułożonej na podsypce cementowo-piaskowej. Przyjęto nawierzchnię chodnika i zjazdów o jednostronnym nachyleniu 2,00% do krawężnika. Projektuje się oprzeć nawierzchnię chodnika na całej swej długości o obrzeże chodnikowe 8x25 cm z jednej strony i krawężnik betonowy 15 x 30 x 100 cm z drugiej strony. Nawierzchnię zjazdów projektuje się oprzeć o opornik betonowy 12 x 30 cm z jednej strony i krawężnik betonowy 15 x 30 x 100 cm z drugiej strony. Zabezpieczenie robót. Roboty drogowe należy oznakować zgodnie z Instrukcją o oznakowaniu robót prowadzonych w pasie drogowym opracowując stosowny projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót drogowych. Bezpieczeństwo i ochrona zdrowia. Zakres robót. Prace obejmują wykonanie nawierzchni chodnika wraz z odwodnieniem na odcinku 365,00 mb. Na terenie projektowanej nawierzchni jezdni znajduje się infrastruktura podziemna - sieć wodociągowa, kanalizacyjna, telefoniczna, oraz linia energetyczna. Przewidywane zagrożenia. Prace prowadzone będą przy założeniu wyłączenia pasa drogowego z ruchu pojazdów. Istniejące zagospodarowanie nie stwarza zagrożenia bezpieczeństwa i zdrowia ludzi. Przy budowie drogi mogą wystąpić zagrożenia: przerwanie istniejących mediów, pojawienie się osób postronnych na terenie budowy. Wydzielenie placu budowy. Na czas budowy teren objęty robotami drogowymi należy wydzielić uniemożliwiając dostęp osób postronnych z oznakowaniem tablicami o zakazie wstępu na teren prowadzonych prac budowlanych. - Roboty budowlane, muszą zostać wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami. Warunki wykonania i odbioru robót określa SPECYFIKACJA TECHNICZNA - zał. do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1, 45.23.32.20-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł 00/100)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych wraz z oświadczeniem, że nie podlega wykluczeniu

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności i dopuszczalne są w następujących sytuacjach: 1.1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy: a) zmiany przepisów powodujących konieczność innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia, b) zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, geologicznymi, archeologicznymi, w szczególności: 1) klęski żywiołowej, 2) niewypały, niewybuchy, 3) wykopaliska archeologiczne, 4) odmienne od przyjętych w dokumentacji warunki geologiczne (kategorie gruntu, kurzawka, itp.), 5) warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, w szczególności: niedopuszczalne temperatury powietrza, wiatr uniemożliwiający pracę maszyn budowlanych, gwałtowne opady deszczu (oberwanie chmury), gradobicie, burze z wyładowaniami atmosferycznymi. c) zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności: 1) przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy adm. decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., 2) odmowa wydania przez organy adm. wymaganych decyzji, zezwoleń. 1.2. Zmiana sposobu spełniania świadczenia - zmiany technologiczne a w szczególności: a) pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, b) pojawienie się nowszej technologi wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na zaoszczędzeniu czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonanych prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, c) konieczność zrealizowania robót przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych / technologicznych lub materiałów niż wskazane w dokumentacji, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem robót, d) konieczność zrealizowania robót przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa. 3. Wystąpienia omyłek pisarskich i rachunkowych. 4. Zmiany formy organizacyjnej Wykonawcy (przekształcenie itp.). 5. Zmiany ubezpieczenia OC Wykonawcy. 6. Zmiany osób nadzorujących wykonanie przedmiotu umowy. 7. Zmiany wynikające z konieczności poprawienia omyłek i błędów projektanta inwestycji. 8. Zmiana stawki podatku VAT wynikająca z odrębnych przepisów.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zdp-olesnica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy przy ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica, pokój nr 7 - I piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2011 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy przy ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica, pokój nr 3 - I piętro - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie



____Grzegorz Zagórny___

Kierownik Zamawiającego

Załączniki


Uwagi:

Nr Sprawy ZDP-TZ-4701/ 24 /PN/2011

wszyscy oferenci

OGŁOSZENIE O WYBORZE OFERTY

Nazwa zadania:

Wykonanie nakładki bitumicznej i chodnika na drodze powiatowej

nr 1477 D, gmina Oleśnica m. Brzezinka

Zamawiający Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy ul. Wojska Polskiego 52 c;
56-400 Oleśnica, zgodnie z art. 92 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity z 2010 r. Dz. U. z Nr 113, poz. 759 ze zmianami), zawiadamia, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na w/w zadanie, została wybrana jako najkorzystniejsza oferta firmy:

FIRMA 90 BUDOWANICTWA WODNEGO, MELIORACJI I ROBÓT DROGOWYCH

BIOBUD” Jerzy Schabikowski

Sokołowice 109, 56-400 Oleśnica

Kwota brutto za wykonanie zadania: 184 500,00

Uzasadnienie: Wykonawca otrzymał w wyniku oceny najwyższą ilość punktów tj. 100
za kryterium „cena” zaproponował najniższą cenę, oraz spełnił warunki określone w SIWZ.

Zamawiający informuje, zgodnie z art. 92 ust. 2 ustawy PZP, że w w/w postępowaniu zostały złożone oferty firm:

Nr oferty

Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres Wykonawcy

Kwota brutto

Liczba punktów

1

FIRMA 90 BUDOWANICTWA WODNEGO, MELIORACJI I ROBÓT DROGOWYCH

BIOBUD” Jerzy Schabikowski

Sokołowice 109, 56-400 Oleśnica

184 500,00 zł

100

Jednocześnie informuję, że warunkiem zawarcia umowy jest złożenie zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% wartości oferty brutto.

Oleśnica, dnia 05 października 2011 r.

_____Grzegorz Zagórny___

Kierownik Zamawiającego

Pokaż metryczkę tego dokumentu drukuj 
Dokument z dnia: 15.09.2011, 15:12
Dokument oglądany razy: 134
Przetarg zakończony i rozstrzygnięty
Przetarg podlega Ustawie: tak
Opublikował: Irmina Grudzień-Piątek
Publikacja dnia: 15.09.2011, 15:12
Termin: 30.09.2011, 10:00
 
Ukryj metryczkę tego dokumentu     drukuj 


bip.gov.pl