Zakończone
?ZDP-TZ-4701/15/PN/2010 - Wykonanie chodnika w m. Stradomia Wierzchnia dr. pow. nr 1499 D, odc. 300 mb, gm. Syców.
?? ZDP-TZ-4701/ 15 /PN/2010 Oleśnica, 2010-08-16
Oleśnica: Wykonanie chodnika w m. Stradomia Wierzchnia dr. pow. nr 1499 D, odc. 300 mb, gm. Syców
Numer ogłoszenia: 251728 - 2010; data zamieszczenia: 16.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy , ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, tel. 071 3981667, 3993244.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie chodnika w m. Stradomia Wierzchnia dr. pow. nr 1499 D, odc. 300 mb, gm. Syców.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
-
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem inwestycji jest wykonanie chodnika na odcinku 262,0 mb w miejscowości Stradomia Wierzchnia gmina Syców.
Teren objęty zagospodarowaniem to część pasa drogowego drogi powiatowej nr 1499 D o powierzchni 1534,75 m2 stanowiący aktualnie gruntowe pobocze drogi oraz część jezdni przeznaczona do wyprofilowania – dz. Nr 551/1.
Ponadto znajdują się w nim następujące urządzenia:
-
sieć energetyczna niskiego napięcia – nie przewiduje się zmian,
-
sieć kanalizacji ściekowej – nie przewiduje się zmian,
-
sieć wodociągowa – nie przewiduje się zmian,
-
sieć telefoniczna – nie przewiduje się zmian.
Zestawienia powierzchni.
-
Powierzchnia chodnika – 462,00 m2,
-
Powierzchnia zjazdów – 98,00 m2,
-
Powierzchnia plantowania – 247,00 m2,
-
Powierzchnia remont. jezdni – 727,00 m2.
======================
Powierzchnia zagospodarowania łącznie 1534,00 m2
Opis techniczny
Przyjęto następujące parametry projektowe:
-
szerokość chodnika 2,0 m
-
pochylenie – 2,0 % w kierunku jezdni
-
długość chodnika 262,0 m
Stan istniejący
Teren, na którym projektuje się chodnik znajduje się w miejscowości Stradomia Wierzchnia gmina Syców i stanowi pobocze drogi powiatowej nr 1499 D. Początek projektowanego chodnika znajduje się przy posesji nr 70 na końcu istniejącego chodnika z kostki brukowej betonowej – dz. nr 551/1. Koniec chodnika projektuje się na wysokości końca działki posesji nr 84.
Projektuje się:
-
przeciąć na długości krawężnika istniejącą masę asfaltową na gł. 6,0 cm, szerokość około 20,0 cm od linii krawężnika – po ułożeniu krawężnika uzupełnić masę przy krawężniku;
-
wykonać roboty ziemne na długości 262,0 mb – koryto pod chodnik wraz z wyprofilowaniem skarpy za obrzeżem;
-
utwardzić pas chodnika kostką betonową na odcinku 262,0 m z opornikiem w postaci obrzeża betonowego w ilości 249,0 mb z jednej strony i krawężnikiem betonowym w ilości 262,0 mb z drugiej strony;
-
wykonać ściek przykrawężnikowy dł. 262,0 mb i szerokości 20 cm z kostki brukowej betonowej gr. 8,0 cm na ławie betonowej z betonu B15;
-
wykonać odwodnienie w postaci wpustu w ilości 2 szt. z odprowadzeniem przykanalikami z rur PCV 160 mm do istniejącej studni rewizyjnej oraz wpustu ulicznego;
-
wyrównać istniejącą nawierzchnię jezdni o szerokości około 6,0 m na odcinku od 0+100 do 0+221,22 betonem asfaltowym o średniej grubości 4,0 cm;
-
przełożyć istniejący wjazd na drogę boczną o nawierzchni z kamienia oraz istniejący wjazd na posesję z kostni brukowej betonowej.
Przekrój normalny
Nawierzchnię chodnika tworzy:
-
istniejące podłoże gruntowe wg PN-S-02205;
-
podbudowa z chudego betonu 2,5 MPa gr. 10,0 cm wg PN-S-96013;
-
nawierzchnia chodnika z kostki brukowej betonowej gr. 8,0 cm na podsypce cem. – piaskowej 1:4 gr. 4,0 cm lub krusz. łamanym 0/4 mm;
Nawierzchnię wjazdy tworzy:
-
istniejące podłoże gruntowe wg PN-S-02205;
-
podbudowa z chudego betonu 9,0 MPa gr. 15,0 cm wg PN-S-96013;
-
warstwa ścieralna gr. 8,0 cm z kostki brukowej betonowej wibroprasowanej (z odzysku ułożonej na posypce cem. – piask. gr. 4,0 cm lub krusz. łamanym 0/4 mm.
Przyjęto nawierzchnię chodnika o jednostronnym nachyleniu 2,0% do krawężnika.
Projektuje się oprzeć nawierzchnię chodnika na całej swej długości o istniejące parkany, a w przypadku ich braku, o obrzeże betonowe 8x25 cm z jednej strony i krawężnik betonowy 15x30x100 cm z drugiej strony.
Zabezpieczenie robót
Roboty drogowe należy oznakować zgodnie z Instrukcją o oznakowaniu robót prowadzonych w pasie drogowym opracowując w tym celu stosowny projekt organizacji ruchu wraz z wymaganym prawem uzgodnieniami.
Bezpieczeństwo i ochrona zdrowia
Zakres robót
Prace obejmują budowę nawierzchni chodnika na odcinku 262,0 mb oraz wyrównanie istniejącej nawierzchni jezdni na odcinku 212,0 mb.
Wykaz istniejących obiektów budowlanych
Na terenie projektowanej nawierzchni jezdni znajduje się infrastruktura podziemna – sieć wodociągowa, kanalizacyjna, sieć telekomunikacyjna i linia energetyczna.
Przewidywane zagrożenia
Prace prowadzone będą przy założeniu czasowego wyłączenia części pasa drogowego z ruchu pojazdów.
Istniejące zagospodarowanie nie stwarza zagrożenia bezpieczeństwa i zdrowia ludzi. Przy budowie drogi mogą wystąpić zagrożenia:
-
pojawienie się osób postronnych na terenie budowy,
-
przerwanie sieci podziemnych.
Wydzielenie placu budowy
Na czas budowy teren objęty robotami drogowymi należy wydzielić uniemożliwiając dostęp osób postronnych z oznakowaniem tablicami o zakazie wstępu na teren prowadzonych prac budowlanych.
- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera – załącznik do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 3 000,00 zł
III.2) ZALICZKI
-
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat licząc od dnia złożenia oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował co najmniej 1 zadanie o podobnym charakterze (w zakresie budowy i / lub przebudowy i / lub remontu chodników), przy czym wartość zrealizowanego zamówienia powinna być nie mniejsza niż 70% zaoferowanej ceny ofertowej brutto. Wykonawca winien wykazać, że te roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (np: referencje). Sprawdzenie ww. warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia - nie spełnia.
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Wykonawca winien wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia - co najmniej 1 osoba na stanowisku Kierownika Budowy, posiadająca wykształcenie techniczne i uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz będący członkiem właściwej terytorialnie Izby Inżynierów Budownictwa. Sprawdzenie ww. warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia - nie spełnia.
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
-
wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
-
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
-
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
-
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę - zał. do SIWZ,
A.2) dowód wniesienia wadium,
A.3) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - zał. do SIWZ,
A.4) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - zał. do SIWZ.
B. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust 1 Prawa zamówień publicznych Wykonawca składa następujące dokumenty:
B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 Ustawy PZP - wzór oświadczenia dot. osób fizycznych z którego Wykonawca może skorzystać stanowi załącznik do niniejszej SIWZ,
B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień - pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
C. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1) do 3) ustawy PZP, należy złożyć następujące dokumenty:
C.1) Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat licząc od dnia złożenia oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (np. referencje), tj. 1 zadanie o podobnym charakterze (w zakresie budowy i - lub przebudowy i - lub remontu chodników), przy czym wartość zrealizowanego zamówienia powinna być nie mniejsza niż 70% zaoferowanej ceny ofertowej brutto - zał. do SIWZ,
C.2) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, niezależnie od tego, czy są one zatrudnione bezpośrednio przez Wykonawcę, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, tj.: co najmniej 1 osoba na stanowisku Kierownika Budowy, posiadająca wykształcenie techniczne i uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz będący członkiem właściwej terytorialnie Izby Inżynierów Budownictwa - zał. do SIWZ,
C.3) Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - zał. do SIWZ.
D. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: D.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. D.2) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. D zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. D. E. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: E.1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. E.2) Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. A3, A4, B1, B2 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia lub do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu oraz zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. Pełnomocnictwo, z którego powinien wynikać zakres umocowania dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, należy dołączyć do oferty. - Jeżeli pełnomocnik w imieniu mocodawców podpisuje także oświadczenie wiedzy o spełnieniu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, w tym określone w art. 22 ust. 1 Ustawy PZP oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy PZP, udzielone pełnomocnictwo ma zawierać wyraźnie wyartykułowane umocowanie do złożenia oświadczeń w tym zakresie. F. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów: F.1) Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w pkt. C, D polega na zasobach innych podmiotów zobowiązany jest wykazać, że w stosunku do tych podmiotów brak jest podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia poprzez złożenie razem z ofertą dokumentów wymienionych w pkt. od B.1) do B.2) dotyczących każdego z tych podmiotów, o ile podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia. F.2) Dokumenty w niniejszym postępowaniu mogą być składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę - osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem -za zgodność z oryginałem-. F.3) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w pkt. F.1), kopie dokumentów dotyczących każdego z tych podmiotów winny być poświadczane za zgodność z oryginałem przez te podmioty. F.4) Oferta, składane dokumenty oraz oświadczenia podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy wymagają załączenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego. F.5) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. F.6) Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Projekt umowy stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.Zamawiający przewiduje wprowadzenie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. 2.1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy: a. zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, geologicznymi, archeologicznymi, w szczególności: a.1) klęski żywiołowe, a.2) niewypały, niewybuchy, a.3) wykopaliska archeologiczne, a.4) odmienne od przyjętych w dokumentacji warunki geologiczne (kategorie gruntu, kurzawka, itp.). b. zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności: b.1) przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy adm. decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., b.2) odmowa wydania przez organy adm. wymaganych decyzji, zezwoleń. 2.2Zmiana sposobu spełniania świadczenia - zmiany technologiczne a w szczególności: a) pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, b) pojawienie się nowszej technologi wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na zaoszczędzeniu czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonanych prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, d) konieczność zrealizowania robót przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych - technologicznych lub materiałów niż wskazane w dokumentacji, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem robót, e) konieczność zrealizowania robót przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa. 2.3Pozostałe zmiany: a) zmiany stawki podatku VAT wynikającej z odrębnych przepisów, b) zamian sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu, c) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy - w takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami, d) wystąpienie robót zamiennych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp-olesnica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica, Pokój nr 7 - I piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
- Miejsce i termin składania ofert:
Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy
ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica, Pokój nr 3 – I piętro – Sekretariat
TERMIN ZŁOŻENIA OFERT: do dn. 02-09.-2010r. do godz. 10:00
- Miejsce i termin otwarcia ofert:
Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy
ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica, Pokój nr 8 – I piętro sala konferencyjna
TERMIN OTWARCIA OFERT: dn. 02-09-2010r. godz. 10:15
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
____Grzegorz Zagórny_____
Kierownik Zamawiającego
Uwagi:
Oleśnica , 2010-09-06
Numer sprawy: ZDP-TZ-4701/15 /PN/2010
ZAWIADOMIENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Nazwa zadania:
„Wykonanie chodnika w m. Stradomia Wierzchnia dr. pow. nr 1499 D, odc. 300 mb, gm. Syców."
1. Działając na podstawie art. 92 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:
ZAKŁAD UTRZYMANIA I BUDOWY DRÓG
Bronisław Myszakowski
ul. Matejki 26/2
56-500 Syców
Uzasadnienie wyboru:
Złożono jedną ofertę, która spełnia wszystkie warunki określone w SIWZ, oferta uzyskała najwyższą ilość punktów w oparciu o ustalone kryteria.
Kryteria oceny ofert: - cena 100%;
Ogólna wartość punktów uzyskanych w postępowaniu wynosi – 100,00;
Wartość oferty brutto: 152 092,25 zł ;
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny.
2. Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostały odrzucone ani wykluczone żadne oferty.
3. Umowa na w/w zadanie zostanie zawarta w Zarządzie Dróg Powiatowych w Oleśnicy, ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica, z zachowaniem terminów określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych.
Środki ochrony prawnej
Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z p. zm).
________Grzegorz Zagórny_______
Kierownik Zamawiającego
Dokument z dnia: 16.08.2010, 14:41 Dokument oglądany razy: 131 Przetarg zakończony i rozstrzygnięty Przetarg podlega Ustawie: tak |
Opublikował: Małgorzata Piętos Publikacja dnia: 16.08.2010, 14:41 Termin: 02.09.2010, 10:00 |