mapa strony   |   kontakt   |

Zakończone

ZDP-TZ-4701/13/PN/ZP/2009 - PEŁNIENIE OBOWIĄZKÓW INSPEKTORA NADZORU w branży drogowej dla inwestycji: Przebudowa drogi powiatowej nr 1500 D od miejscowości Ślizów do granic powiatu namysłowskiego ogółem 3km . Etap I: Ślizów- Dziadowa Kłoda | nr ogłoszenia w BZP:188766 - 2009

PEŁNIENIE OBOWIĄZKÓW INSPEKTORA NADZORU w branży drogowej dla inwestycji: Przebudowa drogi powiatowej nr 1500 D od miejscowości Ślizów do granic powiatu namysłowskiego ogółem 3km . Etap I: Ślizów- Dziadowa Kłoda
nr ogłoszenia w BZP:188766 - 2009

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy, ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, tel. 071 3981667, 3993244.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PEŁNIENIE OBOWIĄZKÓW INSPEKTORA NADZORU w branży drogowej dla inwestycji: Przebudowa drogi powiatowej nr 1500 D od miejscowości Ślizów do granic powiatu namysłowskiego ogółem 3km . Etap I: Ślizów- Dziadowa Kłoda.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych

3. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających

4. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji: Przebudowa drogi powiatowej nr 1500 D od miejscowości Ślizów do granic powiatu namysłowskiego ogółem 3km . Etap I: Ślizów- Dziadowa Kłoda Odcinek objęty przebudową ma początek we wsi Ślizów km 00+000 do km 3+000 Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi w specjalności budowlanej w zakresie kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy i robót w zakresie budowy dróg. Szczegółowy zakres robót dla zadania objętego nadzorem inwestorskim zawierają: dokumentacja projektowa składająca się z projektów budowlano-wykonawczych, przedmiary robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, z którymi obowiązkowo należy zapoznać się przed złożeniem oferty. Dokumentacja dostępna jest w Zarządzie Dróg Powiatowych w Oleśnicy, ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica, w godzinach 7:00-15:00.

ZAKRES OBOWIĄZKÓW

1. Do podstawowych obowiązków Inspektora Nadzoru należą obowiązki wynikające z Ustawy z dnia 7 lipca 1994 . Prawo Budowlane dotyczące nadzoru inwestorskiego.

2. Do szczegółowych obowiązków Inspektora Nadzoru należy :

a) Uczestniczenie w przekazaniu placu budowy wykonawcy

b) W ramach sprawowania nadzoru inwestorskiego Inspektor zobowiązany do kontrolowania nadzorowanego obiektu co najmniej 2 razy w tygodniu pod względem zgodności wykonanych prac z dokumentacją. Z przeprowadzonej kontroli należy dokonać wpisu do dziennika budowy w uzasadnionych przypadkach sporządzić dodatkowy protokół dla Zamawiającego, c) Na etapie wykonywania prac ulegających zakryciu inspektor jest zobowiązany do kontrolowania i odbioru robót zanikających

d) Inspektor Nadzoru nadzoruje koordynację prac wszystkich wykonawców uczestniczących w realizacji inwestycji,

e) Inspektor Nadzoru potwierdza zaawansowanie robót w celu wypłaty wynagrodzenia wykonawcy,

f) Inspektor Nadzoru na bieżąco informuje Zamawiającego o każdym odstępstwie od dokumentacji,

g) Inspektor Nadzoru systematycznie dokonuje wpisów do dziennika budowy . W przypadku nie udostępnienia dziennika budowy przez wykonawcę inspektor powiadomi o tym niezwłocznie Zamawiającego sporządzając stosowny protokół,

h) Inspektor Nadzoru dokonuje odbiorów częściowych i odbioru końcowego wykonanych robót,

i) Inspektor Nadzoru sprawdza kompletność dokumentów odbiorowych przed podpisaniem protokółu odbioru końcowego

j) Inspektor Nadzoru stwierdza gotowość obiektu do odbioru,

l) Inspektor Nadzoru bierze udział w pracach wynikających z obowiązków gwarancyjnych oraz rękojmi za wady wykonanych robót

k) Inspektor Nadzoru dokonuje odbioru ostatecznego po upływie gwarancji ustalonego w umowie z Wykonawcą. Kod CPV 71.52.00.00.-9 usługi nadzoru budowlanego

5. Wymagania stawiane Wykonawcy:

- Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.

- Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy,

- Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy.

- Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.

- Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: od dnia przekazania placu budowy do końcowego odbioru wykonanego przedmiotu umowy i po całkowitym rozliczeniu inwestycji z wykonawcą robót , przewidywany termin zakończenia robót : 31.12.2009, z zastrzeżeniem że w przypadku przedłużenia terminu realizacji inwestycji, termin zakończenia nadzoru robót ustala się na dzień zakończenia inwestycji. W takim przypadku Inspektorowi nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne.

O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają łącznie niżej podane warunki:

a) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych;

b) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. posiadającymi uprawnienia do pełnienia funkcji inspektorów nadzoru dla przedmiotowego zadania w specjalności budowlanej w zakresie kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy i robót w zakresie budowy dróg

c) udokumentują pełnienie - w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia - nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem: -co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie, przebudowie lub remoncie dróg o wartości brutto min. 4 mln zł każda

Ww. warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli Wykonawca złoży dokumenty, o których mowa w punkcie poniżej -Informacja o oświadczeniach i dokumentach lub w pkt VI specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:

2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych

2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.

2.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji.

2.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 2.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych.

2.6 nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.

3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:

3.1 jest niezgodną z ustawą

3.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych.

3.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji

3.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,

3.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

3.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny

3.7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych

3.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,

4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą

5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.


Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

Oświadczenia i dokumenty, jakie muszą dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

1) Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie III.2.1a niniejszego ogłoszenia muszą być:

a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (nie dotyczy Wykonawców nie prowadzących działalności)

b) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

2) Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie III.2.1b niniejszego ogłoszenia muszą być:

a) Wykaz, zawierający imiona i nazwiska osób, które będą pełnić funkcję inspektorów nadzoru dla przedmiotowego zadania w specjalności budowlanej w zakresie kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy i robót w zakresie budowy dróg wraz z ich uprawnieniami określonymi przepisami Prawa budowlanego (sporządzony wg załącznika nr 5 do specyfikacji);

b) Zaświadczenie z właściwej Izby Samorządu Zawodowego dla ww. osób, potwierdzające ich przynależność do Izby oraz posiadanie wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, aktualnego na dzień składania ofert. Zamawiający dopuszcza, jako dokument równoważny, złożenie nieaktualnego zaświadczenia z ww. Izby oraz dowodu dokonania należnych składek, z którego wynika, że są one opłacone na dzień składania ofert.

3) Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie III.2.c niniejszego ogłoszenia muszą być:

a) Wykaz zadań, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, dotyczących zakresu, o którym mowa w punkcie III.2.c niniejszego ogłoszenia.

Wykaz musi zawierać: nazwę i adres (lokalizację) roboty budowlanej, opis nadzorowanych robót wraz z ich zakresem, termin rozpoczęcia i zakończenia realizacji nadzorowanych robót, wartość brutto zrealizowanych robót, dla których Wykonawca pełnił nadzór inwestorski, nazwę, adres i telefon Zamawiającego (sporządzony wg załącznika nr 4 do specyfikacji)

b) Dokumenty potwierdzające, że nadzór inwestorski był pełniony należycie, np. referencje. 4) Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego:

a) Wypełniony druk Formularz Ofertowy, stanowiący załącznik nr 1 do specyfikacji. Wszystkie ww. dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (y) uprawnioną (e) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.

Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie.

Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców, każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w punkcie III.2.- „Informacja o oświadczeniach i dokumentach” 1) litera a) i litera b), a pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.

Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego.


SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1)  Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zdp-olesnica.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy Ul. Wojska Polskiego 52 c 56-400 Oleśnica.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy Ul. Wojska Polskiego 52 c 56-400 Oleśnica Pokój nr 3- I piętro-Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:

Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa dolnośląskiego na lata 2007-2013 w ramach Działania nr 3.1. Infrastruktura drogowa Drogi regionalne/lokalne Tytuł projektu: Zwiększenie dostępności komunikacyjnej dróg krajowych nr 8 i 39.Przebudowa drogi powiatowej nr 1500 D od miejscowości Ślizów do granicy powiatu namysłowskiego. Etap I: Ślizów- Dziadowa Kłoda.


Józef Kuźma

_____________________

Podpis Zamawiającego

ZAŁĄCZNIKI do pobrania

5


Uwagi:

Numer sprawy ZDP-TZ/4701/ 13 /PN/2009 Oleśnica, 2009-07-07

wszyscy oferenci

ZAWIADOMIENIE (OGŁOSZENIE)

O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

Nazwa zadania:

PEŁNIENIE OBOWIĄZKÓW INSPEKTORA NADZORU w branży drogowej dla inwestycji: Przebudowa drogi powiatowej nr 1500 D od miejscowości Ślizów do granic powiatu namysłowskiego ogółem 3km . Etap I: Ślizów- Dziadowa Kłoda

1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:

BIURO OBSŁUGI INWESTYCJI

mgr Elzbieta Kozioł

63-600 Kepno, ul. Chopina 29

Uzasadnienie faktyczne: Spośród dwóch nieodrzuconych i niewykluczonych ofert wybrano ofertę z najniższą ceną

Uzasadnienie prawne: art. 91 ust.1- wybór najkorzystniejszej oferty tj. z najniższa ceną

Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 15-07-2009r.

Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny

W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:

Lp.: 1

Nazwa wykonawcy: BIURO OBSŁUGI INWESTYCJI mgr Elzbieta Kozioł

Adres Wykonawcy: 63-600 Kępno, ul. Chopina 29

Cena oferty brutto: 51 240,00 zł

Liczba pkt. w kryterium cena: 100

Lp.: 2

Nazwa wykonawcy: PROTECH.MBMarcin Budka

Adres Wykonawcy: 58-200 Dzierżoniów, ul. Podwalna 4/10

Cena oferty brutto: 63 440,00

Liczba pkt. w kryterium cena: 80,77

Środki ochrony prawnej

Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) - dział VI "Środki ochrony prawnej".

Wobec czynności podjętych przez zamawiającego w toku postępowania oraz w przypadku zaniechania przez zamawiającego czynności, do której jest obowiązany na podstawie ustawy, można wnieść protest do zamawiającego

Protest wnosi się w terminie 7 dni od dnia, w którym powzięto lub można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.

_____Józef Kuźma_______

Dyrektor

Zarządu Dróg Powiatowych

Otrzymują:

1.

BIURO OBSŁUGI INWESTYCJI

mgr Elzbieta Kozioł

63-600 Kepno, ul. Chopina 29

    2.

    PROTECH.MBMarcin Budka

    58-200 dzierżoniów, ul. Podwalna 4/10

Pokaż metryczkę tego dokumentu drukuj 
Dokument z dnia: 10.06.2009, 17:08
Dokument oglądany razy: 89
Przetarg zakończony i rozstrzygnięty
Przetarg podlega Ustawie: tak
Opublikował: Małgorzata Piętos
Publikacja dnia: 10.06.2009, 17:08
Termin: 22.06.2009, 10:00
 
Ukryj metryczkę tego dokumentu     drukuj 


bip.gov.pl