Zakończone
ZDP-DT.272.195.2018.IG - Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich nr 340, 368, 373, 451, 396 w sezonie zimowym 2018/2019 przez Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy
Oleśnica, dnia 19.11.2018 r.
ZDP-DT.1430.98.2018.IG
Ogłoszenie nr 500275410-N-2018 z dnia 19-11-2018 r.
Oleśnica: Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich nr 340, 368, 373, 451, 396 w sezonie zimowym 2018/2019 przez Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy, Krajowy numer identyfikacyjny 93196321000000, ul. Wojska Polskiego, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 071 3981667, 3993244, e-mail zdp@zdp-olesnica.pl, faks. Adres strony internetowej (url): zdp-olesnica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich nr 340, 368, 373, 451, 396 w sezonie zimowym 2018/2019 przez Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy
Numer referencyjny ZDP-DT.272.195.2018.IG
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: 1
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań): Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. „Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich nr 340, 368, 373, 451, 396 w sezonie zimowym 2018/2019 przez Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy”. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9 – Usługi odśnieżania, 90.63.00.00-2 – Usługi usuwania oblodzeń. 2. Zakres przedmiotu zamówienia do wykonania obejmuje świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg wojewódzkich nr 340, 368, 373, 451, 396 przez Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy na terenie powiatu oleśnickiego polegające na utrzymaniu w przejezdności wyznaczonych dróg wojewódzkich poprzez odśnieżanie pługami, zmniejszaniu i likwidowaniu śliskości poprzez posypywanie środkami chemicznymi i uszorstniającymi. Łączna długość dróg do utrzymania wynosi 47,144 km w tym 1, 945 to odcinek dwujezdniowy. 3. Wykonawca musi dysponować sprzętem niezbędnym do wykonania zadania, tj. minimum dwoma samochodami wyposażonymi w pługi oraz piaskarki oraz jedną ładowarkę, zapas materiałów do likwidacji śliskości na okres minimum dwa tygodnie. 4. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie wszelkich materiałów niezbędnych do zimowego utrzymania dróg oraz ich załadunek. Materiały winny być składowane w taki sposób aby były właściwie przygotowane do użytku niezależnie od panujących warunków atmosferycznych. Materiały należy stosować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska (Dz. U. z 2005 r. nr 230 poz. 1960) w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach. 5. Środki do zwalczania śliskości zimowej: Środki chemiczne: sól wg PN-86/C-84081/02, chlorek wapnia techniczny wg PN-75/C-84127, solanka wg BM-86/6011/07. Środki uszorstniające: piasek wg PN-96/B-11113 (do 2 mm), kruszywo naturalne lub sztuczne o uziarnieniu do 4 mm – zalecane do uszorstnienia ubitego śniegu. 6. Wykonawca musi zapewnić skuteczne usunięcie śliskości dostosowując rodzaj i ilość materiału do warunków atmosferycznych i stanu dróg. Zimowe utrzymanie dróg – ZUD prowadzone będzie na drogach wojewódzkich (wykaz dróg w załączeniu). 7. Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia kierowcy i operatora sprzętu w telefony komórkowe, (wykaz telefonów należy przekazać Zamawiającemu do dnia podpisania umowy). 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja techniczna stanowiąca załącznik do niniejszego dokumentu. 9. Wykonawca ma prawo do wystawiania faktur częściowych za wykonanie zakresu poszczególnych zamówień częściowych, lecz nie częściej niż 1 raz w miesiącu. 10. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie jedynie za rzeczywiste zlecone i wykonane prace. 11. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 12. Rozliczenie za wykonany przedmiot zamówienia następować będzie na podstawie 1 km utrzymanej drogi z podziałem na odśnieżanie i posypywanie całej szerokości jezdni, odśnieżanie całej szerokości jezdni, posypywanie całej szerokości jezdni w czasie gołoledzi, patrolowanie lub dojazd do miejsca odśnieżania lub posypywania. Do rozliczenia za 1 km patrolowania lub dojazdu nie wlicza się odcinków dróg dojazdowych z bazy Wykonawcy do wjazdu na drogę. 13. Zamawiający zastrzega sobie wprowadzenie zmian dotyczących wielkości przedmiotu zamówienia, a co za tym idzie, niewykorzystanie pełnej kwoty umowy. 14. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 15. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań przedmiotu zamówienia. 16. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności, w tym odpowiedzialności wobec osób trzecich, za szkody wyrządzone przez Wykonawcę lub podmioty trzecie, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 17. Wykonawca zobowiązany jest tak zorganizować pracę aby nie wywołała ona uciążliwości i niebezpieczeństwa dla użytkowników drogi. 18. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość wykonanego przedmiotu zamówienia oraz zachowanie wszystkich norm bezpieczeństwa. Wykonawca odpowiada również za ewentualne szkody w majątku własności prywatnej i publicznej (ogrodzenia, budynki, mienie znajdujące się w obrębie prac itp.).
II.5) Główny Kod CPV: 90620000-9
Dodatkowe kody CPV: 90630000-2
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 112314.81
Waluta: PLN
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami: W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego nie zostały złożone żadne oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Uzasadnienie prawne: Art. 67 ust. 1 pkt 4) ustawy PZP. Wyjaśnienie, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami: W prowadzonych kolejno postępowaniach o udzielenie zamówienia - nr ZDP-DT.272.180.2018.IG, przetarg nieograniczony, zostało unieważnione ze względu na fakt, że nie zostały złożone żadne oferty na zadanie wymagane przez Zamawiającego w zakresie zimowego utrzymania dróg wojewódzkich, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione - zamówienia posiadają ten sam zakres i rodzaj zamówienia.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
BUDIA – STANDARD Sp. z o. o., ul. Kopernika 11E, 56-400, Oleśnica, kraj/woj. dolnośląskie
Sporządziła: I. Grudzień
____Marzena Graczyk___
Kierownik Zamawiającego
lub osoba upoważniona
Uwagi:
Oleśnica, dnia 03.12.2018 r.
ZDP-DT.1430.104.2018.IG
Ogłoszenie nr 500287975-N-2018 z dnia 03-12-2018 r.
Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy: Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich nr 340, 368, 373, 451, 396 w sezonie zimowym 2018/2019 przez Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak Numer ogłoszenia: 500275410-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy, Krajowy numer identyfikacyjny 93196321000000, ul. Wojska Polskiego , 56400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 071 3981667, 3993244, e-mail zdp@zdp-olesnica.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): zdp-olesnica.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich nr 340, 368, 373, 451, 396 w sezonie zimowym 2018/2019 przez Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy): ZDP-DT.272.195.2018.IG
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie
zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. „Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich nr 340, 368, 373, 451, 396 w sezonie zimowym 2018/2019 przez Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy”. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9 – Usługi odśnieżania, 90.63.00.00-2 – Usługi usuwania oblodzeń. 2. Zakres przedmiotu zamówienia do wykonania obejmuje świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg wojewódzkich nr 340, 368, 373, 451, 396 przez Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy na terenie powiatu oleśnickiego polegające na utrzymaniu w przejezdności wyznaczonych dróg wojewódzkich poprzez odśnieżanie pługami, zmniejszaniu i likwidowaniu śliskości poprzez posypywanie środkami chemicznymi i uszorstniającymi. Łączna długość dróg do utrzymania wynosi 47,144 km w tym 1, 945 to odcinek dwujezdniowy. 3. Wykonawca musi dysponować sprzętem niezbędnym do wykonania zadania, tj. minimum dwoma samochodami wyposażonymi w pługi oraz piaskarki oraz jedną ładowarkę, zapas materiałów do likwidacji śliskości na okres minimum dwa tygodnie. 4. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie wszelkich materiałów niezbędnych do zimowego utrzymania dróg oraz ich załadunek. Materiały winny być składowane w taki sposób aby były właściwie przygotowane do użytku niezależnie od panujących warunków atmosferycznych. Materiały należy stosować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska (Dz. U. z 2005 r. nr 230 poz. 1960) w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach. 5. Środki do zwalczania śliskości zimowej: Środki chemiczne: sól wg PN-86/C-84081/02, chlorek wapnia techniczny wg PN-75/C-84127, solanka wg BM-86/6011/07. Środki uszorstniające: piasek wg PN-96/B-11113 (do 2 mm), kruszywo naturalne lub sztuczne o uziarnieniu do 4 mm – zalecane do uszorstnienia ubitego śniegu. 6. Wykonawca musi zapewnić skuteczne usunięcie śliskości dostosowując rodzaj i ilość materiału do warunków atmosferycznych i stanu dróg. Zimowe utrzymanie dróg – ZUD prowadzone będzie na drogach wojewódzkich (wykaz dróg w załączeniu). 7. Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia kierowcy i operatora sprzętu w telefony komórkowe, (wykaz telefonów należy przekazać Zamawiającemu do dnia podpisania umowy). 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja techniczna stanowiąca załącznik do niniejszego dokumentu. 9. Wykonawca ma prawo do wystawiania faktur częściowych za wykonanie zakresu poszczególnych zamówień częściowych, lecz nie częściej niż 1 raz w miesiącu. 10. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie jedynie za rzeczywiste zlecone i wykonane prace. 11. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 12. Rozliczenie za wykonany przedmiot zamówienia następować będzie na podstawie 1 km utrzymanej drogi z podziałem na odśnieżanie i posypywanie całej szerokości jezdni, odśnieżanie całej szerokości jezdni, posypywanie całej szerokości jezdni w czasie gołoledzi, patrolowanie lub dojazd do miejsca odśnieżania lub posypywania. Do rozliczenia za 1 km patrolowania lub dojazdu nie wlicza się odcinków dróg dojazdowych z bazy Wykonawcy do wjazdu na drogę. 13. Zamawiający zastrzega sobie wprowadzenie zmian dotyczących wielkości przedmiotu zamówienia, a co za tym idzie, niewykorzystanie pełnej kwoty umowy. 14. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 15. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań przedmiotu zamówienia. 16. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności, w tym odpowiedzialności wobec osób trzecich, za szkody wyrządzone przez Wykonawcę lub podmioty trzecie, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 17. Wykonawca zobowiązany jest tak zorganizować pracę aby nie wywołała ona uciążliwości i niebezpieczeństwa dla użytkowników drogi. 18. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość wykonanego przedmiotu zamówienia oraz zachowanie wszystkich norm bezpieczeństwa. Wykonawca odpowiada również za ewentualne szkody w majątku własności prywatnej i publicznej (ogrodzenia, budynki, mienie znajdujące się w obrębie prac itp.).
II.4) Informacja o częściach zamówienia: Zamówienie było podzielone na części: nie
II.5) Główny Kod CPV: 90620000-9 Dodatkowe kody CPV: 90630000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 112314.81 Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie
Nazwa wykonawcy: BUDIA – STANDARD Sp. z o. o. Email wykonawcy: Adres pocztowy: ul. Kopernika 11E Kod pocztowy: 56-400 Miejscowość: Oleśnica Kraj/woj.: dolnośląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 109620.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 109620.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 109620.00 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami. W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego nie zostały złożone żadne oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Uzasadnienie prawne: Art. 67 ust. 1 pkt 4) ustawy PZP. Wyjaśnienie, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami: W prowadzonych kolejno postępowaniach o udzielenie zamówienia - nr ZDP-DT.272.180.2018.IG, przetarg nieograniczony, zostało unieważnione ze względu na fakt, że nie zostały złożone żadne oferty na zadanie wymagane przez Zamawiającego w zakresie zimowego utrzymania dróg wojewódzkich, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione - zamówienia posiadają ten sam zakres i rodzaj zamówienia.
Sporządziła: I. Grudzień
____Marzena Graczyk___
Kierownik Zamawiającego
lub osoba upoważniona
Dokument z dnia: 19.11.2018, 14:02 Dokument oglądany razy: 390 Przetarg zakończony i rozstrzygnięty Przetarg podlega Ustawie: tak |
Opublikował: Irmina Grudzień Publikacja dnia: 19.11.2018, 14:02 Termin: 22.11.2018, 09:00 |