mapa strony   |   kontakt   |

Zakończone

ZDP-TZ-4701/33/PN/2011 - Wykonanie nawierzchni bitumicznej na drodze powiatowej nr 1518 D, m. Oleśnica, ul. Wrocławska wraz z rondem

Oleśnica: Wykonanie nawierzchni bitumicznej na drodze powiatowej nr 1518 D, m. Oleśnica, ul. Wrocławska wraz z rondem
Numer ogłoszenia: 344642 – 2011; data zamieszczenia: 20.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy , ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, tel. 071 3981667, 3993244.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie nawierzchni bitumicznej na drodze powiatowej nr 1518 D, m. Oleśnica, ul. Wrocławska wraz z rondem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem inwestycji jest wykonanie nawierzchni bitumicznej na drodze powiatowej nr 1518 D w Oleśnicy przy ul. Wrocławskiej wraz z rondem. Stan istniejący Przedmiotowy odcinek drogi przeznaczony do remontu składa się z ronda położonego u zbiegu ulic: Wrocławskiej, Rzemieślniczej i Wałowej. Nawierzchnia jezdni od strony ul. Wałowej znajduje się w bardzo złym stanie technicznym z licznymi spękaniami siatkowymi oraz znacznymi ubytkami w nawierzchni spowodowanymi złym odwodnieniem podbudowy na przedmiotowym odcinku pozostała część nawierzchni na rondzie wykazuje pojedyncze spękania i deformacje zwłaszcza od strony ul. Rzemieślniczej. Nawierzchnia na ulicy Wrocławskiej wykazuje lokalne deformacje wymagające przeprofilowania istniejącej nawierzchni w celu poprawienia profilu poprzecznego i podłużnego. Projekt zakłada wykonanie następującego zakresu prac: Wykonania remontu nawierzchni jezdni na powierzchni 4060 m2 (1160 m2 rondo + 2900 m2 ul. Wrocławska) projektowana warstwa ścieralna z betonu asfaltowego modyfikowanego gumą w technologii na mokro lub sucho, Remontu chodnika (przełożenie istniejącego) na powierzchni 26 m2, Wymianę krawężnika na długości 32 m, Wykonania dwóch wpustów deszczowych wraz z przykanalikami, Regulację wraz włazów studni, nasad wpustowych oraz skrzynek zaworowych. Przekrój normalny Konstrukcja drogi: Odcinek A-E: Warstwa ścieralna z SMA-G 0/11, 8 mm grubości 4,0 cm, Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego 0/16 mm grubości 4,0 cm, Podbudowa pomocnicza z betonu asfaltowego 0/20 mm średnia grubość 12 cm. Odcinek B-F, C-G: Warstwa ścieralna z SMA-G 0/11, 8 mm grubości 4,0 cm, Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego 0/16 mm grubości 4,0 cm. Pierścień ronda: Warstwa ścieralna z SMA-G 0/11, 8 mm grubości 4,0 cm, Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego 0/16 mm grubości 4,0 cm, Podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego 0/20 mm grubości 6 cm, ul. Wrocławska: Warstwa ścieralna z SMA-G 0/11, 8 mm grubości 4,0 cm, Warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego 0/16 mm w ilości średnio 75 kg/m2. Technologia robót Szczegółowo technologię robót przedstawiono w Szczegółowych specyfikacjach technicznych będących osobnym opracowaniem. Zabezpieczenie robót Roboty drogowe należy oznakować zgodnie z projektem tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót drogowych, którego wykonanie spoczywa na Wykonawcy. Ze względu na charakter ulicy Wrocławskiej (targowisko, hala targowa) prace prowadzone muszą być bez możliwości zamknięcia ul. Wrocławskiej z umożliwieniem dojazdu osób zainteresowanych. Dopuszcza się na czas prowadzenia robót na rondzie jego zamknięcie. INFORMACJA O PLANIE BEZPIECZEŃSTWA I OCHRONY ZDROWIA Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r. nr 120 poz. 1126). Zakres robót. Prace obejmują wykonanie nawierzchni bitumicznej na drodze powiatowej n4 1518D w Oleśnicy przy ulicy Wrocławskiej wraz z rondem. Przewidywane zagrożenia. Prace prowadzone będą przy założeniu nie całkowitego wyłączenia pasa drogowego z ruchu pojazdów. Istniejące zagospodarowanie nie stwarza zagrożenia bezpieczeństwa i zdrowia ludzi. Przy budowie drogi mogą wystąpić zagrożenia: potrącenie, najechanie przez pojazd, pojawienie się osób postronnych na terenie budowy. Wydzielenie placu budowy. Na czas budowy teren objęty robotami drogowymi należy wydzielić uniemożliwiając dostęp osób postronnych z oznakowaniem tablicami o zakazie wstępu na teren prowadzonych prac budowlanych. Sposób prowadzenia instruktażu pracowników. Przed każdorazowym rozpoczęciem nowego zakresu robót należy przeprowadzić szkolenie stanowiskowe z zakresu BHP uwzględniając specyfikę robót, zagrożenia i obowiązkowo stosować odpowiedni sprzęt i środki ochrony zależnie od prowadzonych robót. - Roboty budowlane, muszą zostać wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami. Warunki wykonania i odbioru robót określa SZCZEGÓŁOWA SPECYFIKACJA TECHNICZNA - zał. do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł 00/100)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych wraz z oświadczeniem, że nie podlega wykluczeniu

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności i dopuszczalne są w następujących sytuacjach: 1.1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy: a) zmiany przepisów powodujących konieczność innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia, b) zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, geologicznymi, archeologicznymi, w szczególności: 1) klęski żywiołowej, 2) niewypały, niewybuchy, 3) wykopaliska archeologiczne, 4) odmienne od przyjętych w dokumentacji warunki geologiczne (kategorie gruntu, kurzawka, itp.), 5) warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, w szczególności: niedopuszczalne temperatury powietrza, wiatr uniemożliwiający pracę maszyn budowlanych, gwałtowne opady deszczu (oberwanie chmury), gradobicie, burze z wyładowaniami atmosferycznymi. c) zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności: 1) przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy adm. decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., 2) odmowa wydania przez organy adm. wymaganych decyzji, zezwoleń. 1.2. Zmiana sposobu spełniania świadczenia – zmiany technologiczne a w szczególności: a) pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, b) pojawienie się nowszej technologi wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na zaoszczędzeniu czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonanych prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, c) konieczność zrealizowania robót przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych / technologicznych lub materiałów niż wskazane w dokumentacji, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem robót, d) konieczność zrealizowania robót przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa. 3. Wystąpienia omyłek pisarskich i rachunkowych. 4. Zmiany formy organizacyjnej Wykonawcy (przekształcenie itp.). 5. Zmiany ubezpieczenia OC Wykonawcy. 6. Zmiany osób nadzorujących wykonanie przedmiotu umowy. 7. Zmiany wynikające z konieczności poprawienia omyłek i błędów projektanta inwestycji. 8. Zmiana stawki podatku VAT wynikająca z odrębnych przepisów.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zdp-olesnica.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy przy ul. Wojska Polskiego 52 c, 56-400 Oleśnica, pokój nr 7 – I piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy przy ul. Wojska Polskiego 52 c, 56-400 Oleśnica, pokój nr 3 – I piętro – Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie



_____Grzegorz Zagórny_____

Kierownik Zamawiającego

ZAŁĄCZNIKI


Uwagi:

Nr Sprawy ZDP-TZ-4701/ 33 /PN/2011

wszyscy oferenci

OGŁOSZENIE O WYBORZE OFERTY

Nazwa zadania:

Wykonanie nawierzchni bitumicznej na drodze powiatowej

nr 1518 D, m. Oleśnica, ul. Wrocławska wraz z rondem

Zamawiający Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy ul. Wojska Polskiego 52 c;
56-400 Oleśnica, zgodnie z art. 92 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity z 2010 r. Dz. U. z Nr 113, poz. 759 ze zmianami), zawiadamia, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na w/w zadanie, została wybrana jako najkorzystniejsza oferta firmy:

SKANSKA S.A.

ul. Gen. J. Zajączka 9

01-518 Warszawa

adres do korespondencji:

Plac Grunwaldzki 23

50-365 Wrocław

Kwota brutto za wykonanie zadania: 418 358,67

Uzasadnienie: Wykonawca otrzymał w wyniku oceny najwyższą ilość punktów tj. 100
za kryterium „cena” zaproponował najniższą cenę, oraz spełnił warunki określone w SIWZ.

Zamawiający informuje, zgodnie z art. 92 ust. 2 ustawy PZP, że w w/w postępowaniu zostały złożone oferty firm:

Nr oferty

Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres Wykonawcy

Kwota brutto

Liczba punktów

1

SKANSKA S.A.

ul. Gen. J. Zajączka 9

01-518 Warszawa

adres do korespondencji:

Plac Grunwaldzki 23

50-365 Wrocław

418 358,67 zł

100

2

EUROVIA POLSKA S.A.

ul. Powstańców Śl. 5

53-332 Wrocław

560 329,33 zł

74,66

3

POL – DRÓG DOLNY ŚLĄSK S.A.

Cieśle 44

56-400 Oleśnica

438 597,09 zł

95,39

Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie odrzucono żadnej oferty i nie wykluczono żadnego Wykonawcy w związku z powyższym zgodnie z art. 94 ust 2 pkt 3 lit a ustawy PZP, umowa zostanie podpisana z wyłonionym Wykonawcą przed terminami zapisanymi w art. 1 ust. 2 ustawy PZP.

Jednocześnie informuję, że warunkiem zawarcia umowy jest złożenie zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% wartości oferty brutto.

Oleśnica, dnia 03 listopada 2011 r.

____Grzegorz Zagórny___

Kierownik Zamawiającego

Pokaż metryczkę tego dokumentu drukuj 
Dokument z dnia: 20.10.2011, 13:24
Dokument oglądany razy: 160
Przetarg zakończony i rozstrzygnięty
Przetarg podlega Ustawie: tak
Opublikował: Irmina Grudzień-Piątek
Publikacja dnia: 20.10.2011, 13:24
Termin: 03.11.2011, 10:00
 
Ukryj metryczkę tego dokumentu     drukuj 


bip.gov.pl