mapa strony   |   kontakt   |

Zakończone

ZDP-TZ-4701/38/PN/2013 - Zakup wraz z dostawą i wyładunkiem soli drogowej z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg powiatowych i wojewódzkich dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy w sezonie zimowym 2013/2014

Oleśnica, dnia 09-10-2013

Numer sprawy: ZDP-TZ-4701/ 38 /PN/2013

Oleśnica: Zakup wraz z dostawą i wyładunkiem soli drogowej z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg powiatowych i wojewódzkich dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy w sezonie zimowym 2013/2014
Numer ogłoszenia: 410632 - 2013; data zamieszczenia: 09.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy, ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, tel. 071 3981667, 3993244.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą i wyładunkiem soli drogowej z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg powiatowych i wojewódzkich dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy w sezonie zimowym 2013/2014.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy polegające na zakupie wraz z dostawą i wyładunkiem soli drogowej z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg powiatowych i wojewódzkich dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy w sezonie zimowym 2013/2014. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w załączniku nr 8 do SIWZ oraz w Specyfikacji technicznej – zapobieganie powstawaniu i likwidacji śliskości zimowej, stanowiącej załącznik nr 9 do SIWZ.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.41.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Sprzedający jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

III.4.3.2)

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W celu wykazania spełniania przez Sprzedającego warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy do oferty należy dołączyć: oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 ustawy – zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Pozostałe dokumenty wymagane w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty (wg wzoru załącznika nr 1 do SIWZ). 2. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 3. Aktualną opinię Instytutu Badawczego Dróg i Mostów oraz Atest Państwowego Zakładu Higieny potwierdzającego możliwość wykorzystania soli do zimowego utrzymania dróg. Materiał musi odpowiadać parametrom określonym w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. Nr 230 z 2005 r. poz. 1960). 4. Wypełniony kosztorys ofertowy (wg wzoru załącznika nr 3 do SIWZ). 5. Dowody dotyczące głównych dostaw wyszczególnionych w załączniku nr 4 do SIWZ, określające, czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie wg wytycznych określonych w Rozdz. III pkt. 2 ppkt. 2.2.1. 6. Dowód wpłaty wadium, w przypadku wpłaty pieniężnej potwierdzenie wpłaty – dokument, potwierdzający wpłatę przelewem środków finansowych na konto Kupującego, w przypadku pozostałych form wniesienia wadium oryginał dokumentu należy złożyć w sekretariacie Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy, ul. Wojska Polskiego 52 c, 56-400 Oleśnica, Pokój nr 3 – I piętro zaś do oferty dołączyć kopię dokumentu. Jeśli Sprzedający prześle ofertę pocztą winien kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty, natomiast oryginał umieścić w oznaczonej kopercie oryginał dowodu wniesienia wadium. 7. Opłacona polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Sprzedający ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia. 8. Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5, albo informacja o tym, że Sprzedający nie należy do grupy kapitałowej – załącznik nr 6 do SIWZ. 9. Zaakceptowany projekt umowy – załącznik nr 7 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

MOŻLIWE ZMIANY W ZAWARTEJ UMOWIE ORAZ WARUNKI TAKIEJ ZMIANY. 1. Kupujący przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Sprzedającego, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. 2. Zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności i dopuszczalne są w następujących sytuacjach: 2.1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy: a) zmiany przepisów powodujących konieczność innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia, b) przypadki losowe (kataklizmy lub inne czynniki zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia wydarzenia), które będą miały wpływ na treść zawartej umowy i termin realizacji. 2.2. Pozostałych zmian: a) w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Kupującego (powoduje zmniejszenie wartości zamówienia), b) w przypadku urzędowej zmiany wysokości stawki podatku VAT, dopuszcza się możliwość sporządzenia aneksu do umowy uwzględniającego zmianę wartości umowy z tego tytułu, c) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Sprzedającego, d) rezygnacja przez Kupującego z realizacji części przedmiotu umowy; w takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Sprzedającemu zostanie pomniejszone, przy czym Kupujący zapłaci za wszystkie udokumentowane dostawy, które Sprzedający dostarczył zgodnie z umową. 3. Wystąpienia omyłek pisarskich i rachunkowych. 4. Zmiany formy organizacyjnej Sprzedającego (przekształcenie itp.). 5. Zmiany ubezpieczenia OC Sprzedającego. 6. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Kupujący może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 7. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno – organizacyjną Umowy (np. zmiana numeru rachunku bankowego, zmiana dokumentów potwierdzających uregulowanie płatności wobec podwykonawców); 2) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami, zmiana osób do nadzorowania. 8. Wszelkie zmiany do niniejszej umowy wymagają zgody Kupującego oraz pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej w postaci aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zdp-olesnica.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica, Pokój nr 7 – I piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2013 godzina 11:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica, Pokój nr 3 – I piętro – Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Sporządziła: I. Grudzień

____Jacek Przybył___

Kierownik Kupującego

ZAŁĄCZNIKI


Uwagi:

Nr Sprawy ZDP-TZ-4701/ 38 /PN/2013

OGŁOSZENIE

o wyborze wykonawcy

dotyczy: wykonania dostaw polegających na zakupie wraz z dostawą i wyładunkiem soli drogowej z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg powiatowych i wojewódzkich dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy w sezonie zimowym 2013/2014.

CPV – 14.41.00.00-8

Kupujący Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy, ul. Wojska Polskiego 52 c, 56-400 Oleśnica, zgodnie z art. 92 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013, poz. 907), zawiadamia, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na w/w zadanie, została wybrana jako najkorzystniejsza oferta firmy:

HALIT” Sp. Z o. o.

ul. Kopalniana 1

59-100 Polkowice

która oferuje wykonanie zamówienia za kwotę netto 206 400,00brutto 253 872,00.

Uzasadnienie: Sprzedający otrzymał w wyniku oceny najwyższą ilość punktów tj. 100 za kryterium „cena” zaproponował najniższą cenę, oraz spełnił warunki określone w SIWZ.

Ponadto Kupujący informuje, zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt. 1 Ustawy PZP, że w w/w postępowaniu nie zostały złożone oferty innych firm.

Kupujący informuje zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt. 4 Ustawy PZP, że umowa na w/w zadanie będzie zawarta przed terminami zapisanymi w art. 94 ust. 1 ustawy PZP zgodnie z art. 94 ust. 2 pkt. 1 lit. a ustawy tj. w postępowaniu o udzielenie zamówienia złożono tylko jedną ofertę.

Przygotowała: I. Grudzień

__Grzegorz Zagórny__

Kierownik Kupującego

Oleśnica, dnia 16 października 2013 r.

Pokaż metryczkę tego dokumentu drukuj 
Dokument z dnia: 09.10.2013, 13:11
Dokument oglądany razy: 202
Przetarg zakończony i rozstrzygnięty
Przetarg podlega Ustawie: tak
Opublikował: Irmina Grudzień
Publikacja dnia: 09.10.2013, 13:11
Termin: 16.10.2013, 11:00
 
Ukryj metryczkę tego dokumentu     drukuj 


bip.gov.pl