mapa strony   |   kontakt   |

Zakończone

ZDP-TZ-4701/13/PN/2010 - Wykonanie nakładki bitumicznej modyfikowanej gumą.

ZDP-TZ-4701/ 13 /PN/2010

Oleśnica, 2010-05-20


Oleśnica: "Wykonanie nakładki bitumicznej modyfikowanej gumą,

droga nr 1470 D, Sosnówka – Miodary".


Numer ogłoszenia: 137594 - 2010; data zamieszczenia: 20.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy , ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, tel. 071 3981667, 3993244.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie nakładki bitumicznej modyfikowanej gumą, droga nr 1470 D, Sosnówka - Miodary.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

1. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu nakładki bitumicznej modyfikowanej gumą na drodze powiatowej 1470D od km 8+064 do km 8+844 oraz od km 9+147 do km 9+367. W ramach niniejszego zamówienia do zadań oraz czynności Wykonawcy należeć będzie m.in.: - wykonanie prac określonych w specyfikacji technicznej i przedmiarze robót: a) oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych, b) wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką minerano-bitumiczną asfaltową (SMA-G) mechaniczne, c) skropienie asfaltem nawierzchni drogowych d) nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych (SMA-G) o grubości 4 cm - wykonania i odbioru robót: a) przejęcie od Zamawiającego placu budowy, b) organizacja i zabezpieczenie ruchu drogowego, c) zabezpieczenie robót pod względem bhp oraz bezpieczeństwa osób trzecich - wbudowanie materiałów posiadających udokumentowane świadectwa dopuszczenia i stosowania w budownictwie, - prace zgodne ze sztuką budowlaną, - prace porządkowe i zabezpieczające, - wykonywanie obowiązków gwaranta w okresie uzgodnionym w umowie, - ponoszenie wobec Zamawiającego pełnej odpowiedzialności za realizację przedmiotu umowy, - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera - załącznik nr 7 do siwz..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium:

1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium.

2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 4 000,00 zł

(słownie:cztery tysiące 00/100).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:

A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - zał. nr 1 do siwz.

A.2) Dowód wniesienia wadium.

A.3) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - zał. nr 2 do siwz.

A.4) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. - zał. nr 3 do siwz.

B. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust 1 Prawa zamówień publicznych wykonawca składa następujące dokumenty:

B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,w przypadku osób fizycznych oświadczenie wymienione w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy;- zał. nr 3 A do siwz.

B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.

C. W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy do oferty należy dołączyć:

C.1) Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat licząc od dnia złożenia oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego (np. referencje), że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, tj. co najmniej 1 zadanie o podobnym charakterze (w zakresie budowy, przebudowy, remontu dróg), przy czym wartość zrealizowanego zamówienia powinna być nie mniejsza niż 70% zaoferowanej ceny ofertowej brutto - zał. nr 4 do siwz.

C.3) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, niezależnie od tego, czy są one zatrudnione bezpośrednio przez wykonawcę, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, tj. co najmniej jedna osoba o kwalifikacjach w zakresie branży drogowej - zał. nr 5 pkt.1 do siwz.

C.4) Oświadczenie stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - zał. nr 5 pkt.2 do siwz.

D. W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 4) ustawy Pzp, należy złożyć następujące dokumenty:

D.1) Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokumentu potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Postanowienia umowy zawarto we: wzorze umowy, który stanowi zał. nr 6 do siwz.

2. Zamawiający przewiduje wprowadzenie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia.

2.1. zmiana obowiązującej stawki podatku VAT - jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę,

2.2 rezygnacja przez zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy - w takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp-olesnica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Zarządzie Dróg Powiatowych w Oleśnicy ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica Pokój nr 7 - I piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:

08.06.2010 godzina 10:00, miejsce: w Zarządzie Dróg Powiatowych ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica Pokój nr 3 - I piętro – Sekretariat.

Oferty zostaną otwarte dnia:

08.06.2010 o godz . 10:15 w siedzibie Zamawiającego:

w Zarządzie Dróg Powiatowych , ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica, Pokój nr 8- I piętro salakonferencyjna


IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie



______Grzegorz Zagórny______

Kierownik Zamawiającego

ZAŁĄCZNIKI


Uwagi:

Oleśnica , 2010-06-10

Numer sprawy: ZDP-TZ-4701/13 /PN/2010

ZAWIADOMIENIE

O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

wszyscy oferenci

Nazwa zadania:

Wykonanie nakładki bitumicznej modyfikowanej gumą,

drog a nr 1470 D, Sosnówka – Miodary".

1. Działając na podstawie art. 92 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:

Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "BISEK"

Adam Bisek, ul. Strachowicka 42a

54-512 Wrocław

Uzasadnienie wyboru:

Oferta nr 1- Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "BISEK", Adam Bisek, ul. Strachowicka 42a

54-512 Wrocław

-najtańsza oferta, która otrzymała najwyższą liczbę punktów w oparciu o kryterium oceny ofert- najniższa cena.

Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny.

W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:

Oferta nr 1:

Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "BISEK"

Adam Bisek, ul. Strachowicka 42a

54-512 Wrocław

Cena oferty brutto: 232 837,00 zł

Liczba pkt.: 100

Oferta nr 2:

HEILIT + WOERNER Budowlana Sp. z o. o.

Wysoka, ul. Lipowa 5a

52-200 Wrocław

Cena oferty brutto: 425 227,61 zł

Liczba pkt.: 54,76

Oferta nr 3:

POL-DRÓG Oleśnica Spółka Akcyjna

56-400 Oleśnica, Cieśle 44

Cena oferty brutto: 266 796,50 zł

Liczba pkt.: 87,27

2. Zamawiający informuje, że w prowadzonym postepowaniu nie zostały odrzucone ani wykluczone żadne oferty.

3. Zamawiający informuje, że podpisanie umowy z wyłonionym Wykonawcą możliwe będzie po dopełnieniu wszelkich formalności po upływie 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Środki ochrony prawnej

Od niniejszej decyzji Zamawiającego, Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu) wobec czynności:

1) wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia;

2) odrzucenia oferty wykonawcy

W pozostałych przypadkach odwołanie nie przysługuje.

Wykonawca może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować Zamawiającego o:

1) niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez zamawiającego w niniejszym postępowaniu, lub

2) zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy,

na które nie przysługuje w niniejszym postępowaniu odwołanie.

Termin wniesienia odwołania: 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia faksem lub drogą elektroniczną, lub 10 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, jeżeli zostało ono przesłane pisemnie.

Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z p. zm)

_________Grzegorz Zagórny_______

Kierownik Zamawiającego

Otrzymują:

1. Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "BISEK"

Adam Bisek, ul. Strachowicka 42a

54-512 Wrocław

2. HEILIT + WOERNER Budowlana Sp. z o. o.

Wysoka, ul. Lipowa 5a

52-200 Wrocław

3. POL-DRÓG Oleśnica Spółka Akcyjna

56-400 Oleśnica, Cieśle 44

Pokaż metryczkę tego dokumentu drukuj 
Dokument z dnia: 20.05.2010, 11:59
Dokument oglądany razy: 175
Przetarg zakończony i rozstrzygnięty
Przetarg podlega Ustawie: tak
Opublikował: Małgorzata Piętos
Publikacja dnia: 20.05.2010, 11:59
Termin: 08.06.2010, 10:00
 
Ukryj metryczkę tego dokumentu     drukuj 


bip.gov.pl