Zakończone
ZDP-TZ-4701/18/PN/ZP/2009 - Przebudowa dróg powiatowych nr 1466D,1468 D,1920 D na odc. od miejscowości Ligota Wielka do granic powiatu wrocławskiego . Odcinek drogi 1466 D oraz droga 1468 D do skrzyżowania z drogą nr 1920 D
Oleśnica: Przebudowa dróg powiatowych nr 1466D,1468 D,1920 D na odc. od miejscowości Ligota Wielka do granic powiatu wrocławskiego . Odcinek drogi 1466 D oraz droga 1468 D do skrzyżowania z drogą nr 1920 D
Numer ogłoszeniaw BZP: 220800 - 2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy, ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, tel. 071 3981667, 3993244.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg powiatowych nr 1466D,1468 D,1920 D na odc. od miejscowości Ligota Wielka do granic powiatu wrocławskiego . Odcinek drogi 1466 D oraz droga 1468 D do skrzyżowania z drogą nr 1920 D.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
2. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa dróg powiatowych nr 1466D,1468 D,1920 D na odc. od miejscowości Ligota Wielka do granic powiatu wrocławskiego . Odcinek drogi 1466 D oraz droga 1468 D do skrzyżowania z drogą nr 1920 D
Zakres zamówienia obejmuje przebudowę drogi nr 1466D i 1468D o długości 2,076 mb w km 1+391 do km 3+467 , w szczególności dotyczy poszerzenia nawierzchni do szerokości 6,5 m (dwa pasy ruchu po 3,25m), oraz wzmocnienie konstrukcji nawierzchni do wymogów KR4. Przewiduje się wykonanie frezowania istniejącej nawierzchni w celu poprawy parametrów geometrycznych a następnie ułożenie warstwy wyrównawczej (BA), warstwy wiążącej (BA)i warstwy ścieralnej (SMA). Na odcinkach nienadających się do wzmocnienia, przewiduje się wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej w korycie drogowym o parametrach podłoża G-1.
W ramach zadania należy również wykonać odwodnienie drogi do istniejących rowów przydrożnych.
Zakres rzeczowy robót obejmuje:
Roboty przygotowawcze
Roboty rozbiórkowe
Roboty rozbiórkowe- przepusty
Roboty budowlane-przepusty
Roboty ziemne
Konstrukcja jezdni
Zjazdy publiczne
Roboty wykończeniowe
Organizacja docelowa
Tymczasowa organizacja ruchu
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
a) dokumentacja projektowa - załącznik nr 8 do siwz
b) przedmiar robót- załącznik nr 7 do siwz Zamawiający wymaga aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych
4. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej
5. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających
6. Wymagania stawiane Wykonawcy:
6.1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
6.2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy,
6.3 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy.
6.4 Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
6.5 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
7. Wymagania dot. gwarancji Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia 3 letniej gwarancji.
8. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
9. Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył , na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-2, 45.23.32.52-0, 45.23.32.20-7, 45.23.30.00-9.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 40 000 zł , słownie: czterdzieści tysięcy złotych.
III.2) WARUNKI UDZIAŁUOpis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ;zgodnie z pkt III.3. C.2. i 3
1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia- zgodnie z pkt III.3.C
1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia- zgodnie z pkt III.3. D
1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:
2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4.
2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
2.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji.
2.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania.
2.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych.
2.6 nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.
3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:
3.1 jest niezgodną z ustawą
3.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych.
3.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
3.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
3.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
3.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny
3.7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych
3.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą
5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
III.3 Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
A.1) formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę -załącznik nr 1 do siwz.
A.2) dowód wniesienia wadium
A.3. Gwarancja jakości- zał. nr 2 do siwz
B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty:
B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
B.2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
B.3) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
B.4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
B.5) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych, w tym nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp- załącznik nr 3 do siwz
C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:
C.1) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. -tj. co najmniej 1 zadanie polegające na budowie, przebudowie lub remoncie dróg lub ulic na kwotę co najmniej 4 mln zł brutto, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających przez poprzednich zamawiających, ze roboty zostały wykonane należycie.- zał. nr 4 do swiz
C.2) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności lub pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie tym wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. tj. co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi: uprawnienia branży drogowej -zał. nr 5 do siwz
C.3) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia- aktualne kopie uprawnień drogowych kierowników robót z aktualną kopią zaświadczenia zrzeszonego we właściwej Izbie Zawodowej)
D.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:
D.1) -Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności działalności na dzień składania ofert o wartości nie mniejszej niż 50% wynagrodzenia ryczałtowego brutto (ceny ofertowej brutto).
D.2) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca, ze wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa Wykonawcy jest nie mniejsza niż 4 mln PLN. Powyższe dokumenty musza być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
E. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
E.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1), B.2), B.4) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
E.2) Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. B.3) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. E zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. E.
F. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej:
F.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - w tym przypadku żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 ustawy Pzp, natomiast warunki określone w pkt III.3. A, C, D, E muszą spełniać łącznie.
Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników.
Pełnomocnictwo takie powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. Wspólnicy ponoszą solidną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określona w art. 366 Kodeksu cywilnego.
G. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów
G.1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.
G.2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zdp-olesnica.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Zarządzie Dróg Powiatowych ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2009 godzina 10:00, miejsce: w Zarządzie Dróg Powiatowych ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica Pokój nr 3- I piętro-Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie będzie dofinansowane w ramach Programu Wieloletniego pod nazwą Narodowy Program przebudowy dróg lokalnych 2008-2011
Józef Kuźma
_____________________________
podpis Zamawiającego
Załączniki do pobraniaUwagi:
Numer sprawy ZDP-TZ/4701/ 18 /PN/2009 Oleśnica, 2009-07-27
wszyscy oferenci
ZAWIADOMIENIE (OGŁOSZENIE)
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Nazwa zadania:
„Przebudowa dróg powiatowych nr 1466D,1468 D,1920 D na odc. od miejscowości Ligota Wielka do granic powiatu wrocławskiego . Odcinek drogi 1466 D oraz droga 1468 D do skrzyżowania z drogą nr 1920 D”
1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:
POL-DRÓG OLESNICA S.A
56-400 Oleśnica, Cieśle 44
Uzasadnienie faktyczne: Spośród 7 nieodrzuconych i niewykluczonych ofert wybrano ofertę z najniższą ceną
Uzasadnienie prawne: art. 91 ust.1- wybór najkorzystniejszej oferty tj. z najniższa ceną
Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 05-08-2009r.
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny
W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:
Lp.: 1
Nazwa wykonawcy: HEILIT+WOERNER BUDOWLANA SP.Z o.o.
Adres Wykonawcy: 53-129 Wrocław, ul. Sudecka 98
Cena oferty brutto: 3 599 000,00 zł
Liczba pkt. w kryterium cena: 87,50
Lp.: 2
Nazwa wykonawcy: BERGER BAU POLSKA SP. Z o.o.
Adres Wykonawcy: 54-517 Wrocław, ul. Szczecińska 11
Cena oferty brutto: 3 480 718,44 zł
Liczba pkt. w kryterium cena: 90,47
Lp.: 3
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo- Mostowych Sp. z o.o
Adres Wykonawcy: ul. Oławska 26a, 49-300 Brzeg
Cena oferty brutto: 3 896 690,09 zł
Liczba pkt. w kryterium cena: 80,81
Lp.: 4
Nazwa wykonawcy: EUROVIA POLSKA S.A
Adres Wykonawcy: Bielany Wrocławskie ul. Szwedzka 5, 55-040 Kobierzyce
Cena oferty brutto: 3 508 847,59 zł
Liczba pkt. w kryterium cena: 89,74
Lp.: 5
Nazwa wykonawcy: REMDRO S.A
Adres Wykonawcy: Kamień, ul. Granitowa 10, 55-095 Mirków- lider
DUH- IMPEX Sp.z o.o., ul. Czajkowskiego 11-13, 51-171 Wrocław- partner
Cena oferty brutto: 3 561 918,37 zł
Liczba pkt. w kryterium cena: 88,41
Lp.: 6
Nazwa wykonawcy: GEMBIAK-MIKSTACKI spółka jawna
Adres Wykonawcy: ul. Transportowa 3, 63-700 Krotoszyn
Cena oferty brutto: 3 262 636,41 zł
Liczba pkt. w kryterium cena: 96,52
Lp.: 7
Nazwa wykonawcy: POL-DRÓG OLESNICA S.A
Adres Wykonawcy: 56-400 Oleśnica, Cieśle 44
Cena oferty brutto: 3 148 966,28 zł
Liczba pkt. w kryterium cena: 100
-
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2 i 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje że w postępowaniu nie zostały odrzucone ani wykluczone żadne oferty.
Środki ochrony prawnej
Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) - dział VI "Środki ochrony prawnej".
Wobec czynności podjętych przez zamawiającego w toku postępowania oraz w przypadku zaniechania przez zamawiającego czynności, do której jest obowiązany na podstawie ustawy, można wnieść protest do zamawiającego
Protest wnosi się w terminie 7 dni od dnia, w którym powzięto lub można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
_________Józef Kuźma_______
Dyrektor
Zarządu Dróg Powiatowych
Otrzymują:
1.
HEILIT+WOERNER BUDOWLANA SP.Z o.o.
53-129 Wrocław, ul. Sudecka 98
2.
BERGER BAU POLSKA SP. Z o.o.
54-517 Wrocław, ul. Szczecińska 11
3.
Przedsiębiorstwo Robót Drogowo- Mostowych Sp. z o.o
ul. Oławska 26a, 49-300 Brzeg
4.
EUROVIA POLSKA S.A
Bielany Wrocławskie ul. Szwedzka 5, 55-040 Kobierzyce
5.
REMDRO S.A
Kamień, ul. Granitowa 10, 55-095 Mirków- lider
DUH- IMPEX Sp.z o.o., ul. Czajkowskiego 11-13, 51-171 Wrocław- partner
6.
GEMBIAK-MIKSTACKI spółka jawna
ul. Transportowa 3, 63-700 Krotoszyn
7.
POL-DRÓG OLESNICA S.A
56-400 Oleśnica, Cieśle 44
Dokument z dnia: 02.07.2009, 20:16 Dokument oglądany razy: 87 Przetarg zakończony i rozstrzygnięty Przetarg podlega Ustawie: tak |
Opublikował: Małgorzata Piętos Publikacja dnia: 02.07.2009, 20:16 Termin: 23.07.2009, 10:00 |