mapa strony   |   kontakt   |

Zakończone

ZDP-TZ-4701/21/PN/2010 - Wykonanie chodnika w miejscowości Komorów, dr. pow. nr 1495D, odc. 465 mb, gm. Syców

ZDP-TZ-4701/ 21 /PN/2010

Oleśnica, 2010-10-04


Oleśnica:

"Wykonanie chodnika w miejscowości Komorów, dr. pow. nr 1495D, odc. 465 mb, gm. Syców".


Numer ogłoszenia: 317970 - 2010; data zamieszczenia: 04.10.2010


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy , ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, tel. 071 3981667, 3993244.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie chodnika w miejscowości Komorów, dr. pow. nr 1495D, odc. 465 mb, gm. Syców..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

1.Opis przedmiotu zamówienia: Przyjęto następujące parametry projektowe chodnika: szerokość chodnika - 1,50 m, pochylenie - 1,5% w kierunku jezdni, długość remontowanego odcinka - 465,00 m, kostka betonowa grubości 8 cm Zatoka autobusowa: Kostka brukowa betonowa grubości 8 cm Podsypka cementowo - piaskowa 1:4 grubości 5 cm Podbudowa z kruszywa łamanego 0/63 mm grubości 23 cm Stan istniejący. Teren na którym projektuje się chodnik znajduje się w miejscowości Komorów gmina Syców i stanowi pobocze drogi powiatowej. Początek projektowanego chodnika znajduje za łukiem drogi powiatowej na wysokości posesji nr 24. Koniec zaś wpisuje się w ciąg drogi gminnej na wysokości skrzyżowania w km 0+465. Projekt wykonania remontu chodnika zakłada: wykonać roboty ziemne na długości 465 mb - koryto pod chodnik i zjazdy do posesji wraz z wyprofilowaniem skarpy za chodnikiem, utwardzić pas chodnika kostką betonową na odcinku 465 m z opornikiem w postaci obrzeża betonowego i krawężnika betonowego, w km 0+096 wykonać zatokę autobusową na podbudowie z kruszywa łamanego, regulację skrzynek zaworowych w ilości 6 szt.,wykonać nawierzchnię z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na zjazdach i chodniku, wykonanie kolektora deszczowego PVC 315 i 400 mm wraz ze studniami rewizyjnymi oraz kontrolnymi, wykonanie studni z nasadą wpustową i przykanalikami, ułożenie równolegle do kolektora deszczowego drenu PVC-U 150 mm odwadniającego w zasypce z piasku płukanego ma to umożliwić wpięcie istniejącej sieci drenarskiej. Przyjęto 14 wpięć na oczko. usunięcie 18 pni jesionów poprzez ferzowanie lub karczowanie (średnica pni od 50 do 100 cm). Przekrój normalny. Nawierzchnię chodnika tworzy: 1. istniejące podłoże gruntowe wg PN-S-02205, 2. podsypka piaskowa grubości 10 cm, 3. nawierzchnia chodnika z kostki brukowej betonowej gr. 8,0 cm na podsypce cementowo - piaskowej grubości 5 cm Nawierzchnię zjazdów tworzy: 1.istniejące podłoże gruntowe wg PN-S-02205, 2.podbudowa z kruszywa łamanego 0/63 mm gr. 23 cm wg PN-S-96013, 3.warstwa ścieralna gr. 8cm z kostki brukowej betonowej wibroprasowanej ułożonej na podsypce cementowo - piaskowej grubości 5 cm. Kostka na zjazdach i zatoce autobusowej koloru czerwonego Przyjęto nawierzchnię chodnika i zjazdów o jednostronnym nachyleniu 1,5% do krawężnika. Projektuje się zamknąć nawierzchnię chodnika obrzeżem betonowym 8x30 i krawężnik betonowy 15x30x100 cm Konstrukcja drogi: Projekt zakłada poszerzenie istniejącej drogi o 30 cm wraz wykonaniem podbudowy i nawierzchni ścieralnej z BA Odwodnienie. Odwodnienie nawierzchni chodnika zabezpiecza się poprzez nadanie odpowiednich spadków poprzecznych i podłużnych. Odwodnienie będzie następować poprzez wykonaną kanalizację deszczową oraz ułożenie drenu PVC-U w otulinie z geowłókniny. Ze względu na różnorodność występujących na rynku studni wpustowych (Wp1-12) jak również kontrolnych (St1-10) jak również rewizyjnych (Sd1-2) Projekt dopuszcza wykonanie studni jako systemowe z PP czy PVC lub monolityczne. Studnie rewizyjne Sd1 i Sd2 mogą być wykonane jako murowane z bloczków betonowych na zaprawie cementowej. Studnie Sd1, Sd2 i St8 połączone będą z istniejącymi przepustami rurami Wipro I o średnicy 60 cm. W przypadku studni Sd1 od strony przepustu po koroną drogi połączenie rury wylotowej a światłem istniejącego przepustu należ przemurować ścianką z bloczków betonowych na ławie betonowej. Technologia robót. Szczegółowo technologię robót przedstawiono w Szczegółowych specyfikacjach technicznych będących osobnym opracowaniem. Zabezpieczenie robót. Roboty drogowe należy oznakować zgodnie z projektem tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót drogowych który wykona Wykonawca robót. Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. Zakres robót. Prace obejmują wykonanie nawierzchni chodnika na odcinku 465,00 mb. Wykaz istniejących obiektów budowlanych. Na terenie projektowanej nawierzchni znajduje się infrastruktura podziemna - sieć wodociągowa, telefoniczna. Przewidywane zagrożenia. Prace prowadzone będą przy założeniu częściowego wyłączenia pasa drogowego z ruchu pojazdów. Istniejące zagospodarowanie nie stwarza zagrożenia bezpieczeństwa i zdrowia ludzi. Przy remoncie chodnika mogą wystąpić zagrożenia: przerwanie istniejących mediów, pojawienie się osób postronnych na terenie budowy. Wydzielenie placu budowy. Na czas budowy teren objęty robotami drogowymi należy wydzielić uniemożliwiając dostęp osób postronnych z oznakowaniem tablicami o zakazie wstępu na teren prowadzonych prac budowlanych. Sposób prowadzenia instruktażu pracowników. Przed każdorazowym rozpoczęciem nowego zakresu robót należy przeprowadzić szkolenie stanowiskowe z zakresu BHP uwzględniając specyfikę robót, zagrożenia i obowiązkowo stosować odpowiedni sprzęt i środki ochrony zależnie od roboty. - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik do SIWZ..


II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 06.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 3 000,00 zł,

słownie: trzy tysiące 00/100

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:

A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę - zał. do SIWZ, A.2) Dowód wniesienia wadium,

A.3) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - zał. do SIWZ,

A.4) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - zał. do SIWZ.

B. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust 1 Prawa zamówień publicznych Wykonawca składa następujące dokumenty:

B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 Ustawy PZP - wzór oświadczenia dot. osób fizycznych z którego Wykonawca może skorzystać stanowi załącznik do niniejszej SIWZ,

B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień - pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych.

C. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1) do 3) ustawy PZP, należy złożyć następujące dokumenty:

C.1) Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat licząc od dnia złożenia oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (np. referencje), tj. 1 zadanie odpowiadające rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - budowa chodnika, przy czym wartość zrealizowanego zamówienia powinna być nie mniejsza niż 70% zaoferowanej ceny ofertowej brutto. - zał. do SIWZ,

C.2) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, niezależnie od tego, czy są one zatrudnione bezpośrednio przez Wykonawcę, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, tj.: co najmniej 1 osoba na stanowisku Kierownika Budowy, posiadająca wykształcenie techniczne i uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz będący członkiem właściwej terytorialnie Izby Inżynierów Budownictwa. - zał. do SIWZ,

C.3) Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - zał. do SIWZ.

D. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:

D.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. D.2) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. D zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. D. E. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: E.1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. E.2) Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. A3, A4, B1, B2 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia lub do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu oraz zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. Pełnomocnictwo, z którego powinien wynikać zakres umocowania dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, należy dołączyć do oferty. - Jeżeli pełnomocnik w imieniu mocodawców podpisuje także oświadczenie wiedzy o spełnieniu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, w tym określone w art. 22 ust. 1 Ustawy PZP oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy PZP, udzielone pełnomocnictwo ma zawierać wyraźnie wyartykułowane umocowanie do złożenia oświadczeń w tym zakresie. F. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów: F.1) Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w pkt. C, D polega na zasobach innych podmiotów zobowiązany jest wykazać, że w stosunku do tych podmiotów brak jest podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia poprzez złożenie razem z ofertą dokumentów wymienionych w pkt. od B.1) do B.2) dotyczących każdego z tych podmiotów, o ile podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia. F.2) Dokumenty w niniejszym postępowaniu mogą być składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę - osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za- zgodność z oryginałem. F.3) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w pkt. F.1), kopie dokumentów dotyczących każdego z tych podmiotów winny być poświadczane za zgodność z oryginałem przez te podmioty. F.4) Oferta, składane dokumenty oraz oświadczenia podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy wymagają załączenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego. F.5) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. F.6) Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Istotne postanowienia zawiera projekt umowy - załącznik do SIWZ.

2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy mogą być dokonywane jedynie w formie pisemnej w postaci aneksu do umowy podpisanego przez obydwie strony, pod rygorem nieważności.

3. Dopuszcza się możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 3.1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy: a) zmiany przepisów powodujących konieczność innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia, b) zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, geologicznymi, archeologicznymi, w szczególności: b.1) klęski żywiołowe, b.2) niewypały, niewybuchy, b.3) wykopaliska archeologiczne, b.4) odmienne od przyjętych w dokumentacji warunki geologiczne (kategorie gruntu, kurzawka, itp.), b.5) warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, w szczególności: niedopuszczalne temperatury powietrza, wiatr uniemożliwiający pracę maszyn budowlanych, gwałtowne opady deszczu (oberwanie chmury), gradobicie , burze z wyładowaniami atmosferycznymi. c) zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności: c.1) przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy adm. decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., c.2) odmowa wydania przez organy adm. wymaganych decyzji, zezwoleń. 3.2. Zmiana sposobu spełniania świadczenia - zmiany technologiczne a w szczególności: a) pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, b) pojawienie się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonanych prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, c) konieczność zrealizowania robót przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych, technologicznych lub materiałów niż wskazane w dokumentacji, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem robót, d) konieczność zrealizowania robót przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa. 3.3 Pozostałe zmiany: a) zmiany stawki podatku VAT wynikającej z odrębnych przepisów, b) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy, c) inna niż wymienione -siła wyższa- (zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i do zapobieżenia) uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ i dokumentacją.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp-olesnica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica, Pokój nr 7 - I piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:

a) Miejsce i termin składania ofert:

Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie (opakowaniu) w siedzibie Zamawiającego, tj.: Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy

ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica, Pokój nr 3 – I piętro – Sekretariat

nie później niż dn. 19-10-2010r. do godz. 10:00

b) Miejsce i termin otwarcia ofert:

Otwarcie ofert nastąpi dnia 19-10-2010r , godz. 10.15 w siedzibie Zamawiającego, tj.:

Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy

ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica, Pokój nr 8 – I piętro sala konferencyjna


IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


____Grzegorz Zagórny______

Kierownik Zamawiającego

ZAŁĄCZNIKI


Uwagi:

Oleśnica , 2010-10-20

ZDP-TZ-4701/ 21 /PN/2010

ZAWIADOMIENIE

O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Nazwa zadania:

Wykonanie chodnika w miejscowości Komorów, dr. pow.

nr 1495D, odc. 465 mb, gm. Syców”.


1. Działając na podstawie art. 92 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:

PRZEDSIĘBIORSTWO

HANDLOWO- USŁUGOWE

Tomasz Oziębły

46-100 Namysłów, ul. Piłsudskiego 8

Uzasadnienie wyboru:

- spośród dwóch nieodrzuconych i niewykluczonych ofert wybrano ofertę z najkorzystniejszą ceną.:

Oferta nr 2- PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO- USŁUGOWE

Tomasz Oziębły, 46-100 Namysłów, ul. Piłsudskiego 8

- wybór najkorzystniejszej oferty tj. z najniższą ceną.

Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny.

W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:

Oferta nr 1:

ZAKŁAD UTRZYMANIA

I BUDOWY DRÓG

Bronisław Myszakowski

56-500 SYCÓW, ul. Matejki 26/2

Cena oferty brutto: 277 724,69 zł

Liczba pkt.: 71,44

Oferta nr 2:

PRZEDSIĘBIORSTWO

HANDLOWO- USŁUGOWE

Tomasz Oziębły

46-100 Namysłów, ul. Piłsudskiego 8

Cena oferty brutto: 198 394,42 zł

Liczba pkt.: 100

2. Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostały odrzucone ani wykluczone żadne oferty.

3. Umowa na w/w zadanie zostanie zawarta w Zarządzie Dróg Powiatowych w Oleśnicy, ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica, z zachowaniem terminów określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych.

Środki ochrony prawnej

Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g (tekst jednolity z 2010 r. Dz. U. Nr 113, poz. 759)

_____Grzegorz Zagórny____

Kierownik Zamawiającego

Otrzymują:

1.

ZAKŁAD UTRZYMANIA

I BUDOWY DRÓG

Bronisław Myszakowski

56-500 SYCÓW, ul. Matejki 26/2

2.

PRZEDSIĘBIORSTWO

HANDLOWO- USŁUGOWE

Tomasz Oziębły

46-100 Namysłów, ul. Piłsudskiego 8

Pokaż metryczkę tego dokumentu drukuj 
Dokument z dnia: 04.10.2010, 21:26
Dokument oglądany razy: 181
Przetarg zakończony i rozstrzygnięty
Przetarg podlega Ustawie: tak
Opublikował: Małgorzata Piętos
Publikacja dnia: 04.10.2010, 21:26
Termin: 19.10.2010, 10:00
 
Ukryj metryczkę tego dokumentu     drukuj 


bip.gov.pl