mapa strony   |   kontakt   |

Zakończone

ZDP-TZ-4701/27/PN/2011 - Wykonanie chodnika w m. Stradomia Wierzchnia dr. pow. nr 1499 D, odc. 220 mb, gm. Syców

Oleśnica: Wykonanie chodnika w m. Stradomia Wierzchnia dr. pow. nr 1499 D, odc. 220 mb, gm. Syców
Numer ogłoszenia: 312274 – 2011; data zamieszczenia: 29.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy , ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, tel. 071 3981667, 3993244.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie chodnika w m. Stradomia Wierzchnia dr. pow. nr 1499 D, odc. 220 mb, gm. Syców.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem inwestycji jest budowa chodnika wraz z odwodnieniem przy drodze powiatowej w miejscowości Stradomia Wierzchnia gmina Syców. Stan istniejący i przewidywane zmiany. Teren objęty opracowaniem to część działek nr 551/1; 551/2 i 432 będącą pasem drogowym drogi powiatowej. Ponadto znajdują się w nim następujące urządzenia: sieć energetyczna niskiego napięcia - nie przewiduje się zmian, sieć wodociągowa - nie przewiduje się zmian, sieć telefoniczna - nie przewiduje się zmian, sieć kanalizacji deszczowej - przewiduje się zakrycie istniejącego rowu poprzez montaż kolektora deszczowego. Zestawienia powierzchni: Powierzchnia zjazdów - 117,50m2, Powierzchnia chodników - 265,50m2, Powierzchnia plantowania - 403,75m2. Opis techniczny Dane ogólne. Opracowanie projektu nastąpiło na zlecenie Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy. Podstawę opracowania stanowiły: pomiary sytuacyjno-wysokościowe wykonane przez projektanta w terenie we własnym zakresie, mapa sytuacyjno-wysokościowa m. Stradomia Wierzchnia w skali 1:500, Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 roku w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie ( Dz. U. nr 43 z 14 maja 1999r.) Przyjęto następujące parametry projektowe chodnika: szerokość chodnika - 1,50 m, pochylenie - 2,0% w kierunku jezdni, długość projektowanego odcinka - 200,00 m. Stan istniejący. Teren na którym projektuje się chodnik znajduje się w miejscowości Stradomia Wierzchnia gmina Syców i stanowi pobocze drogi powiatowej. Początek projektowanego chodnika znajduje się w km 0+000 koniec zaś w km 0+200. Szczegóły przedstawia rys. nr 2. Projektuje się: przeciąć na długości krawężnika i ścieku przykrawężnikowego istniejącą masę asfaltową na gł. 6-10 cm, rozebrać konstrukcję jezdni szer. około 55 cm od krawędzi jezdni - po ułożeniu krawężnika uzupełnić podbudowę wraz z betonem asfaltowym przy krawężniku a po ułożeniu ścieku uzupełnić przestrzeń przy ścieku betonem plastycznym, wykonać roboty ziemne na długości 200 mb - koryto pod chodnik i zjazdy do posesji wraz z wyprofilowaniem skarpy za chodnikiem, utwardzić pas chodnika kostką betonową na odcinku 200,00 m z opornikiem w postaci obrzeża betonowego w ilości 305,10 mb, opornika betonowego 12x30 cm długości 23,00 mb i krawężnikiem betonowym 15x30 cm w ilości 96,00 mb, wykonać kolektor deszczowy z rur PP fi 315mm na odcinku 118,50 mb, wykonać 3 szt. studni fi 315 mm z tworzywa sztucznego, wykonać odwodnienie w postaci wpustów ulicznych z odprowadzeniem przykanalikami z rur PCV 160 mm do projektowanego kolektora deszczowego oraz przykanalików z rur PCV 160 mm do granic posesji oraz umocnić wlot i wylot kolektora kostką betonową i płytami ażurowymi na dł. 1,50 mb rowu, wykonać przepusty pod zjazdami o dł.5mb z rur betonowych VIPRO lub PCV o średnicy 40cm wraz ze ściankami czołowymi. Przekrój normalny. Nawierzchnię chodnika tworzy: istniejące podłoże gruntowe wg PN-S-02205, podbudowa z chudego betonu 5MPa gr. 10- cm wg PN-S-96013, nawierzchnia chodnika z kostki brukowej betonowej gr. 8,0 cm na podsypce cementowo-piaskowej. Nawierzchnię zjazdów tworzy: istniejące podłoże gruntowe wg PN-S-02205, podbudowa z chudego betonu 9 MPa gr. 15 cm wg PN-S-96013, warstwa ścieralna gr.8cm z kostki brukowej betonowej wibroprasowanej ułożonej na podsypce cementowo-piaskowej. Przyjęto nawierzchnię chodnika i zjazdów o jednostronnym nachyleniu 2,00% do krawężnika lub ścieku przykrawężnikowego. Projektuje się oprzeć nawierzchnię chodnika na całej swej długości o obrzeże chodnikowe 8x25 cm i krawężnik betonowy 15 x 30 x 100 cm. Nawierzchnię zjazdów projektuje się oprzeć o opornik betonowy 12x30 cm z jednej strony i krawężnik betonowy 15 x 30 x 100 cm z drugiej strony. Szczegóły przedstawia rys. nr 5 - Przekroje normalne i szczegóły konstrukcyjne. Odwodnienie. Odcinki kanalizacji deszczowej projektuje się z rur dwuściennych z polipropylenu (PP). Szczegółowa lokalizacja i średnice podano w tabeli - zestawienie studzienek i długości rur kanału. Projektuje się sieć kanalizacji deszczowej z rur strukturalnych lekkiej dwuściennej konstrukcji PP, z wewnętrzną ścianką gładką i profilowaną ścianką zewnętrzną, o sztywności obwodowej SN = 8 kN/m2, łączonych na uszczelki. Na kanalizacji deszczowej fi 315 mm projektuje się studnie włazowe z tworzywa sztucznego o średnicy fi 315 mm typu Wawin. Przykanaliki wpustów ulicznych projektuje się z rur PCV fi 160mm. Dno wykopu w którym układać się będzie kolektor deszczowy powinno być wyrównane, a kamienie i inne twarde elementy usunięte. W przypadku, gdy dno wykopu jest sztywne (np. grunty gliniaste), z niezagęszczonego piasku wysypywana jest podsypka grubości ok. 20 cm (gdy grunt rodzimy jest piaszczysty, to stosowanie podsypki nie jest potrzebne). Ściek oprowadza wody opadowe do projektowanych wpustów ulicznych. Na zjeździe w km 0+070 projektuje się wykonać przepust z rur VIPRO fi 400 mm lub PCV o długości 5,0 mb. Technologia robót. Szczegółowo technologię robót przedstawiono w Szczegółowych specyfikacjach technicznych będących osobnym opracowaniem. Zabezpieczenie robót. Roboty drogowe należy oznakować zgodnie z Instrukcją o oznakowaniu robót prowadzonych w pasie drogowym opracowując stosowny projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót drogowych. INFORMACJA O PLANIE BEZPIECZEŃSTWA I OCHRONY ZDROWIA Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r. Nr 120 poz. 1126). Uwaga: projektowany obiekt nie wymaga opracowania przez kierownika budowy szczegółowego planu BIOZ przed rozpoczęciem robót gdyż dla tego typu obiektu załączony BIOZ jest wystarczający. OPIS TECHNICZNY DO PROJEKTU BUDOWLANEGO KANALIZACJI SANITARNEJ Zakres opracowania i dane ogólne Opracowanie obejmuje projekt budowlany kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami (do granicy posesji). Zestawienie odcinków odcinek długość (m) średnica (mm) spadek (%) s1-t1 28,00 fi 250 PCV 0,4% t1-s2 34,00 fi 250 PCV 0,4% s2-s3 20,00 fi 250 PCV 0,4% s3-s4 67,00 fi 250 PCV 0,4% s4-t2 21,50 fi 250 PCV 0,4% t2-t3 15,00 fi 250 PCV 0,4% t3-t4 27,50 fi 250 PCV 0,4% t4-s5 12,00 fi 250 PCV 0,4% s5-s6 29,50 fi 250 PCV 0,4% s6-t5 2,50 fi 250 PCV 0,4% t5-s7 11,00 fi 250 PCV 0,4% s7-s8 6,00 fi 250 PCV 0,4% s8-t6 11,00 fi 250 PCV 0,4% t6-t7 18,00 fi 250 PCV 0,4% t7-t8 16,00 fi 250 PCV 0,4% t8-t9 20,00 fi 250 PCV 0,4% t9-s9 11,50 fi 250 PCV 0,4% Zestawienie odcinków pomiędzy studniami odcinek długość (m) średnica (mm) spadek (%) s1-s1 62,00 fi 250 PCV 0,4% s2-s3 20,00 fi 250 PCV 0,4% s3-s4 67,00 fi 250 PCV 0,4% s4-s5 76,00 fi 250 PCV 0,4% s5-s6 29,50 fi 250 PCV 0,4% s6-s7 13,50 fi 250 PCV 0,4% s7-s8 6,00 fi 250 PCV 0,4% s8-s5 76,50 fi 250 PCV 0,4% Sieć kanalizacji sanitarnej Opis sieci i przyłączy kanalizacyjnych W związku z projektowaniem wzdłuż drogi powiatowej 1499 (od przejazdu kolejowego do granicy z gminą Dziadowa Kłoda) chodnika projektuje się kanalizację sanitarna wraz z przyłączami (do granicy posesji). Zgodnie z warunkami technicznymi zaprojektowano sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej rur PCV-U Wavin Metalplast oraz kanalizację tłoczną z rur f 90 PE. Do granic posesji projektuje się przyłącza kanalizacyjne f 160 PCV; końce przyłączy należy zaślepić. Wykopy Projektuje się wykopy liniowe o ścianach pionowych umocnione. Podsypka Rury należy układać na wcześniej przygotowanym podłożu. Materiał na podsypkę musi spełniać następujące wymagania: nie powinny w nim występować cząstki w wymiarach powyżej 20 mm, materiał nie może być zmrożony, nie może zawierać ostrych kamieni. Podsypkę należy wykonać w taki sposób, żeby jej górna powierzchnia była zgodna z projektowanym spadkiem rurociągu. Warstwa sypkiego materiału podsypki o grubości 10 cm powinna zostać niezagęszczona w celu swobodnego i lepszego ułożenia rur i połączeń kielichowych. Układanie i montaż rurociągu Rury należy układać z zachowaniem linii i spadków określonych w projekcie. Przed wykonaniem połączenia wewnętrzna powierzchnię kielicha należy oczyścić ze wszystkich nieczystości. Tak przygotowaną powierzchnie należy posmarować trwałym środkiem poślizgowym. Następnie na przygotowany bosy koniec rury należy ułożyć uszczelkę (pomiędzy pierwszym a drugim karbem rury). Mając tak przygotowany bosy koniec i kielich należy wykonać połączenie. Obsypka rurociągu Obsypkę materiałem sypkim należy wykonywać warstwami nie grubszymi jak 30 cm. Pierwsza warstwa nie powinna przekraczać połowy średnicy rury. Wysokość obsypki nie powinna przekraczać 50 cm powyżej wierzchu rury i nie mniej niż 20 cm po zagęszczeniu gruntu. Zasypka Pozostałą część wypełnienia można wykonać za pomocą gruntu rodzimego pozbawionego dużych kamieni. Studnie Na sieci zaprojektowano studzienki połączeniowe i rewizyjne. Zaprojektowano 9 studzienek systemowych, niewłazowych o średnicy 425 mm. Do studzienek dobrano włazy kanałowe kl.B125 żeliwne. W celu podłączenia budynków na sieci projektuje się trójniki. Kolizje Występują skrzyżowania z istniejącym kablem telekomunikacyjnym, istniejącą siecią wodociągową i z projektowaną kanalizacją deszczową oraz kanalizacją tłoczną. Wszystkie kolizje są zaznaczone na profilu podłużnym sieci oraz na planie sytuacyjnym. Jeśli podczas wykonywania robót wykonawca stwierdzi inne rzędne niż założono w projekcie kolizje należy rozwiązać indywidualnie w ramach nadzoru inwestorskiego lub zwrócić się do projektanta. Kanalizacja tłoczna Ze względu na to, że w chwili obecnej nie ma możliwości grawitacyjnego odprowadzenia ścieków ze studni s1, projektuje się rurociąg tłoczny. Ścieki będą przepompowywane od studni s1 w kierunku przeciwnym niż spływ grawitacyjny. Zgodnie z warunkami technicznymi projektuje się kanalizacje tłoczną f 90 PE. Przepompownia ścieków nie wchodzi w zakres opracowania. Opis sieci Zgodnie z warunkami technicznymi włączenia zaprojektowano kanalizacje tłoczną fi 90 z rur PEHD SDR 11 PN 10. Wykopy Minimalna szerokość wykopów powinna wynosić 0,80 m. Dno wykopu Należy dokładnie oczyścić z kamieni, korzeni i innych części stałych oraz zniwelować. Roboty ziemne należy wykonać zgodnie z BN-83/8836-02. Przewody podziemne. Roboty ziemne. Wymagania i badania przy odbiorze. Podsypka Po przygotowaniu dna należy wykonać podsypkę grubości min. 10 cm. Materiał na podsypkę nie powinien zawierać: zawierać cząstek o wymiarach powyżej, zawierać ostrych kamieni lub innych przedmiotów, materiał nie może być zmrożony Poziom podłoża musi być tak wykonany, by rurociąg mógł być układany bezpośrednio na nim. Montaż rurociągu Połączenia należy wykonać stosując metodę zgrzewania elektrooporowego. Zasypywanie rurociągu Obsypka rurociągu musi być wykonana bezpośrednio po ułożeniu rur w wykopie. Obsypka powinna zapewnić rurze podparcie ze wszystkich stron. Szczególną uwagę należy zwrócić na zagęszczenie gruntu wokół kształtek. Materiał na obsypkę musi spełniać te same wymagania co materiał do wykonania podłoża. Osypka musi być prowadzona do uzyskania 0,30 m powyżej powierzchni rury. Następnie należy wykonać zasypkę wykopu, która powinna spełniać wymagania struktury gruntu nad rurociągiem. Wymagany stopień zagęszczenia gruntu wynosi 85% zmodyfikowanej wartości Proctora. Kolizje Wszystkie skrzyżowania są zaznaczone na planie sytuacyjnym i profilu sieci. Uwagi końcowe Wytyczenie trasy i inwentaryzacje sieci i przyłączy należy zlecić uprawnionemu geodecie. Szkic geodezyjny należy dołączyć do protokółów odbioru. Podczas wykonywania robót należy zachować szczególną ostrożność w okolicach kolizji z ułożonymi w ulicy sieciami. Roboty należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 14 grudnia w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 15, z 1999r poz. 140). - Roboty budowlane, muszą zostać wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami. Warunki wykonania i odbioru robót określa SZCZEGÓŁOWA SPECYFIKACJA TECHNICZNA – zał. do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1, 45.23.24.00-6, 45.33.24.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: wadium w wysokości 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy zł 00/100)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych wraz z oświadczeniem, że nie podlega wykluczeniu

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności i dopuszczalne są w następujących sytuacjach: 1.1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy: a) zmiany przepisów powodujących konieczność innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia, b) zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, geologicznymi, archeologicznymi, w szczególności: 1) klęski żywiołowej, 2) niewypały, niewybuchy, 3) wykopaliska archeologiczne, 4) odmienne od przyjętych w dokumentacji warunki geologiczne (kategorie gruntu, kurzawka, itp.), 5) warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, w szczególności: niedopuszczalne temperatury powietrza, wiatr uniemożliwiający pracę maszyn budowlanych, gwałtowne opady deszczu (oberwanie chmury), gradobicie, burze z wyładowaniami atmosferycznymi. c) zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności: 1) przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy adm. decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., 2) odmowa wydania przez organy adm. wymaganych decyzji, zezwoleń. 2. Zmiana sposobu spełniania świadczenia – zmiany technologiczne a w szczególności: a) pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, b) pojawienie się nowszej technologi wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na zaoszczędzeniu czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonanych prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, c) konieczność zrealizowania robót przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych / technologicznych lub materiałów niż wskazane w dokumentacji, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem robót, d) konieczność zrealizowania robót przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa. 3. Wystąpienia omyłek pisarskich i rachunkowych. 4. Zmiany formy organizacyjnej Wykonawcy (przekształcenie itp.). 5. Zmiany ubezpieczenia OC Wykonawcy. 6. Zmiany osób nadzorujących wykonanie przedmiotu umowy. 7. Zmiany wynikające z konieczności poprawienia omyłek i błędów projektanta inwestycji. 8. Zmiana stawki podatku VAT wynikająca z odrębnych przepisów.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zdp-olesnica.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy przy ul. Wojska Polskiego 52 c, 56-400 Oleśnica, pokój nr 7 – I piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy przy ul. Wojska Polskiego 52 c, 56-400 Oleśnica, pokój nr 3 – I piętro – Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

_____Grzegorz Zagórny_____

Kierownik Zamawiającego

ZAŁĄCZNIKI


Uwagi:

Numer sprawy: ZDP-TZ-4701/ 27 /PN/2011

Oleśnica, 2011-10-14



ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

Numer ogłoszenia: 312274 – 2011; data zamieszczenia: 29.09.2011

Numer sprawy: ZDP-TZ-4701/ 27 /PN/2011


Zamawiający informuje o unieważnieniu przedmiotowego postępowania pn.:

Wykonanie chodnika w m. Stradomia Wierzchnia dr. pow.

nr 1499 D, odc. 220 mb, gm. Syców”

Uzasadnienie prawne- art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp- Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkożystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.

Uzasadnienie faktyczne - w pzedmiotowym postępowaniu wpłynęła tylko jedna oferta, której cena pzewyższa kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Środki ochrony prawnej

Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo

zamówień publicznych (tekst tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 ze zm.)– dział VI "Środki ochrony prawnej".

_____Grzegorz Zagórny_____

Kierownik Zamawiającego

Pokaż metryczkę tego dokumentu drukuj 
Dokument z dnia: 29.09.2011, 14:22
Dokument oglądany razy: 169
Przetarg zakończony - unieważniony
Przetarg podlega Ustawie: tak
Opublikował: Irmina Grudzień-Piątek
Publikacja dnia: 29.09.2011, 14:22
Termin: 13.10.2011, 10:00
 
Ukryj metryczkę tego dokumentu     drukuj 


bip.gov.pl