mapa strony   |   kontakt   |

Zakończone

ZDP-TZ-4701/42/PN/2012 - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i wojewódzkich w okresie od 01-01-2013 do 30-04-2015 przez Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy z podziałem na 2 zadania

Numer sprawy: ZDP-TZ-4701/ 42 /PN/2012

Oleśnica: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i wojewódzkich w okresie od 01-01-2013 do 30-04-2015 przez Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy z podziałem na 2 zadania
Numer ogłoszenia: 461542 – 2012; data zamieszczenia: 20.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy , ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, tel. 071 3981667, 3993244.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i wojewódzkich w okresie od 01-01-2013 do 30-04-2015 przez Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy z podziałem na 2 zadania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych i wojewódzkich w okresie od 01-01-2013 do 30-04-2015 przez Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy z podziałem na 2 zadania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ na stronie internetowej Zamawiającego.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium: Dla zadania nr 1 w wysokości 1.700,00 zł (słownie jeden tysiąc siedemset złotych). Dla zadania nr 2 w wysokości 5.700,00 zł (słownie: pięć tysięcy siedemset złotych).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy do oferty należy dołączyć: a. oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 ustawy – zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. b. wykaz narzędzi i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami – wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ. c. wykaz osoby / osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia – załącznik nr 4 do SIWZ. d. oświadczenie, że osoba / osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia jeżeli ustawy nakładają posiadanie takich uprawnień - załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku przedstawienia wykazu osoby / osób którymi będzie dysponował Wykonawca zobowiązany jest wtedy udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych osób / podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy do oferty należy dołączyć: a. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 2. b. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 Ustawy PZP, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 Ustawy PZP – zgodnie z załącznikiem nr 2A. Oświadczenie musi zawierać informacje zgodne z aktualnym wpisem do ewidencji działalności gospodarczej (wzór przykładowo wypełnionego oświadczenia znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego http://zdp-olesnica.pl w zakładce Przetargi – PRZETARGI – WZORY DOKUMENTÓW). Wypełniony formularz oferty (wg wzoru załącznika nr 1 do SIWZ), Dowód wpłaty wadium, w przypadku wpłaty pieniężnej potwierdzenie wpłaty – dokument, potwierdzający wpłatę przelewem środków finansowych na konto Zamawiającego, w przypadku pozostałych form wniesienia wadium oryginał dokumentu należy złożyć w sekretariacie Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy, ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica, Pokój nr 3 – I piętro zaś do oferty dołączyć kopię dokumentu. Jeśli Wykonawca prześle ofertę pocztą winien kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty, natomiast oryginał umieścić w oznaczonej kopercie oryginał dowodu wniesienia wadium.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Umowa może być zmieniona w stosunku do złożonej oferty i na niżej wymienionych warunkach: 1) w stosunku do terminu realizacji przedmiotu umowy: a. zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, geologicznymi. 2) w stosunku do osób: a. zmiany osób reprezentujących w przypadku zmian organizacyjnych, b. zmiany osób realizujących zadania pod warunkiem, że osoby te będą spełniały wymagania określone w SIWZ. 3) inne a. w przypadku urzędowej zmiany stawki VAT, b. w przypadku rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy, c. w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego (np. gdy obniży to koszty usługi albo skróci czas realizacji). 2. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 3. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno – organizacyjną Umowy (np. zmiana numeru rachunku bankowego, zmiana dokumentów potwierdzających uregulowanie płatności wobec podwykonawców); 2) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami, zmiana osób do nadzorowania. 4. Wszelkie zmiany do niniejszej umowy wymagają zgody Zamawiającego oraz pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej w postaci aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zdp-olesnica.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy przy ul. Wojska Polskiego 52 c 56-400 Oleśnica, pokój nr 7 – I piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy przy ul. Wojska Polskiego 52 c 56-400 Oleśnica, pokój nr 3 – I piętro – Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I – INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i wojewódzkich w okresie od 01-01-2013 do 30-04-2015 przez Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy z podziałem na 2 zadania – Zadanie nr 1.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i wojewódzkich w okresie od 01-01-2013 do 30-04-2015 przez Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy z podziałem na 2 zadania – Zadanie nr 2.

Sporządziła: I. Grudzień

___Grzegorz Zagórny___

Kierownik Zamawiającego

ZAŁĄCZNIKI


Uwagi:

Nr Sprawy ZDP-TZ-4701/ 42 /PN/2012

OGŁOSZENIE

o unieważnieniu postępowania

dotyczy: przetargu nieograniczonego na zimowe utrzymanie dróg powiatowych i wojewódzkich w okresie od 01-01-2013 do 30-04-2015 przez Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy z podziałem na 2 zadania.

CPV – 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2

dotyczy zadania Nr 1

Zamawiający Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy ul. Wojska Polskiego 52 c; 56-400 Oleśnica, zawiadamia że postępowanie na w/w zadanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zmianami).

Uzasadnienie:

W postępowaniu na zadanie nr 1 nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

dotyczy zadania Nr 2

Zamawiający Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy ul. Wojska Polskiego 52 c; 56-400 Oleśnica, zawiadamia że postępowanie na w/w zadanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 i 4 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zmianami).

Uzasadnienie:

W postępowaniu na zadanie nr 2 nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu oraz oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

____Grzegorz Zagórny____

Kierownik Zamawiającego


Oleśnica, dnia 28 listopada 2012 r.


Przygotowała: I. Grudzień

Pokaż metryczkę tego dokumentu drukuj 
Dokument z dnia: 20.11.2012, 14:47
Dokument oglądany razy: 131
Przetarg zakończony - unieważniony
Przetarg podlega Ustawie: tak
Opublikował: Irmina Grudzień
Publikacja dnia: 20.11.2012, 14:47
Termin: 27.11.2012, 10:00
 
Ukryj metryczkę tego dokumentu     drukuj 


bip.gov.pl