Zakończone
ZDP - TZ-4701/24/PN/ZP/2009 - Przebudowa zjazdów ,parkingów i chodników na drodze powiatowej nr 1513D w Oleśnicy, ul. Lotnicza, dł 641 mb. Etap I
Oleśnica: „Przebudowa zjazdów ,parkingów i chodników na drodze powiatowej nr 1513D w Oleśnicy, ul. Lotnicza, dł 641 mb. Etap I”.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
nr ogłoszenia w BZP:309882 - 2009
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy, ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, tel. 071 3981667, 3993244.
-
Adres strony internetowej zamawiającego: http://zdp-olesnica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Przebudowa zjazdów ,parkingów i chodników na drodze powiatowej nr 1513D w Oleśnicy, ul. Lotnicza, dł 641 mb. Etap I”.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty polegające na przebudowie zjazdów, parkingów i chodników na drodze powiatowej nr 1513 D w Oleśnicy, ul. Lotnicza, dł. 641 mb. – Etap I.
Teren objęty opracowaniem to część działki nr 30.188 będący pasem drogowym drogi powiatowej o powierzchni zagospodarowania 2662,01 m2.
Zestawienie powierzchni:
- Powierzchnia parkingów i zjazdów – 1250,13 m2,
- Powierzchnia chodników – 1411,88 m2
Ponadto znajdują się w nim następujące urządzenia:
-
sieć energetyczna niskiego napięcia – nie przewiduje się zmian,
-
sieć wodociągowa – nie przewiduje się zmian,
-
sieć telefoniczna – nie przewiduje się zmian,
-
sieć gazowa – nie przewiduje się zmian,
-
oświetlenie uliczne – nie przewiduje się zmian,
-
sieć kanalizacji ściekowej – nie przewiduje się zmian,
-
sieć kanalizacji deszczowej – wpusty uliczne projektuje się podłączyć do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej.
Stan istniejący – Ulica Lotnicza jest drogą powiatową we władaniu Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy. Ulica posiada obustronne chodniki w części z płyt betonowych, które są zużyte i nadają się do wymiany oraz w części z kostki brukowej betonowej w stanie dobrym.
Rozwiązania projektowe – chodnik:
Projektuje się wymianę chodnika łącznie z wymianą zjazdów, krawężnika i obrzeży:
-
po stronie lewej: w km od 0+000 do 0+133 (skrzyżowanie z ul. Na Podkowie), oraz od 0+470 (skrzyżowanie z ul. Reymonta) do 0+641;
-
po stronie prawej: w km od 0+000 do 0+117 oraz od 0+207 do 0+462 (łącznie ze zjazdem na posesje nr 24).
Chodniki, zjazdy na posesje, parking i włączenia w ulice boczne o nawierzchni z kostki brukowej betonowej w stanie dobrym.
Projektuje się rozbiórkę w/w nawierzchni łącznie z krawężnikiem i ponowne ułożenie na skorygowanej wysokości (materiał z odzysku):
-
chodniki i zjazdy na posesje po stronie lewej w km od 0+133 do 0+462;
-
chodniki i zjazdy na posesje po stronie prawej w km od 0+117 do 0+207 oraz od 0+462 do 0+641;
-
włączenie w ul. Żwirki i Wigury w km 0+107 strona prawa oraz włączenie w ulicę boczną w km 0+288 strona prawa;
-
parking w km od 0+219,50 do 0+272 strona prawa (kostka betonowa do ponownego wbudowania, krawężniki do wymiany na nowe).
Parking przed sklepem: Projektuje się wymianę nawierzchni i krawężników na parkingu w km 0+099 strona lewa.
Przekroje normalne – chodnik:
Nawierzchnię chodnika tworzy:
-
istniejące podłoże gruntowe wg PN-S-02205,
-
podbudowa z chudego betonu 5 MPa gr. 10 cm wg PN-S-96013,
-
nawierzchnia chodnika z kostki brukowej betonowej gr. 8,0 cm.
Nawierzchnię parkingu i zjazdów tworzy:
-
istniejące podłoże gruntowe wg PN-S-02205,
-
podbudowa z chudego betonu 9 MPa gr. 15 cm wg PN-S-96013,
-
warstwa ścieralna gr. 8,0 cm z kostki brukowej betonowej wibroprasowanej ułożonej na podsypce cem. – piask. gr. 3,0 cm.
Przyjęto nawierzchnię chodnika o jednostronnym nachyleniu 2,0 % do krawężnika. Projektuje się oprzeć nawierzchnię chodnika na całej swej długości o obrzeże betonowe 7x25 cm z jednej strony i krawężnik betonowy 15x30x100 cm z drugiej strony.
W zakresie prac znajdują się w szczególności:
-
Roboty przygotowawcze
-
Roboty rozbiórkowe
-
Krawężniki i obrzeża
-
Regulacja zjazdów, parkingu oraz zjazdów do posesji z kostki z odzysku
-
Zjazdy do posesji oraz parking przy sklepie – kostka nowa
-
Regulacja chodników z kostki z odzysku
-
Chodniki
-
Roboty pomiarowe
-
Roboty inne
Niweletę chodnika należy dowiązać do projektowanej niwelety ulicy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera : -Szczegółowa specyfikacja techniczna,
Przedmiar robót – załącznik nr 6 do SIWZ
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: do 30.11.2009r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 5 000 zł , słownie: pięć tysięcy złotych.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:
1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:
2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4.
2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:
3.1 jest niezgodną z ustawą
3.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych.
3.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
3.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
3.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
3.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny
3.7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych
3.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą
5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego – spełnia/niespełna.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
A.1) formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę -załącznik
nr 1 do siwz ,
A.2) Wzór umowy - załącznik nr 5 do siwz;
A.3) dowód wniesienia wadium
B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty:
B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
B.2) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne
zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia
osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
B.3) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
B.4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych- załącznik nr 2 do siwz
C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:
C.1) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie ( np. referencje) -tj. co najmniej 1 zadanie o podobnym charakterze ( budowa , przebudowa lub remont chodników) , przy czym wartość zrealizowanego zamówienia powinna być nie mniejsza niż 50% zaoferowanej ceny ofertowej brutto z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających przez poprzednich zamawiających,że roboty zostały wykonane należycie – załącznik nr 3 do SIWZ;
C.2) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności lub pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie tym wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. tj. co najmniej jedna osoba o kwalifikacjach w zakresie branży drogowej- załącznik nr 4 do siwz .
C.3) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia– aktualna kopia uprawnień drogowych z aktualną kopią zaświadczenia zrzeszonego we właściwej Izbie Zawodowej.
D.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:
D.1) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
E. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
E.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1), B.3), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
E.2) Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. B.2) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. „E" zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. „E".
F. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej:
F.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
- Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. B dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie
G. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów
G.1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".
G.2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zdp-olesnica.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy Ul. Wojska Polskiego 52 c 56-400 Oleśnica http://zdp-olesnica.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica Pokój nr 3- I piętro- Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
Józef Kuźma
_______________________________
Podpis Zamawiającego
Uwagi:
Numer sprawy ZDP-TZ/4701/ 24 /PN/2009
Oleśnica, 2009-10-07
wszyscy oferenci
ZAWIADOMIENIE (OGŁOSZENIE)
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Nazwa zadania:
„Przebudowa zjazdów, parkingów i chodników na drodze powiatowej nr 1513 D w Oleśnicy, ul. Lotnicza, dł. 641 mb. Etap I”.
1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:
ZAKŁAD WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI
inż. Piotr Schabikowski
56-400 Sokołowice 109
Uzasadnienie faktyczne: Spośród czterech nieodrzuconych i niewykluczonych ofert wybrano ofertę z najniższą ceną
Uzasadnienie prawne: art. 91 ust.1 - wybór najkorzystniejszej oferty tj. z najniższą ceną
Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 15.10.2009r.
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny
W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:
Lp.: 1
Nazwa wykonawcy: BUDOWNICTWO DROGOWE I OGÓLNE „BUDO – SAG” – GMEREK
Adres Wykonawcy: 63-500 Ostrzeszów, ul. T. Kościuszki 19b
Cena oferty brutto: 383 924,26 zł
Liczba pkt.: 83,09
Lp.: 2
Nazwa wykonawcy: ZAKŁAD UTRZYMANIA I BUDOWY DRÓG, Bronisław Myszakowski
Adres Wykonawcy: 56-500 Syców, ul. Matejki 26/2
Cena oferty brutto: 366 610,00 zł
Liczba pkt.: 87,01
Lp.: 3
Nazwa wykonawcy: ZAKŁAD WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI, inż. Piotr Schabikowski
Adres Wykonawcy: 56-400 Sokołowice 109
Cena oferty brutto: 319 000,00 zł
Liczba pkt.: 100
Lp.: 4
Nazwa wykonawcy: ZAKŁAD ROBÓT DROGOWYCH Zbigniew Rapp
Adres Wykonawcy: 55-106 Czeszów, ul. Zielona 4
Cena oferty brutto: 508 130,00 zł
Liczba pkt.: 62,78
-
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2 i 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje że w postępowaniu nie zostały odrzucone ani wykluczone żadne oferty.
Środki ochrony prawnej
Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) - dział VI "Środki ochrony prawnej".
Wobec czynności podjętych przez zamawiającego w toku postępowania oraz w przypadku zaniechania przez zamawiającego czynności, do której jest obowiązany na podstawie ustawy, można wnieść protest do zamawiającego
Protest wnosi się w terminie 7 dni od dnia, w którym powzięto lub można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
_____Grzegorz Zagórny_______
Zastępca Dyrektora
Zarządu Dróg Powiatowych
w Oleśnicy
Otrzymują:
1.
BUDOWNICTWO DROGOWE I OGÓLNE „BUDO – SAG” – GMEREK
63-500 Ostrzeszów, ul. T. Kościuszki 19b
2.
ZAKŁAD UTRZYMANIA I BUDOWY DRÓG, Bronisław Myszakowski
56-500 Syców, ul. Matejki 26/2
3.
ZAKŁAD WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI, inż. Piotr Schabikowski
56-400 Sokołowice 109
4.
ZAKŁAD ROBÓT DROGOWYCH Zbigniew Rapp
55-106 Czeszów, ul. Zielona 4
Dokument z dnia: 08.09.2009, 14:06 Dokument oglądany razy: 195 Przetarg zakończony i rozstrzygnięty Przetarg podlega Ustawie: tak |
Opublikował: Małgorzata Piętos Publikacja dnia: 08.09.2009, 14:06 Termin: 30.09.2009, 10:00 |