mapa strony   |   kontakt   |

Zakończone

ZDP-TZ/4701/ 19 /PN/2009 - ?Wykonanie nakładki bitumicznej na drodze powiatowej nr 1460 D w miejscowości Lipka, gm. Dziadowa Kłoda, odc. 550 mb.?

Numer sprawy ZDP-TZ/4701/ 19 /PN/2009

Oleśnica 16.07.2009r

Oleśnica: Wykonanie nakładki bitumicznej na drodze powiatowej nr 1460 D w miejscowości Lipka, gm. Dziadowa Kłoda, odc. 550 mb.

- roboty budowlane

nr ogłoszenia w BZP:241298 . - 2009

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy, ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, tel. 071 3981667, 3993244.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie nakładki bitumicznej na drodze powiatowej nr 1460 D w miejscowości Lipka, gm. Dziadowa Kłoda, odc. 550 mb.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

1.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

2. Opis przedmiotu zamówienia:

Wykonanie nakładki bitumicznej na drodze powiatowej nr 1460 D w miejscowości Lipka, gm. Dziadowa Kłoda, odc. 550 mb obejmuje:

  1. rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno- bitumicznych o gr. 3 cm- mechaniczne frezowanie nawierzchni na całej szerokości jezdni- 3300 m2;

  2. nawierzchnie z mieszanek mineralno- bitumicznych asfaltowych o grubości-4 cm (warstwa wiążąca);

  3. skropienie asfaltem nawierzchni drogowych 0,5 kg/m2 - 3300 m2;

  4. nawierzchnie z mieszanek mineralno- bitumicznych asfaltowych o grubości-4 cm (warstwa ścieralna);

  5. regulacja pionowa studzienek dla kratek ściekowych ulicznych- 7 szt.

Opis przedmiotu zamówienia – zał. nr 5 do siwz, zawiera:

  1. przedmiar robót

  2. SST

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:

Termin wykonania:1 miesiąc od podpisania umowy .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium .Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 4 000,00 zł słownie: cztery tysiące 00/100.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.

1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:

2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4.

2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.

3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:

3.1 jest niezgodną z ustawą

3.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych.

3.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji

3.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,

3.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

3.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny

3.7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych

3.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,

4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą

5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia- niespełna.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

F. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej:

F.1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy

- w tym przypadku żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 ustawy Pzp, natomiast warunki określone w pkt VI A, C, D, E muszą spełniać łącznie.

Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.

Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Pełnomocnictwo takie powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem.

Wspólnicy ponoszą solidną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określona w art. 366 Kodeksu cywilnego.

G. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów

G.1) Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".

G.2) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1)  Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zdp-olesnica.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy Ul. Wojska Polskiego 52 c 56-400 Oleśnica http://zdp-olesnica.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica Pokój nr 3- I piętro- Sekretariat.

IV.3.5) Termin otwarcia ofert nastąpi: 07.08.2009 godzina 10:15, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica Pokój nr 8- I piętro- Świetlica.

IV.3.6) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.7) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIKI

________Józef Kuźma_______

Podpis Dyrektora


Uwagi:

Numer sprawy ZDP-TZ/4701/ 19 /PN/2009 Oleśnica, 2009.08.12

wszyscy oferenci

ZAWIADOMIENIE (OGŁOSZENIE)

O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

Nazwa zadania:

Wykonanie nakładki bitumicznej na drodze powiatowej nr 1460 D w miejscowości Lipka, gm. Dziadowa Kłoda, odc. 550 mb.”

1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:

Gembiak- Mikstacki Sp.j

ul. Transportowa 3

Krotoszyn 63-700

Uzasadnienie faktyczne: Spośród czterech nieodrzuconych i niewykluczonych ofert wybrano ofertę z najniższą ceną

Uzasadnienie prawne: art. 91 ust.1- wybór najkorzystniejszej oferty tj. z najniższa ceną

Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 21-08-2009r.

Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny

W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:

Lp.: 1

Nazwa wykonawcy: PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO- MOSTOWYCH S.A

Adres Wykonawcy: ul. Składowa 2, 63-500 Ostrzeszów

Cena oferty brutto: 200 213,94 zł

Liczba pkt. w kryterium cena: 93,35

Lp.: 2

Nazwa wykonawcy: REMDRO S.A

Adres Wykonawcy: ul. Granitowa 10,Kamień, 55-095 Mirków

Cena oferty brutto: 245 937,58 zł

Liczba pkt. w kryterium cena: 75,99

Lp.: 3

Nazwa wykonawcy: POL- DRÓG OLEŚNICA S.A

Adres Wykonawcy: Cieśle 44, 56-400 Oleśnica

Cena oferty brutto: 214 915,20

Liczba pkt. w kryterium cena: 86,96

Lp.: 4

Nazwa wykonawcy: GEMBIAK- MIKSTACKI spółka jawna

Adres Wykonawcy: ul. Transportowa3 , 63- 700 Krotoszyn

Cena oferty brutto: 186 893,63

Liczba pkt. w kryterium cena: 100

Środki ochrony prawnej

Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) - dział VI "Środki ochrony prawnej".

Wobec czynności podjętych przez zamawiającego w toku postępowania oraz w przypadku zaniechania przez zamawiającego czynności, do której jest obowiązany na podstawie ustawy, można wnieść protest do zamawiającego

Protest wnosi się w terminie 7 dni od dnia, w którym powzięto lub można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.

_______Grzegorz Zagórny______

Z-ca Dyrektora

Zarządu Dróg Powiatowych

Otrzymują:

1.

PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO- MOSTOWYCH S.A

ul. Składowa 2, 63-500 Ostrzeszów

    2.

    REMDRO S.A

    ul. Granitowa 10,Kamień, 55-095 Mirków

    3.

POL- DRÓG OLEŚNICA S.A

Cieśle 44, 56-400 Oleśnica

4.

GEMBIAK- MIKSTACKI spółka jawna

ul. Transportowa3 , 63- 700 Krotoszyn

Pokaż metryczkę tego dokumentu drukuj 
Dokument z dnia: 16.07.2009, 13:40
Dokument oglądany razy: 72
Przetarg zakończony i rozstrzygnięty
Przetarg podlega Ustawie: tak
Opublikował: Małgorzata Piętos
Publikacja dnia: 16.07.2009, 13:40
Termin: 07.08.2009, 10:00
 
Ukryj metryczkę tego dokumentu     drukuj 


bip.gov.pl