mapa strony   |   kontakt   |

Zakończone

ZDP-DT.272.181.2018.IG - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i wojewódzkich w sezonie zimowym 2018/2019 przez Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy

Oleśnica, dnia 07.11.2018 r.

ZDP-DT.1430.92.2018.IG

Ogłoszenie nr 500266611-N-2018 z dnia 07-11-2018 r.

Oleśnica: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i wojewódzkich w sezonie zimowym 2018/2019

przez Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy

OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej nie

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej nie

Informacje dodatkowe:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy, Krajowy numer identyfikacyjny 93196321000000, ul. Wojska Polskiego, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 071 3981667, 3993244, e-mail zdp@zdp-olesnica.pl, faks. Adres strony internetowej (url): zdp-olesnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i wojewódzkich w sezonie zimowym 2018/2019 przez Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy

Numer referencyjny ZDP-DT.272.181.2018.IG

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego

II.2) Rodzaj zamówienia Usługi

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:

Zamówienie podzielone jest na części: Tak

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: 2

II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań): Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. „Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i wojewódzkich w sezonie zimowym 2018/2019 przez Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy”. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9 – Usługi odśnieżania, 90.63.00.00-2 – Usługi usuwania oblodzeń. 2. Zakres przedmiotu zamówienia do wykonania obejmuje świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych i wojewódzkich przez Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy na terenie powiatu oleśnickiego. 3. W ramach zadania, Wykonawca zobowiązuje się przygotować do wykonania przedmiotu zamówienia pojazd / sprzęt wraz z obsługą kierowcy / operatora. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terenu działania poszczególnych jednostek sprzętowych co do miejsca wykonywania zadania – obwodów / obwodu drogowego, a także do ograniczenia ilości godzin pracy oraz ilości godzin dyżuru, uzależnionych w szczególności od warunków atmosferycznych.5. Przedmiot zamówienia będzie realizowany na terenie działania obwodu drogowego w Oleśnicy.Zimowe utrzymanie dróg – ZUD prowadzone będzie na drogach powiatowych i wojewódzkich (wykaz dróg w załączeniu). Teren działania obwodu drogowego w Oleśnicy, ul. Wojska Polskiego 52c: - miasto i gmina Oleśnica, - miasto i gmina Bierutów, - gmina Dobroszyce. Teren działania na drogach wojewódzkich – realizowane w ramach Porozumienia: Odcinki dróg 340, 396, 448, 449, 451, 368, 373 – szczegółowo wykazane w załączniku. Zamawiający zabezpieczy i udostępni Wykonawcy materiały do zwalczania śliskości. Załadunek materiału leży po stronie Wykonawcy. TEREN DZIAŁANIA OBWODU DROGOWEGO W OLEŚNICY ZADANIE NR 1 1) Samochód ciężarowy z minimum 2 osiami napędowymi do piaskarki ŚNIEŻKA oraz pługa PO-97. Ładowność powyżej 15 ton lub pojazd specjalny do zimowego utrzymania dróg jako nośnik pod ww. sprzęt stanowiący własność Zamawiającego, wraz z pracą kierowcy. 2) Samochód ciężarowy z minimum 2 osiami napędowymi do piaskarki ŚNIEŻKA oraz pługa PDP-A2700. Ładowność powyżej 15 ton lub pojazd specjalny do zimowego utrzymania dróg jako nośnik pod ww. sprzęt stanowiący własność Zamawiającego, wraz z pracą kierowcy. 3) Samochód ciężarowy wraz z piaskarką o pojemności minimalnej 5,0 m3 oraz pługiem o szerokości odśnieżania 2,7-3,2 m, który są w dyspozycji Wykonawcy, wraz z pracą kierowcy. 6. W okresie zimowym, pełnione są dyżury: w podstawowym zakresie – od godz. 23.00 do godz. 15.00, w przypadku wystąpienia zjawisk atmosferycznych, zamieci i zawiei śnieżnych, wprowadzany jest dyżur całodobowy. 7. Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia kierowcy i operatora sprzętu w telefony komórkowe, (wykaz telefonów należy przekazać Zamawiającemu do dnia podpisania umowy). 8. Wykonawca we własnym zakresie dokona przygotowania i montażu sprzętu przeznaczonego do realizacji zadania. Za przygotowanie sprzętu tj. montaż na samochodzie pługa i piaskarki (wykonanie czołownic, uchwytów montażowych) Zamawiający przewidział wynagrodzenie dla Wykonawcy po protokolarnym odbiorze przygotowanego sprzętu dla zadania nr 1 (montaż piaskarki i pługa). 9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja techniczna stanowiąca załącznik do niniejszego dokumentu. 10. Wartość poszczególnych prac będzie naliczana przy zastosowaniu cen jednostkowych przedstawionych przez Wykonawcę i zaakceptowanych przez Zamawiającego po przeprowadzonych negocjacjach. 11. Ilość prac podana w zestawieniu cenowym jest ilością orientacyjną. Ostateczna ilość usług będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego. 12. Wykonawca ma prawo do wystawiania faktur częściowych za wykonanie zakresu poszczególnych zamówień częściowych, lecz nie częściej niż 1 raz w miesiącu. 13. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie jedynie za rzeczywiste zlecone i wykonane prace. 14. Dopuszcza się aby Wykonawca używał własnego sprzętu pługa i piaskarki lecz o parametrach nie gorszych niż sprzęty, którymi dysponuje Zamawiający. 15. Minimalny czas pracy sprzętu zatrudnionego przy ZUD wynosił będzie 4 godziny, w przypadku pracy sprzętu krótszej niż 4 godziny dopełnienie będzie stanowiła stawka za godzinę dyżuru. 16. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 17. Rozliczenie za wykonany przedmiot zamówienia następować będzie według faktycznie wykonywanych jednostek rzeczowych prac (obmiar) po ryczałtowej cenie jednostkowej na podstawie przedstawionego zestawienia godzinowego pracy sprzętu. 18. Zamawiający szacuje, że w okresie trwania umowy Wykonawca będzie świadczyć przedmiotowe usługi w ilości j. w. Ilość faktycznych zleceń może odbiegać od ww. Faktyczne wynagrodzenie wynikać będzie z ilości rzeczywiście wykonanych usług i zaoferowanych cen jednostkowych. 19. Zamawiający zastrzega sobie wprowadzenie zmian dotyczących wielkości przedmiotu zamówienia, a co za tym idzie, niewykorzystanie pełnej kwoty umowy. 20. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 21. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań przedmiotu zamówienia. 22. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności, w tym odpowiedzialności wobec osób trzecich, za szkody wyrządzone przez Wykonawcę lub podmioty trzecie, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 23. Wykonawca zobowiązany jest tak zorganizować pracę aby nie wywołała ona uciążliwości i niebezpieczeństwa dla użytkowników drogi. 24. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość wykonanego przedmiotu zamówienia oraz zachowanie wszystkich norm bezpieczeństwa. Wykonawca odpowiada również za ewentualne szkody w majątku własności prywatnej i publicznej (ogrodzenia, budynki, mienie znajdujące się w obrębie prac itp.). 25. Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2018/2019 przez Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy polegające na odśnieżaniu wraz z likwidacją śliskości, samym odśnieżaniu lub samej likwidacji śliskości, z podziałem na n/w zadania, w ilościach wyjazdów podanych w poszczególnych zadaniach. Płatność odbywać się będzie za jednokrotne wykonanie zadania. Ostateczne wynagrodzenie dla Wykonawcy ustalone będzie jako iloczyn oferowanej ceny jednostkowej i faktycznie wykonanej ilości usług. Rozliczenie finansowe odbywać się będzie na podstawie faktury lub rachunku wystawionego przez Wykonawcę, nie częściej niż raz w miesiącu. Wykonawca powinien prowadzić rejestr prowadzonych prac z wyszczególnieniem dnia, godziny rozpoczęcia i zakończenia prac, lokalizacji, rodzaju wykonanych prac. Mieszankę piasku i soli o stężeniu wymaganym dla danego zadania zapewnia Wykonawca. ZADANIE NR 2 Miasto i Gmina Oleśnica – drogi powiatowe. Odśnieżanie mechaniczne chodników, wspomagane ręcznym, likwidacja śliskości na chodnikach poprzez użycie mieszanki piasku i soli o stężeniu 10%, wg poniższego wykazu dróg i ulic. Czas na wykonanie prac do 5 godzin od momentu uzyskania akceptacji Zamawiającego lub zlecenia przez Zamawiającego rozpoczęcia prac przez Wykonawcę. Czas reakcji do jednej godziny od otrzymania zlecenia lub akceptacji Zamawiającego. Wykaz dróg i ulic: Miasto Oleśnica: - ul. Wileńska, ul. Wrocławska, ul. Dobroszycka, ul. Wiejska, ul. Wały Jagiellońskie, ul. Moniuszki, ul. Wojska Polskiego – ul. Kolejowa, ul. Południowa, ul. Ludwikowska, - chodniki w obrębie skrzyżowań ulic: 11 Listopada – Lwowska, 11 Listopada – Hallera, - chodniki w obrębie rond: ul. 3 Maja, ul. Lwowska, ul. Hallera, - Gmina Oleśnica: Bystre ul. Ludwikowska, droga 1473D Spalice do Ośrodka Zdrowia, Spalice ul. Warszawska, ul. Wileńska do cmentarza. (1 wyjazd odśnieżanie i posypywanie). ZADANIE NR 3 Miasto Oleśnica – drogi wojewódzkie. Odśnieżanie mechaniczne chodników i ścieżek rowerowych, wspomagane ręcznym, likwidacja śliskości na chodnikach i ścieżkach rowerowych poprzez użycie mieszanki piasku i soli o stężeniu 10%, wg poniższego wykazu dróg i ulic. Czas na wykonanie prac do 5 godzin od momentu uzyskania akceptacji Zamawiającego łub zlecenia przez Zamawiającego rozpoczęcia prac przez Wykonawcę. Czas reakcji do jednej godziny od otrzymania zlecenia lub akceptacji Zamawiającego. Wykaz dróg i ulic: - droga wojewódzka nr 451: ul. Klonowa, ul. Sudoła, ul. Krzywoustego (strona lewa do ul. Lotniczej). (1 wyjazd odśnieżanie i posypywanie). 26. Wartość poszczególnych prac będzie naliczana przy zastosowaniu cen jednostkowych przedstawionych przez Wykonawcę i zaakceptowanych przez Zamawiającego po przeprowadzonych negocjacjach. 27. Ilość prac podana w zestawieniu cenowym jest ilością orientacyjną. Ostateczna ilość usług będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego. 28. Wykonawca ma prawo do wystawiania faktur częściowych za wykonanie zakresu poszczególnych zamówień częściowych, lecz nie częściej niż 1 raz w miesiącu. 29. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie jedynie za rzeczywiste zlecone i wykonane prace. 30. Zakres prac będzie ustalany każdorazowo, zgodnie z protokołem, przez osobę uprawnioną ze strony Zamawiającego. 31. Od chwili otrzymania przez Wykonawcę ilości i zakresu prac oraz terminu wykonania, odpowiedzialność za ewentualne szkody powstałe u osób trzecich na skutek nie wykonania prac, ponosi Wykonawca. 32. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 33. Rozliczenie za wykonany przedmiot zamówienia następować będzie według faktycznie wykonywanych jednostek rzeczowych prac (obmiar) po ryczałtowej cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie przetargowej na podstawie przedstawionego kosztorysu powykonawczego – rejestru prowadzonych prac. 34. Zamawiający szacuje, że w okresie trwania umowy Wykonawca będzie świadczyć przedmiotowe usługi w ilości j. w. Ilość faktycznych zleceń może odbiegać od ww. Faktyczne wynagrodzenie wynikać będzie z ilości rzeczywiście wykonanych usług i zaoferowanych cen jednostkowych. 35. Zamawiający zastrzega sobie wprowadzenie zmian dotyczących wielkości przedmiotu zamówienia, a co za tym idzie, niewykorzystanie pełnej kwoty umowy. 36. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 37. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań przedmiotu zamówienia. 38. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności, w tym odpowiedzialności wobec osób trzecich, za szkody wyrządzone przez Wykonawcę lub podmioty trzecie, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 39. Wykonawca zobowiązany jest tak zorganizować pracę aby nie wywołała ona uciążliwości i niebezpieczeństwa dla użytkowników drogi. 40. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość wykonanego przedmiotu zamówienia oraz zachowanie wszystkich norm bezpieczeństwa. Wykonawca odpowiada również za ewentualne szkody w majątku własności prywatnej i publicznej (ogrodzenia, budynki, mienie znajdujące się w obrębie prac itp.).

II.5) Główny Kod CPV: 90620000-9

Dodatkowe kody CPV: 90630000-2

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 117723.59

Waluta: PLN

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia:

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna

Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp.

III.3 Uzasadnienia wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami: W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego nie zostały złożone żadne oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Uzasadnienie prawne: Art. 67 ust. 1 pkt 4) ustawy PZP. Wyjaśnienie, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami: W prowadzonych kolejno postępowaniach o udzielenie zamówienia - pierwsze nr ZDP-DT.272.114.2018.IG, drugie nr ZDP-DT.272.136.2018.IG, trzecie nr ZDP-DT.272.151.2018.IG, przetarg nieograniczony, zostały unieważnione ze wględu na fakt, że nie zostały złożone żadne oferty na zadania wymagane przez Zamawiającego w zakresie sprzętu do zimowego utrzymania dróg na Obwód Drogowy w Oleśnicy, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione - zamówienia posiadają ten sam zakres i rodzaj zamówienia.

SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: ZADANIE NR 1

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

ZBG CARGO Jacek Zawiślak, Świerzna 10E, 56-400, Oleśnica, kraj/woj. dolnośląskie

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: ZADANIE NR 2

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

ZAKŁAD ZIELENI Wiesław Niedzielski, ul. Reymonta 8a, 56-400, Oleśnica, kraj/woj. dolnośląskie

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: ZADANIE NR 3

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

ZAKŁAD ZIELENI Wiesław Niedzielski, ul. Reymonta 8a, 56-400, Oleśnica, kraj/woj. dolnośląskie

Sporządziła: I. Grudzień

____Marzena Graczyk___

Kierownik Zamawiającego

lub osoba upoważniona

ZAŁĄCZNIKI


Uwagi:

Oleśnica, dnia 30.11.2018 r.

ZDP-DT.1430.103.2018.IG

Ogłoszenie nr 500287621-N-2018 z dnia 30-11-2018 r.

Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i wojewódzkich w sezonie zimowym 2018/2019 przez Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak Numer ogłoszenia: 500266611-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy, Krajowy numer identyfikacyjny 93196321000000, ul. Wojska Polskiego , 56400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 071 3981667, 3993244, e-mail zdp@zdp-olesnica.pl, faks .

Adres strony internetowej (url): zdp-olesnica.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i wojewódzkich w sezonie zimowym 2018/2019 przez Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy): ZDP-DT.272.181.2018.IG

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie

zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. „Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i wojewódzkich w sezonie zimowym 2018/2019 przez Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy”. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9 – Usługi odśnieżania, 90.63.00.00-2 – Usługi usuwania oblodzeń. 2. Zakres przedmiotu zamówienia do wykonania obejmuje świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych i wojewódzkich przez Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy na terenie powiatu oleśnickiego. 3. W ramach zadania, Wykonawca zobowiązuje się przygotować do wykonania przedmiotu zamówienia pojazd / sprzęt wraz z obsługą kierowcy / operatora. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terenu działania poszczególnych jednostek sprzętowych co do miejsca wykonywania zadania – obwodów / obwodu drogowego, a także do ograniczenia ilości godzin pracy oraz ilości godzin dyżuru, uzależnionych w szczególności od warunków atmosferycznych.5. Przedmiot zamówienia będzie realizowany na terenie działania obwodu drogowego w Oleśnicy. Zimowe utrzymanie dróg – ZUD prowadzone będzie na drogach powiatowych i wojewódzkich (wykaz dróg w załączeniu). Teren działania obwodu drogowego w Oleśnicy, ul. Wojska Polskiego 52c: - miasto i gmina Oleśnica, - miasto i gmina Bierutów, - gmina Dobroszyce. Teren działania na drogach wojewódzkich – realizowane w ramach Porozumienia: Odcinki dróg 340, 396, 448, 449, 451, 368, 373 – szczegółowo wykazane w załączniku. Zamawiający zabezpieczy i udostępni Wykonawcy materiały do zwalczania śliskości. Załadunek materiału leży po stronie Wykonawcy. TEREN DZIAŁANIA OBWODU DROGOWEGO W OLEŚNICY ZADANIE NR 1 1) Samochód ciężarowy z minimum 2 osiami napędowymi do piaskarki ŚNIEŻKA oraz pługa PO-97. Ładowność powyżej 15 ton lub pojazd specjalny do zimowego utrzymania dróg jako nośnik pod ww. sprzęt stanowiący własność Zamawiającego, wraz z pracą kierowcy. 2) Samochód ciężarowy z minimum 2 osiami napędowymi do piaskarki ŚNIEŻKA oraz pługa PDP-A2700. Ładowność powyżej 15 ton lub pojazd specjalny do zimowego utrzymania dróg jako nośnik pod ww. sprzęt stanowiący własność Zamawiającego, wraz z pracą kierowcy. 3) Samochód ciężarowy wraz z piaskarką o pojemności minimalnej 5,0 m3 oraz pługiem o szerokości odśnieżania 2,7-3,2 m, który są w dyspozycji Wykonawcy, wraz z pracą kierowcy. 6. W okresie zimowym, pełnione są dyżury: w podstawowym zakresie – od godz. 23.00 do godz. 15.00, w przypadku wystąpienia zjawisk atmosferycznych, zamieci i zawiei śnieżnych, wprowadzany jest dyżur całodobowy. 7. Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia kierowcy i operatora sprzętu w telefony komórkowe, (wykaz telefonów należy przekazać Zamawiającemu do dnia podpisania umowy). 8. Wykonawca we własnym zakresie dokona przygotowania i montażu sprzętu przeznaczonego do realizacji zadania. Za przygotowanie sprzętu tj. montaż na samochodzie pługa i piaskarki (wykonanie czołownic, uchwytów montażowych) Zamawiający przewidział wynagrodzenie dla Wykonawcy po protokolarnym odbiorze przygotowanego sprzętu dla zadania nr 1 (montaż piaskarki i pługa). 9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja techniczna stanowiąca załącznik do niniejszego dokumentu. 10. Wartość poszczególnych prac będzie naliczana przy zastosowaniu cen jednostkowych przedstawionych przez Wykonawcę i zaakceptowanych przez Zamawiającego po przeprowadzonych negocjacjach. 11. Ilość prac podana w zestawieniu cenowym jest ilością orientacyjną. Ostateczna ilość usług będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego. 12. Wykonawca ma prawo do wystawiania faktur częściowych za wykonanie zakresu poszczególnych zamówień częściowych, lecz nie częściej niż 1 raz w miesiącu. 13. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie jedynie za rzeczywiste zlecone i wykonane prace. 14. Dopuszcza się aby Wykonawca używał własnego sprzętu pługa i piaskarki lecz o parametrach nie gorszych niż sprzęty, którymi dysponuje Zamawiający. 15. Minimalny czas pracy sprzętu zatrudnionego przy ZUD wynosił będzie 4 godziny, w przypadku pracy sprzętu krótszej niż 4 godziny dopełnienie będzie stanowiła stawka za godzinę dyżuru. 16. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 17. Rozliczenie za wykonany przedmiot zamówienia następować będzie według faktycznie wykonywanych jednostek rzeczowych prac (obmiar) po ryczałtowej cenie jednostkowej na podstawie przedstawionego zestawienia godzinowego pracy sprzętu. 18. Zamawiający szacuje, że w okresie trwania umowy Wykonawca będzie świadczyć przedmiotowe usługi w ilości j. w. Ilość faktycznych zleceń może odbiegać od ww. Faktyczne wynagrodzenie wynikać będzie z ilości rzeczywiście wykonanych usług i zaoferowanych cen jednostkowych. 19. Zamawiający zastrzega sobie wprowadzenie zmian dotyczących wielkości przedmiotu zamówienia, a co za tym idzie, niewykorzystanie pełnej kwoty umowy. 20. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 21. CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: ZADANIE NR 1 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań przedmiotu zamówienia. 22. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności, w tym odpowiedzialności wobec osób trzecich, za szkody wyrządzone przez Wykonawcę lub podmioty trzecie, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 23. Wykonawca zobowiązany jest tak zorganizować pracę aby nie wywołała ona uciążliwości i niebezpieczeństwa dla użytkowników drogi. 24. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość wykonanego przedmiotu zamówienia oraz zachowanie wszystkich norm bezpieczeństwa. Wykonawca odpowiada również za ewentualne szkody w majątku własności prywatnej i publicznej (ogrodzenia, budynki, mienie znajdujące się w obrębie prac itp.). 25. Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2018/2019 przez Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy polegające na odśnieżaniu wraz z likwidacją śliskości, samym odśnieżaniu lub samej likwidacji śliskości, z podziałem na n/w zadania, w ilościach wyjazdów podanych w poszczególnych zadaniach. Płatność odbywać się będzie za jednokrotne wykonanie zadania. Ostateczne wynagrodzenie dla Wykonawcy ustalone będzie jako iloczyn oferowanej ceny jednostkowej i faktycznie wykonanej ilości usług. Rozliczenie finansowe odbywać się będzie na podstawie faktury lub rachunku wystawionego przez Wykonawcę, nie częściej niż raz w miesiącu. Wykonawca powinien prowadzić rejestr prowadzonych prac z wyszczególnieniem dnia, godziny rozpoczęcia i zakończenia prac, lokalizacji, rodzaju wykonanych prac. Mieszankę piasku i soli o stężeniu wymaganym dla danego zadania zapewnia Wykonawca. ZADANIE NR 2 Miasto i Gmina Oleśnica – drogi powiatowe. Odśnieżanie mechaniczne chodników, wspomagane ręcznym, likwidacja śliskości na chodnikach poprzez użycie mieszanki piasku i soli o stężeniu 10%, wg poniższego wykazu dróg i ulic. Czas na wykonanie prac do 5 godzin od momentu uzyskania akceptacji Zamawiającego lub zlecenia przez Zamawiającego rozpoczęcia prac przez Wykonawcę. Czas reakcji do jednej godziny od otrzymania zlecenia lub akceptacji Zamawiającego. Wykaz dróg i ulic: Miasto Oleśnica: - ul. Wileńska, ul. Wrocławska, ul. Dobroszycka, ul. Wiejska, ul. Wały Jagiellońskie, ul. Moniuszki, ul. Wojska Polskiego – ul. Kolejowa, ul. Południowa, ul. Ludwikowska, - chodniki w obrębie skrzyżowań ulic: 11 Listopada – Lwowska, 11 Listopada – Hallera, - chodniki w obrębie rond: ul. 3 Maja, ul. Lwowska, ul. Hallera, - Gmina Oleśnica: Bystre ul. Ludwikowska, droga 1473D Spalice do Ośrodka Zdrowia, Spalice ul. Warszawska, ul. Wileńska do cmentarza. (1 wyjazd odśnieżanie i posypywanie). ZADANIE NR 3 Miasto Oleśnica – drogi wojewódzkie. Odśnieżanie mechaniczne chodników i ścieżek rowerowych, wspomagane ręcznym, likwidacja śliskości na chodnikach i ścieżkach rowerowych poprzez użycie mieszanki piasku i soli o stężeniu 10%, wg poniższego wykazu dróg i ulic. Czas na wykonanie prac do 5 godzin od momentu uzyskania akceptacji Zamawiającego łub zlecenia przez Zamawiającego rozpoczęcia prac przez Wykonawcę. Czas reakcji do jednej godziny od otrzymania zlecenia lub akceptacji Zamawiającego. Wykaz dróg i ulic: - droga wojewódzka nr 451: ul. Klonowa, ul. Sudoła, ul. Krzywoustego (strona lewa do ul. Lotniczej). (1 wyjazd odśnieżanie i posypywanie). 26. Wartość poszczególnych prac będzie naliczana przy zastosowaniu cen jednostkowych przedstawionych przez Wykonawcę i zaakceptowanych przez Zamawiającego po przeprowadzonych negocjacjach. 27. Ilość prac podana w zestawieniu cenowym jest ilością orientacyjną. Ostateczna ilość usług będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego. 28. Wykonawca ma prawo do wystawiania faktur częściowych za wykonanie zakresu poszczególnych zamówień częściowych, lecz nie częściej niż 1 raz w miesiącu. 29. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie jedynie za rzeczywiste zlecone i wykonane prace. 30. Zakres prac będzie ustalany każdorazowo, zgodnie z protokołem, przez osobę uprawnioną ze strony Zamawiającego. 31. Od chwili otrzymania przez Wykonawcę ilości i zakresu prac oraz terminu wykonania, odpowiedzialność za ewentualne szkody powstałe u osób trzecich na skutek nie wykonania prac, ponosi Wykonawca. 32. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 33. Rozliczenie za wykonany przedmiot zamówienia następować będzie według faktycznie wykonywanych jednostek rzeczowych prac (obmiar) po ryczałtowej cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie przetargowej na podstawie przedstawionego kosztorysu powykonawczego – rejestru prowadzonych prac. 34. Zamawiający szacuje, że w okresie trwania umowy Wykonawca będzie świadczyć przedmiotowe usługi w ilości j. w. Ilość faktycznych zleceń może odbiegać od ww. Faktyczne wynagrodzenie wynikać będzie z ilości rzeczywiście wykonanych usług i zaoferowanych cen jednostkowych. 35. Zamawiający zastrzega sobie wprowadzenie zmian dotyczących wielkości przedmiotu zamówienia, a co za tym idzie, niewykorzystanie pełnej kwoty umowy. 36. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 37. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań przedmiotu zamówienia. 38. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności, w tym odpowiedzialności wobec osób trzecich, za szkody wyrządzone przez Wykonawcę lub podmioty trzecie, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 39. Wykonawca zobowiązany jest tak zorganizować pracę aby nie wywołała ona uciążliwości i niebezpieczeństwa dla użytkowników drogi. 40. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość wykonanego przedmiotu zamówienia oraz zachowanie wszystkich norm bezpieczeństwa. Wykonawca odpowiada również za ewentualne szkody w majątku własności prywatnej i publicznej (ogrodzenia, budynki, mienie znajdujące się w obrębie prac itp.).

II.4) Informacja o częściach zamówienia: Zamówienie było podzielone na części: tak

II.5) Główny Kod CPV: 90620000-9 Dodatkowe kody CPV: 90630000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: ZADANIE NR 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/11/2018

IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 92592.59 Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1

liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0

liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0

liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie

Nazwa wykonawcy: ZBG CARGO Jacek Zawiślak Email wykonawcy: Adres pocztowy: Świerzna 10E Kod pocztowy: 56-400 Miejscowość: Oleśnica Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 99975.60

Oferta z najniższą ceną/kosztem 99975.60

Oferta z najwyższą ceną/kosztem 99975.60 Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: ZADANIE NR 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/11/2018

IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 12565.50 Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1

liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0

liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0

liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie

Nazwa wykonawcy: ZAKŁAD ZIELENI Wiesław Niedzielski Email wykonawcy: Adres pocztowy: ul. Reymonta 8a Kod pocztowy: 56-400 Miejscowość: Oleśnica Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 13824.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem 13824.00

Oferta z najwyższą ceną/kosztem 13824.00 Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: ZADANIE NR 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/11/2018

IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 12565.50 Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1

liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0

liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0

liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie

Nazwa wykonawcy: ZAKŁAD ZIELENI Wiesław Niedzielski Email wykonawcy: Adres pocztowy: ul. Reymonta 8a Kod pocztowy: 56-400 Miejscowość: Oleśnica Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 13219.20

Oferta z najniższą ceną/kosztem 13219.20

Oferta z najwyższą ceną/kosztem 13219.20 Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Sporządziła: I. Grudzień

____Marzena Graczyk___

Kierownik Zamawiającego

lub osoba upoważniona

Ogłoszenie nr 500287727-N-2018 z dnia 30-11-2018 r.

Oleśnica: OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

OGŁOSZENIE DOTYCZY: Ogłoszenia o udzieleniu zamówienia

INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU

Numer: 500287621-N-2018

Data: 30/11/2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy, Krajowy numer identyfikacyjny 93196321000000, ul. Wojska Polskiego , 56400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 071 3981667, 3993244, e-mail zdp@zdp-olesnica.pl, faks .

Adres strony internetowej (url): zdp-olesnica.pl

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.2) Tekst, który należy dodać

Miejsce, w którym należy dodać tekst:

Numer sekcji: IV.

Punkt: 9.1)

Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: Podstawa prawna: Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp.

Miejsce, w którym należy dodać tekst:

Numer sekcji: IV.

Punkt: 9.2)

Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: Uzasadnienie wyboru trybu: Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami. W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego nie zostały złożone żadne oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Uzasadnienie prawne: Art. 67 ust. 1 pkt 4) ustawy PZP. Wyjaśnienie, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami: W prowadzonych kolejno postępowaniach o udzielenie zamówienia - pierwsze nr ZDP-DT.272.114.2018.IG, drugie nr ZDP-DT.272.136.2018.IG, trzecie nr ZDP-DT.272.151.2018.IG, przetarg nieograniczony, zostały unieważnione ze wględu na fakt, że nie zostały złożone żadne oferty na zadania wymagane przez Zamawiającego w zakresie sprzętu do zimowego utrzymania dróg na Obwód Drogowy w Oleśnicy, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione - zamówienia posiadają ten sam zakres i rodzaj zamówienia.

Sporządziła: I. Grudzień

____Marzena Graczyk___

Kierownik Zamawiającego

lub osoba upoważniona

Pokaż metryczkę tego dokumentu drukuj 
Dokument z dnia: 07.11.2018, 12:56
Dokument oglądany razy: 305
Przetarg zakończony i rozstrzygnięty
Przetarg podlega Ustawie: tak
Opublikował: Irmina Grudzień
Publikacja dnia: 07.11.2018, 12:56
Termin: 16.11.2018, 09:00
 
Ukryj metryczkę tego dokumentu     drukuj 


bip.gov.pl