Zakończone
ZDP-TZ/4701/21/PN/2009 - Remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych o nawierzchni asfaltowej w m. Bąków ? Klonów etap I dł. 1,5 km, w km 0+000 ? 1+500
Numer sprawy ZDP-TZ/4701/ 21 /PN/2009
Oleśnica, 2009-08-12
Oleśnica: „Remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych o nawierzchni asfaltowej
w m. Bąków – Klonów etap I dł. 1,5 km, w km 0+000 – 1+500”.
Numer ogłoszenia: 276088-2009 r., data zamieszczenia: 12.08.2009 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy, ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, tel. 071 398-16-67, 399-32-44.
-
Adres strony internetowej zamawiającego: zdp-olesnica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych o nawierzchni asfaltowej w m. Bąków – Klonów etap I dł. 1,5 km, w km 0+000 – 1+500.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty polegające na wykonaniu remontu drogi dojazdowej do gruntów rolnych polegającej na poszerzeniu istniejącej nawierzchni do szerokości 5,10 m, wyrównanie jej profilu masą mineralno – asfaltową oraz ułożenie nowej warstwy ścieralnej grubości 4,0 cm.
Przedmiotowa droga łącząca miejscowości Bąków, Kamień i Klonów z Międzyborzem posiada nawierzchnię bitumiczną szerokości 3,8 – 6,1 m w bardzo złym stanie silnie pofałdowaną i spękaną. Miejscami z zawyżonymi poboczami co powoduje zastoiska wody. Droga przebiega pośród zabudowy miejscowości Bąków oraz łąk i pól.
Całkowita długość drogi przeznaczonej do remontu wynosi 1,5 km.
Punkt początkowy (km 0+000) znajduje się w miejscowości Bąków na krawędzi jezdni bitumicznej drogi powiatowej Dziesławice – Bukowina Sycowska – Goszcz a kończy się w km 1+500.
Remont przewiduje poszerzenie istniejącej nawierzchni do szerokości 5,10 m, wyrównanie jej profilu masą mineralno – asfaltową oraz ułożenie nowej warstwy ścieralnej grubości 4,0 cm. Zjazdy na istniejące gruntowe drogi gminne projektuje się wykonać z mieszanki kamiennej. Zjazdy indywidualne do posesji przewiduje się wykonać z mieszanki kamiennej. Projekt przewiduje uporządkowanie poboczy szerokości 1,0 m.
W rozpatrywanym pasie drogowym występuje: podziemna sieć wodociągowa, telefoniczna i energetyczna oraz napowietrzna linia elektryczna nie kolidująca z przewidzianymi robotami remontowymi jednak przed przystąpieniem do ich realizacji należy w porozumieniu z ich właścicielami szczegółowo określić ich przebieg.
W zakresie prac znajdują się w szczególności:
- Roboty ziemne
- Podbudowa
- Nawierzchnia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zwiera
- dokumentacja projektowa – załącznik nr 6 do siwz
- przedmiar robót – załącznik nr 7 do siwz
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45.23.32.20-7 – roboty w zakresie nawierzchni dróg
45.23.32.26-9 – roboty w zakresie dróg dojazdowych
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: 1 m-c od dnia podpisania umowy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 11 000,00 zł
słownie: jedenaście tysięcy zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
-
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:
1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:
2.1 Nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawo zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4;
2.2 Podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawo zamówień publicznych;
2.3 Wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji;
2.4 Złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania;
2.5 Nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawo zamówień publicznych;
2.6 Nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.
3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:
3.1 Jest niezgodną z ustawą;
3.2 Jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawo zamówień publicznych;
3.3 Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
3.4 Zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia;
3.5 Została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
3.6 Zawiera błędy w obliczeniu ceny;
3.7 Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawo zamówień publicznych;
3.8 Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego – spełnia / nie spełnia.
-
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
A.1) Formularz ofertowy – wypełniony i podpisany przez wykonawcę, załącznik nr 1 do siwz;
A.2) Wzór umowy, załącznik nr 5 do siwz;
A.3) Dowód wniesienia wadium;
B. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty:
B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
B.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
B.4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
B.5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
B.6) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych – załącznik nr 2 do siwz.
C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:
C.1) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie, (np. referencje) – tj. co najmniej 1 zadanie o podobnym charakterze (budowa, przebudowa lub remont dróg i ulic), przy czym wartość zrealizowanego zamówienia powinna być nie mniejsza niż 70% zaoferowanej ceny ofertowej brutto z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających przez poprzednich zamawiających, że roboty zostały wykonane należycie – załącznik nr 3 do siwz.
C.2) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, lub pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie tym wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, tj. co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia w branży drogowej – załącznik nr 4 do siwz.
C.3) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia – aktualna kopia uprawnień drogowych z aktualną kopią zaświadczenia zrzeszonego we właściwej Izbie Zawodowej.
D.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:
D.1) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
E. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
E.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1), B.3), B.5) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
E.2) Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. B.4) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. „E" zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania – wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. „E".
F. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej:
F.1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
- Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. B dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie.
G. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów:
G.1) Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".
G.2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zdp-olesnica.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy ul. Wojska Polskiego 52c 56-400 Oleśnica.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2009 r. godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica Pokój nr 3 – I piętro – Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
Zatwierdzam:
_______Grzegorz Zagórny_____
Podpis Zamawiającego
Uwagi:
Numer sprawy ZDP-TZ/4701/ 21 /PN/2009
Oleśnica, 2009-09-10
wszyscy oferenci
ZAWIADOMIENIE (OGŁOSZENIE)
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Nazwa zadania:
„Remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych o nawierzchni asfaltowej w m. Bąków – Klonów etap I dł. 1,5 km w km 0+000 – 1+500”.
1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:
EUROVIA POLSKA S.A
Bielany Wrocławskie
ul. Szwedzka 5
55-040 Kobierzyce
Uzasadnienie faktyczne: Spośród sześciu nieodrzuconych i niewykluczonych ofert wybrano ofertę z najniższą ceną
Uzasadnienie prawne: art. 91 ust.1- wybór najkorzystniejszej oferty tj. z najniższa ceną
Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 21.09.2009r.
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny
W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:
Lp.: 1
Nazwa wykonawcy: BERGER BAU POLSKA SP.Z O.O.
Adres Wykonawcy: ul. Szczecińska 11,54-517 Wrocław
Cena oferty brutto: 544 913,20 zł
Liczba pkt. : 97,10
Lp.: 2
Nazwa wykonawcy: POL-DRÓG OLEŚNICA S.A
Adres Wykonawcy: 56-400 Oleśnica, Cieśle 44
Cena oferty brutto: 648 473,71zł
Liczba pkt. : 81,60
Lp.: 3
Nazwa wykonawcy: EUROVIA POLSKA S.A
Adres Wykonawcy: Bielany Wrocławskie, ul. Szwedzka 5, 55-040 Kobierzyce
Cena oferty brutto: 529 119,58 zł
Liczba pkt. : 100
Lp.: 4
Nazwa wykonawcy: PMK S.C Małgorzata Winiarska Krzysztof Zborowski
Adres Wykonawcy: Ul. Słowiańska 13, 55-200 Oława
Cena oferty brutto: 729 268,32 zł
Liczba pkt. : 72,55
Lp.: 5
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo- Mostowych S.A
Adres Wykonawcy: Ul. Składowa 2, 63-500 Ostrzeszów
Cena oferty brutto: 544 754,85 zł
Liczba pkt. : 97,13
Lp.: 6
Nazwa wykonawcy: REMDRO S.A
Adres Wykonawcy: Kamień, ul. Granitowa 10, 55-095 Mirków, woj. dolnośląskie
Cena oferty brutto: 660 774,57 zł
Liczba pkt. : 80,07
-
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2 i 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje że w postępowaniu nie zostały odrzucone ani wykluczone żadne oferty.
Środki ochrony prawnej
Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) - dział VI "Środki ochrony prawnej".
Wobec czynności podjętych przez zamawiającego w toku postępowania oraz w przypadku zaniechania przez zamawiającego czynności, do której jest obowiązany na podstawie ustawy, można wnieść protest do zamawiającego
Protest wnosi się w terminie 7 dni od dnia, w którym powzięto lub można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
_______Józef Kuźma__________
Dyrektor
Zarządu Dróg Powiatowych
w Oleśnicy
Otrzymują:
1.
BERGER BAU POLSKA SP.Z O.O.
ul. Szczecińska 11,54-517 Wrocław
2.
POL-DRÓG OLEŚNICA S.A
56-400 Oleśnica, Cieśle 44
3.
EUROVIA POLSKA S.A
Bielany Wrocławskie, ul. Szwedzka 5, 55-040 Kobierzyce
4
PMK S.C Małgorzata Winiarska Krzysztof Zborowski
Ul. Słowiańska 13, 55-200 Oława
5.
Przedsiębiorstwo Robót Drogowo- Mostowych S.A
Ul. Składowa 2, 63-500 Ostrzeszów
6.
REMDRO S.A
Kamień, ul. Granitowa 10, 55-095 Mirków, woj. dolnośląskie
Dokument z dnia: 12.08.2009, 14:43 Dokument oglądany razy: 249 Przetarg zakończony i rozstrzygnięty Przetarg podlega Ustawie: tak |
Opublikował: Małgorzata Piętos Publikacja dnia: 12.08.2009, 14:43 Termin: 04.09.2009, 10:00 |