mapa strony   |   kontakt   |

Zakończone

ZDP-TZ-4701/25/ZP/PN/2009 - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i wojewódzkich w sezonie 2009/2010 dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy

ZDP-TZ-4701/25/ZP/PN/2009 Oleśnica, 2009-10-09

Oleśnica: „Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i wojewódzkich w sezonie 2009/2010 dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy ”.


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

nr ogłoszenia w BZP: 353864 - 2009

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy, ul. Wojska Polskiego 52c,

56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, tel. 071 3981667.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i wojewódzkich w sezonie 2009/2010 dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.

2. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych i wojewódzkich w sezonie 2009/2010 dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy .

Prace związane z ZUD zostały podzielone na 2 części tj:

część 1- teren obwodu drogowego w Oleśnicy,

część 2- teren obwodu drogowego w Sycowie,

Każda z 2 części podzielona została na zadania z podziałem na niezbędny sprzęt do realizacji przedmiotu zamówienia, tj:

CZĘŚĆ 1- obwód drogowy w Oleśnicy- zadania od 1 do 7

zadanie nr 1- wynajem nośnika do piaskarki ŚNIEŻKA z pługiem PO- 97

zadanie nr 2- wynajem nośnika do piaskarki ŚNIEŻKA z pługiem

PDP-A2700

zadanie nr 3- wynajem nośnika do pługa TM2

zadanie nr 4- wynajem nośnika do piaskarki P-1 z pługiem PO-64

zadanie nr 5- wynajem nośnika z piaskarką PP-1 i pługiem lub równoważny

zadanie nr 6- wynajem nośnika do pługa PO-64

zadanie nr 7- wynajem ładowarki czołowej

CZĘŚĆ 2- obwód drogowy w Sycowie- zadania od 1do 6

zadanie nr 1- wynajem nośnika do piaskarki PP-1 z pługiem PO97SL

zadanie nr 2- wynajem nośnika do piaskarki PP-1 z pługiem PDP

zadanie nr 3- wynajem nośnika do piaskarki P-1 z pługiem PO11

zadanie nr 4- wynajem nośnika do piaskarki P-1 z pługiem PO64

zadanie nr 5- wynajem nośnika do pługa PJ10

zadanie nr 6- wynajem ładowarki czołowej

Opis przedmiotu zamówienia zawiera : specyfikacja techniczna - załącznik nr 6 do SIWZ.

W zakresie prac przy ZUD znajdują się w szczególności:

Roboty i prace prowadzone w ramach bieżącego utrzymania dróg, mające na celu zmniejszenie lub ograniczenie zakłóceń w ruchu drogowym, wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi jak śliskość zimowa oraz opady śniegu.

Zamówienie obejmuje wykonanie czynności:

- odśnieżanie dróg i zwalczanie śliskości nawierzchni dróg zgodnie ze standardami zimowego utrzymania dróg,

- zapewnienie dyspozycyjności pracowników Wykonawcy odpowiedzialnych za

należyte wykonanie robót.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9, 90630000-2

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: do 31 marca 2010r.

(świadczenia usług może ulec zmianie w zależności od panujących warunków atmosferycznych.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:

1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.

1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:

2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4.

2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.

3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:

3.1 jest niezgodną z ustawą

3.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych.

3.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji

3.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,

3.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

3.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny

3.7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych

3.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,

4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą

5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego – spełnia/niespełna.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:

A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę- załącznik nr 1 do siwz

B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty:

B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.

B.3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych- załącznik nr 2 do siwz

C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:

C.1) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie tym wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował - załącznik nr 3 do siwz,

C.2) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności,

oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie tym wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - załącznik nr 4 do siwz,

C.3) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień- prawo jazdy odpowiedniej kategorii, w zależności od obsługiwanego sprzętu.

D.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:

D.1) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

E. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:

E.1) Zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

- nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

F. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej:

F.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.

Oferta winna zawierać wymienione wcześniej wymagane dokumenty dla każdego partnera z osoba, pozostałe dokumenty są wspólne.

G. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów.

G.1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".

G.2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1)  Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zdp-olesnica.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy Ul. Wojska Polskiego 52 c 56-400 Oleśnica http://zdp-olesnica.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica Pokój nr 3- I piętro- Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

________ Grzegorz Zagórny_______

Podpis Zamawiającego

ZAŁĄCZNIKI


Uwagi:

Numer sprawy ZDP-TZ-4701/25/ZP/PN/2009 Oleśnica, 2009-11-02

wszyscy oferenci

ZAWIADOMIENIE (OGŁOSZENIE)

O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

Nazwa zadania: „Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i wojewódzkich w sezonie 2009/2010 dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy ”.

- Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:

CZĘŚĆ 1 - teren obwodu drogowego w Oleśnicy

Nr zad.

Sprzęt

Nr

oferty

Wykonawca

Zad. nr 1

wynajem nośnika do piaskarki ŚNIEŻKA z pługiem PO- 97

7

TRANSPORT CIŻEAROWY, ROBOTY ZIEMNE

Edward Górniak

ul. Oleśnicka 40

56-410 Dobroszyce

Zad. nr 2

wynajem nośnika do piaskarki ŚNIEŻKA z pługiem PDP-A2700

7

TRANSPORT CIŻEAROWY, ROBOTY ZIEMNE

Edward Górniak

ul. Oleśnicka 40

56-410 Dobroszyce

Zad. nr 4

wynajem nośnika do piaskarki P-1 z pługiem PO-64

6

USŁUGI TRANSPORTOWO- PODNOSNIKOWE

Jan Stepaniuk

ul. H. Radlińskiej 28a

56-400 Oleśnica

Zad. nr 5

wynajem nośnika z piaskarką PP-1 i pługiem lub równoważny

6

USŁUGI TRANSPORTOWO- PODNOSNIKOWE

Jan Stepaniuk

ul. H. Radlińskiej 28a

56-400 Oleśnica

Zad. nr 6

wynajem nośnika do pługa

PO-64

8

USŁUGI TRANSPORTOWO- TOWAROWE

Arkadiusz Fuss

Kraszów 7

56-513 Międzybórz

Zad. nr 7

wynajem ładowarki czołowej

7

TRANSPORT CIŻEAROWY, ROBOTY ZIEMNE

Edward Górniak

ul. Oleśnicka 40

56-410 Dobroszyce

CZĘŚĆ 2 - teren obwodu drogowego w Sycowie

Nr zad.

Sprzęt

Nr

oferty

Wykonawca

Zad. nr 1

wynajem nośnika do piaskarki PP-1 z pługiem PO97SL

2

Krzysztof Lentka

ul. Broniewskiego 30

56-500 Syców

Zad. nr 2

wynajem nośnika do piaskarki PP-1 z pługiem PDP

5

Krzysztof Lentka

ul. Broniewskiego 30

56-500 Syców

Zad. nr 3

wynajem nośnika do piaskarki

P-1 z pługiem PO11

9

ZAKŁAD MECHANIZACJI

w Stardomi Wierzchniej

56-500 Syców, Stradomia W. 63

Zad. nr 4

wynajem nośnika do piaskarki

P-1 z pługiem PO64

10

Arkadiusz Fuss

Kraszów 7

56-513 Międzybórz

Zad. nr 5

wynajem nośnika do pługa PJ10

12

USŁUGI TRANSPORTOWO SPRZĘTOWE

Stanisław Cygan

Byków 2a

55095 Mirków

Zad. nr 6

wynajem ładowarki czołowej

4

Krzysztof Lentka

ul. Broniewskiego 30

56-500 Syców

Uzasadnienie faktyczne: Spośród 12 nieodrzuconych i niewykluczonych ofert wybrano ofertę z najniższą ceną.

Uzasadnienie prawne: art. 91 ust.1- wybór najkorzystniejszej oferty tj. z najniższa ceną.

Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 10-11-2009r.

Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny

W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:

CZĘŚĆ 1 - teren obwodu drogowego w Oleśnicy

Nr zad.

Sprzęt

Nr

oferty

Wykonawca

Suma cen brutto za za godz. pracy/za dyżur/ za dyspozycyjność

Liczba punktów

Zad. nr 1

wynajem nośnika do piaskarki ŚNIEŻKA z pługiem PO- 97

7

TRANSPORT CIŻEAROWY, ROBOTY ZIEMNE

Edward Górniak

ul. Oleśnicka 40

56-410 Dobroszyce

342,40 zł

100

Zad. nr 2

wynajem nośnika do piaskarki ŚNIEŻKA z pługiem PDP-A2700

7

TRANSPORT CIŻEAROWY, ROBOTY ZIEMNE

Edward Górniak

ul. Oleśnicka 40

56-410 Dobroszyce

342,40 zł

100

Zad. nr 4

wynajem nośnika do piaskarki P-1 z pługiem PO-64

6

USŁUGI TRANSPORTOWO- PODNOSNIKOWE

Jan Stepaniuk

ul. H. Radlińskiej 28a

56-400 Oleśnica

342,40 zł

100

Zad. nr 5

wynajem nośnika z piaskarką PP-1 i pługiem lub równoważny

6

USŁUGI TRANSPORTOWO- PODNOSNIKOWE

Jan Stepaniuk

ul. H. Radlińskiej 28a

56-400 Oleśnica

368,08 zł

100

Zad. nr 6

wynajem nośnika do pługa

PO-64

8

USŁUGI TRANSPORTOWO- TOWAROWE

Arkadiusz Fuss

Kraszów 7

56-513 Międzybórz

315,01 zł

100

Zad. nr 7

wynajem ładowarki czołowej

7

TRANSPORT CIŻEAROWY, ROBOTY ZIEMNE

Edward Górniak

ul. Oleśnicka 40

56-410 Dobroszyce

162,64 zł

100

12

USŁUGI TRANSPORTOWO SPRZĘTOWE

Stanisław Cygan

Byków 2a

55095 Mirków

167,77 zł

96,94

CZĘŚĆ 2 - teren obwodu drogowego w Sycowie

Nr zad.

Sprzęt

Nr

oferty

Wykonawca

Suma cen brutto za za godz. pracy/za dyżur/ za dyspozycyjność

Liczba punktów

Zad. nr 1

wynajem nośnika do piaskarki PP-1 z pługiem PO97SL

2

Krzysztof Lentka

ul. Broniewskiego 30

56-500 Syców

325,28 zł

100

Zad. nr 2

wynajem nośnika do piaskarki PP-1 z pługiem PDP

5

Krzysztof Lentka

ul. Broniewskiego 30

56-500 Syców

325,28 zł

100

11

ZAKŁAD UTRZYMANIA BUDOWY DRÓG

Bronisław Myszakowski

56-500 Syców

ul. Matejki 26/5

335,54 zł

96,94

Zad. nr 3

wynajem nośnika do piaskarki

P-1 z pługiem PO11

9

ZAKŁAD MECHANIZACJI

w Stardomi Wierzchniej

56-500 Syców, Stradomia W. 63

291,04 zł

100

Zad. nr 4

wynajem nośnika do piaskarki

P-1 z pługiem PO64

10

Arkadiusz Fuss

Kraszów 7

56-513 Międzybórz

307,99 zł

100

Zad. nr 5

wynajem nośnika do pługa PJ10

12

USŁUGI TRANSPORTOWO SPRZĘTOWE

Stanisław Cygan

Byków 2a

55095 Mirków

352,67 zł

100

3

ZAKŁAD BUDOWLANO- MONTAŻOWY

Krzysztof Lentka

ul. Broniewskiego 30

56-500 Syców

383,49 zł

91,96

Zad. nr 6

wynajem ładowarki czołowej

4

Krzysztof Lentka

ul. Broniewskiego 30

56-500 Syców

142,09 zł

100

1

ZAKŁAD USŁUGOWO- HANDLOWY

SOBINSTAL”- Sylwia Sobieraj

56-500 Syców, Ślizów 68 B

176,00 zł

80,73

12

USŁUGI TRANSPORTOWO SPRZĘTOWE

Stanisław Cygan

Byków 2a

55095 Mirków

256,80 zł

55,33

Informacja

o unieważnieniu postępowania:

CZĘŚĆ 1 - teren obwodu drogowego w Oleśnicy, zadanie 3- wynajem nośnika do pługa TM2

Zamawiający unieważniania postępowanie o udzielenie zamówienia w części 1- zadanie nr 3

1. Powody unieważnienia (uzasadnienie faktyczne i prawne):

W wyznaczonym terminie składania ofert, tj. do dnia 19.10.2009r do godz. 10:00 nie wpłynęła żadna oferta, w związku z czym Zamawiający unieważnił postępowanie w części 1 – zadanie nr 3, zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych, gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

Środki ochrony prawnej

Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) - dział VI "Środki ochrony prawnej".

Wobec czynności podjętych przez zamawiającego w toku postępowania oraz w przypadku zaniechania przez zamawiającego czynności, do której jest obowiązany na podstawie ustawy, można wnieść protest do zamawiającego

Protest wnosi się w terminie 7 dni od dnia, w którym powzięto lub można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.

_______Grzegorz Zagórny______

z-ca Dyrektora

Zarządu Dróg Powiatowych

Otrzymują:

1. ZAKŁAD USŁUGOWO- HANDLOWY

SOBINSTAL”- Sylwia Sobieraj

56-500 Syców, Ślizów 68 B

2. ZAKŁAD BUDOWLANO- MONTAŻOWY

Krzysztof Lentka

ul. Broniewskiego 30

56-500 Syców

3. USŁUGI TRANSPORTOWO- PODNOSNIKOWE

Jan Stepaniuk

ul. H. Radlińskiej 28a

56-400 Oleśnica

4. TRANSPORT CIŻEAROWY, ROBOTY ZIEMNE

Edward Górniak

ul. Oleśnicka 40

56-410 Dobroszyce

5. USŁUGI TRANSPORTOWO- TOWAROWE

Arkadiusz Fuss

Kraszów 7

56-513 Międzybórz

6. ZAKŁAD MECHANIZACJI

w Stardomi Wierzchniej

56-500 Syców, Stradomia W. 63

7. ZAKŁAD UTRZYMANIA I BUDOWY DRÓG

Bronisław Myszakowski

56-500 Syców

ul. Matejki 26/5

8. USŁUGI TRANSPORTOWO SPRZĘTOWE

Stanisław Cygan

Byków 2a

55-095 Mirków

Pokaż metryczkę tego dokumentu drukuj 
Dokument z dnia: 09.10.2009, 16:35
Dokument oglądany razy: 371
Przetarg zakończony i rozstrzygnięty
Przetarg podlega Ustawie: tak
Opublikował: Małgorzata Piętos
Publikacja dnia: 09.10.2009, 16:35
Termin: 19.10.2009, 10:00
 
Ukryj metryczkę tego dokumentu     drukuj 


bip.gov.pl