Zakończone
ZDP-TZ-4701/17/PN/2010 - Zakup wraz z dostawą i wyładunkiem piasku do zimowego utrzymania dróg powiatowych i wojewódzkich dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy w sezonie zimowym 2010/2011
Oleśnica, 2010-09-20
Numer sprawy: ZDP-TZ-4701/ 17 /PN/2010.
Oleśnica:
"Zakup wraz z dostawą i wyładunkiem piasku do zimowego utrzymania dróg powiatowych i wojewódzkich dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy w sezonie zimowym 2010/2011".
Numer ogłoszenia: 298168 - 2010; data zamieszczenia: 20.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy , ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, tel. 071 3981667, 3993244.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Zakup wraz z dostawą i wyładunkiem piasku do zimowego utrzymania dróg powiatowych i wojewódzkich dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy w sezonie zimowym 2010/2011".
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą i wyładunkiem piasku do zimowego utrzymania dróg powiatowych i wojewódzkich dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy w sezonie zimowym 2010/2011.
Oferty częściowe mogą obejmować CZĘŚĆ I lub II.
Wykonawca może złożyć ofertę na całość zamówienia bądź na poszczególne jego części.
Kupujący prowadzi swoją działalność w oparciu o dwie placówki terenowe - obwody drogowe, które mają swoje siedziby jak niżej:
-Obwód Drogowy Nr 1 - ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica (przy siedzibie Kupującego), -Obwód Drogowy Nr 2 - ul. Kolejowa 17, 56-500 Syców.
-
Przedmiotem zamówienia (CZĘŚCI I) jest zakup wraz z dostawą i wyładunkiem piasku do zimowego utrzymania dróg powiatowych i wojewódzkich dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy w sezonie zimowym 2010/2011 - OBWÓD DROGOWY W OLEŚNICY - w ilości do3500 ton.
-
Przedmiotem zamówienia (CZĘŚCI II) jest zakup wraz z dostawą i wyładunkiem piasku do zimowego utrzymania dróg powiatowych i wojewódzkich dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy w sezonie zimowym 2010/2011 - OBWÓD DROGOWY W SYCOWIE - w ilości do 3500 ton.
Ilości przyjęte są szacunkowe i uzależnione od warunków pogodowych. Kupujący zastrzega sobie prawo zmiany w stosunku do szacowanej ilości przedmiotu zamówienia.
Sprzedający zobowiązany jest, na wezwanie Kupującego, do dostarczenia na wskazany Obwód Drogowy określonej ilości piasku, w terminie 7 dni od daty złożenia pisemnego lub telefonicznego zlecenia.
Dostarczony piasek powinien spełniać wymagania: - frakcja 0-2mm, norma PN-EN-13043;2004 r.
Materiał musi odpowiadać parametrom określonym w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. Nr 230 z 2005 r. poz. 1960).
Sprzedający zobowiązany jest na prośbę Kupującego dostarczyć aktualną deklarację lub dokument równoważny zgodnie z wymogami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 11 sierpnia 2004 r. w sprawie sposobu deklarowania zgodności wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym (Dz. U z dnia 10 września 2004 r.) świadczący o zgodności wg podanej normy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.10.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 31.03.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
-
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Opis sposobu dokonywania oceny: Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zadanie odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości co najmniej 10 000,00 zł brutto za zadanie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zadanie opisane w wykazie zostało wykonane należycie. Sprawdzenie ww. warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Sprzedającego dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia - nie spełnia.
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
-
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
-
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki :
A.1) Formularz ofertowy - zał. do SIWZ,
A.2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - zał. do SIWZ,
A.3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - zał. do SIWZ.
B. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust 1 Prawa zamówień publicznych Sprzedający składa następujące dokumenty:
B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 Ustawy PZP - wzór oświadczenia dot. osób fizycznych z którego Sprzedający może skorzystać stanowi załącznik do niniejszej SIWZ,
B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień, pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
C . W celu wykazania spełnienia przez Sprzedającego warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1) do 3) ustawy PZP, należy złożyć następujące dokumenty:
C.1) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
D . Sprzedający zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: D.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. D.2) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Sprzedający ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. D zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio do miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Sprzedający ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. D. E . Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: E.1) Sprzedający mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. E.2) Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. A2, A3, B1, B2 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Sprzedający wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia lub do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu oraz zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. Pełnomocnictwo, z którego powinien wynikać zakres umocowania dla pełnomocnika ustanowionego przez Sprzedających wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, należy dołączyć do oferty. - Jeżeli pełnomocnik w imieniu mocodawców podpisuje także oświadczenie wiedzy o spełnieniu przez Sprzedającego warunków udziału w postępowaniu, w tym określone w art. 22 ust. 1 Ustawy PZP oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy PZP, udzielone pełnomocnictwo ma zawierać wyraźnie wyartykułowane umocowanie do złożenia oświadczeń w tym zakresie. F. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów : F.1) Jeżeli Sprzedający wykazując spełnienie warunków, o których mowa w pkt. C, D polega na zasobach innych podmiotów zobowiązany jest wykazać, że w stosunku do tych podmiotów brak jest podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia poprzez złożenie razem z ofertą dokumentów wymienionych w pkt. od B.1) do B.2) dotyczących każdego z tych podmiotów, o ile podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia. F.2) Dokumenty w niniejszym postępowaniu mogą być składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Sprzedającego lub osobę, osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem -za zgodność z oryginałem-. F.3) W przypadku Sprzedających wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w pkt. F.1), kopie dokumentów dotyczących każdego z tych podmiotów winny być poświadczane za zgodność z oryginałem przez te podmioty. F.4) Oferta, składane dokumenty oraz oświadczenia podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Sprzedającego wymagają załączenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego. F.5) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Sprzedającego. F.6) Kupujący może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Sprzedającego kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Istotne postanowienia do umowy zawiera projekt umowy stanowiący załącznik do SIWZ.
2. Kupujący przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Sprzedającego, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia.
2.1 Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy: a) zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, b) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Kupującego oraz Sprzedającego skutkujące niemożliwością dostawy piasku z uwagi na brak możliwości dojazdu oraz transportu materiałów na teren obwodów drogowych spowodowany awariami, remontami, przebudową dróg dojazdowych oraz protestami mieszkańców z blokadą dróg.
2.2 Zmiana sposobu spełnienia świadczenia, zmiany technologiczne, w szczególności: a) niedostępność na rynku materiałów wskazanych w SIWZ spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów, b) pojawienie się na rynku materiałów nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy.
2.3 Zmiany osobowe: a) zmiany osób reprezentujących Kupującego lub Sprzedającego.
2.4 Pozostałe zmiany: a) zmiany stawki podatku VAT wynikającej z odrębnych przepisów, b) rezygnacja przez Kupującego z realizacji części przedmiotu umowy - w takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Sprzedającemu zostanie pomniejszone, przy czym Kupujący zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Sprzedający poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami, c) inna niż wymieniona siła wyższa (zdarzenia zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i do zapobieżenia) uniemożliwiające wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp-olesnica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica Pokój nr 7 - I piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2010 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica I piętro- Sekretariat.
Miejsce i termin otwarcia ofert:
Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy, ul. W. Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica, Pokój nr 8- I piętro sala konferencyjna
TERMIN OTWARCIA OFERT: dn.:28.09.2010r. Godz. 10:15
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA:
Przedmiotem zamówienia (CZĘŚCI I) jest zakup wraz z dostawą i wyładunkiem piasku do zimowego utrzymania dróg powiatowych i wojewódzkich dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy w sezonie zimowym 2010/2011 - OBWÓD DROGOWY W OLEŚNICY - w ilości do 3500 ton..
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
- OBWÓD DROGOWY W OLEŚNICY - w ilości do 3500 ton.
Ilości przyjęte są szacunkowe i uzależnione od warunków pogodowych.Kupujący zastrzega sobie prawo zmiany w stosunku do szacowanej ilości przedmiotu zamówienia.
Sprzedający zobowiązany jest, na wezwanie Kupującego, do dostarczenia na wskazany Obwód Drogowy określonej ilości piasku, w terminie 7 dni od daty złożenia pisemnego lub telefonicznego zlecenia.
Dostarczony piasek powinien spełniać wymagania: - frakcja 0-2mm, norma PN-EN-13043;2004 r.
Materiał musi odpowiadać parametrom określonym w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. Nr 230 z 2005 r. poz. 1960).
Sprzedający zobowiązany jest na prośbę Kupującego dostarczyć aktualną deklarację lub dokument równoważny zgodnie z wymogami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 11 sierpnia 2004 r. w sprawie sposobu deklarowania zgodności wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym (Dz. U z dnia 10 września 2004 r.) świadczący o zgodności wg podanej normy..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.10.00-3.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA:
Przedmiotem zamówienia (CZĘŚCI II) jest zakup wraz z dostawą i wyładunkiem piasku do zimowego utrzymania dróg powiatowych i wojewódzkich dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy w sezonie zimowym 2010/2011 - OBWÓD DROGOWY W SYCOWIE - w ilości do 3500 ton..
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
- OBWÓD DROGOWY W SYCOWIE - w ilości do 3500.
Ilości przyjęte są szacunkowe i uzależnione od warunków pogodowych.Kupujący zastrzega sobie prawo zmiany w stosunku do szacowanej ilości przedmiotu zamówienia.
Sprzedający zobowiązany jest, na wezwanie Kupującego, do dostarczenia na wskazany Obwód Drogowy określonej ilości piasku, w terminie 7 dni od daty złożenia pisemnego lub telefonicznego zlecenia.
Dostarczony piasek powinien spełniać wymagania: - frakcja 0-2mm, norma PN-EN-13043;2004 r.
Materiał musi odpowiadać parametrom określonym w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. Nr 230 z 2005 r. poz. 1960).
Sprzedający zobowiązany jest na prośbę Kupującego dostarczyć aktualną deklarację lub dokument równoważny zgodnie z wymogami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 11 sierpnia 2004 r. w sprawie sposobu deklarowania zgodności wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym (Dz. U z dnia 10 września 2004 r.) świadczący o zgodności wg podanej normy..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.10.00-3.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Zatwierdzam:
________Grzegorz Zagórny______
Kierownik Zamawiającego
Uwagi:
Oleśnica , 2010-10-05
Numer sprawy: ZDP-TZ-4701/17 /PN/2010
wszyscy oferenci
ZAWIADOMIENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Numer sprawy: -TZ-4701/ 17 /PN/2010
Nazwa zadania :
„Zakup wraz z dostawą i wyładunkiem piasku do zimowego utrzymania dróg powiatowych i wojewódzkich dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy w sezonie zimowym 2010/2011”.
1. Działając na podstawie art. 92 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez :
dotyczy:
CZĘŚĆ 1 – obwód drogowy w Oleśnicy, ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica
Firma Handlowa "EURO-STANDARD" s.c.
Antoni i Andrzej Król
45-525 Opole, ul. Strzelecka 53A
Uzasadnienie wyboru: oferta z najniższą ceną, która otrzymała najwyższą liczbę punktów w oparciu o przyjęte kryterium oceny ofert.
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny.
dotyczy:
CZĘŚĆ 2 – obwód drogowy w Sycowie, ul. Kolejowa 17, 56-500 Syców
Firma Handlowa "EURO-STANDARD" s.c.
Antoni i Andrzej Król
45-525 Opole, ul. Strzelecka 53A
Uzasadnienie wyboru: oferta z najniższą ceną, która otrzymała najwyższą liczbę punktów w oparciu o przyjęte kryterium oceny ofert.
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny.
2. W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty z podziałem na poszczególne części zamówienia:
- Wykonawcy, którzy złożyli oferty w postepowaniu dla cześci nr 1:
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adresy Wykonawcy |
Kwota brutto |
Liczba punktów |
Firma Handlowa "EURO-STANDARD" s.c. Antoni i Andrzej Król 45-525 Opole, ul. Strzelecka 53A |
89 670,00 zł |
100 |
Usługi Transportowo- Sprzętowe Cygan Stanisław Byków 2A, 55-095 Mirków |
119 560,00 zł |
75 |
- Wykonawcy, którzy złożyli oferty w postepowaniu dla cześci nr 2:
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adresy Wykonawcy |
Kwota brutto |
Liczba punktów |
Firma Handlowa "EURO-STANDARD" s.c. Antoni i Andrzej Król 45-525 Opole, ul. Strzelecka 53A |
119 560,00 zł |
100 |
3. Zamawiający informuje, że w prowadzonym postepowaniu nie zostały odrzucone ani wykluczone żadne oferty.
4. Umowa na w/w zadanie zostanie zawarta w Zarządzie Dróg Powiatowych w Oleśnicy, ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica, z zachowaniem terminów określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych.
Środki ochrony prawnej
Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g (tekst jednolity z 2010 r. Dz. U. Nr 113, poz. 759).
______Grzegorz Zagórny_____
Kierownik Zamawiającego
Otrzymują:
1. Firma Handlowa "EURO-STANDARD" s.c.
Antoni i Andrzej Król
45-525 Opole, ul. Strzelecka 53A
2. Usługi Transportowo- Sprzętowe Cygan Stanisław
Byków 2A, 55-095 Mirków
Dokument z dnia: 20.09.2010, 13:26 Dokument oglądany razy: 133 Przetarg zakończony i rozstrzygnięty Przetarg podlega Ustawie: tak |
Opublikował: Małgorzata Piętos Publikacja dnia: 20.09.2010, 13:26 Termin: 28.09.2010, 10:00 |